Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00-0.50
EUR BUY - 440.00-2.00 EUR SELL - 445.00-2.00
OIL:  BRENT - 64.60-0.42 WTI - 60.12-0.43
COMEX:  GOLD - 3997.50+1.24 SILVER - 48.53+2.41
COMEX:  PLATINUM - 1621.70+2.35
LME:  ALUMINIUM - 2859.00+2.80 COPPER - 10962.50+3.19
LME:  NICKEL - 15361.00+1.23 TIN - 35802.00+1.14
LME:  LEAD - 2016.50+1.59 ZINC - 3025.50+1.26
FOREX:  USD/JPY - 153.95+0.63 EUR/GBP - 1.1567-0.37
FOREX:  EUR/USD - 1.1567-0.37 GBP/USD - 1.3152-0.34
STOCKS RUS:  RTSI - 1000.78+0.05
STOCKS US: DOW JONES - 47522.12-0.23 NASDAQ - 23581.14-1.57
STOCKS US: S&P 500 - 6822.34-0.99
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 52411.34+2.12 TOPIX - 3331.83+0.94
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25906.65-1.43 SSEC - 3954.79-0.81
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9760.06+0.04 CAC40 - 8157.29-0.53
STOCKS EUR:  DAX - 24118.89-0.02
31/10/2025  CBA:  USD - 382.65-0.07 GBP - 502.42-1.81
31/10/2025  CBA:  EURO - 442.76-1.39
31/10/2025  CBA:  GOLD - 49138-163 SILVER - 592.73-0.05
«Սև ուրբաթ»-ի ծախսերը մոտենում են 11 միլիարդ դոլարի՝ առցանց գնումների շնորհիվ
03/12/2024 14:47
Կիսվել

«Սև ուրբաթ»-ի ծախսերը մոտենում են 11 միլիարդ դոլարի՝ առցանց գնումների շնորհիվ

Այս տարի «Սև ուրբաթ» գնորդները ծախսել են ռեկորդային 10.8 միլիարդ դոլար՝ հիմնականում առցանց գնումների վրա։

Այդ ցուցանիշը 10%-ով ավելի է, քան անցյալ տարի և կրկնակի գերազանցում է 2017-ի ցուցանիշը, հաղորդում է NPR-ը: Առավոտյան ժամը 10-14-ն ընկած ժամանակահատվածում ուրբաթ օրը առցանց գնորդները ծախսել են 11.3 միլիոն դոլար, ըստ Adobe-ի:

«10 միլիարդ դոլարի սահմանն անցնելը էլեկտրոնային առևտրի մեծ նշաձող է «Սև ուրբաթի» համար, մի օր, որը նախկինում ավելի շատ կենտրոնացած էր խանութներում գնումների վրա», – ասում է Adobe Digital Insights-ի առաջատար վերլուծաբան Վիվեկ Պանդյան:

PYMNTS Intelligence-ի նոր հետազոտությունը նաև ցույց է տալիս, որ առցանց գնումները գերակշռում են մյուսների համեմատ։ «Սև ուրբաթին» գնորդների միայն 28%-ն է գնումներ կատարել բացառապես խանութներից, մինչդեռ սպառողների 72%-ը կատարել է գոնե մի քանի գնումներ էլեկտրոնային առևտրի միջոցով:

«Սև ուրբաթի» գնումների 69%-ը կատարվել է բջջային սարքերով, ինչը 1%-ով ավելի է անցյալ տարվա համեմատ:

Mastercard SpendingPulse-ի տվյալները, որոնք հրապարակվել են հանգստյան օրերին, ցույց են տվել, որ առցանց վաճառքներն այս տարի աճել են 14․6%-ով։

Վերջին մի քանի տարիների ընթացքում «Սև ուրբաթը դարձել է ոչ միայն մեկ օր, այլ մի ամբողջ ժամանակահատված, որի ընթացքում գնորդները կարող են շահավետ առաջարկներ գտնել», – ասվում է վճարային ընկերության մամլո հաղորդագրության մեջ:

Խանութները, մինչդեռ, այս տարի ավելի դատարկ են եղել, պարզվել է NPR-ի զեկույցում: Sensormatic Solutions-ի տվյալները, որոնք հետևում են մանրածախ խանութների երթևեկությանը, ցույց են տալիս, որ խանութների թրաֆիկը նախորդ տարվա համեմատ նվազել է 8․2%-ով:

Սպառողները, կարծես, ավելի պատրաստ էին այցելել խանութներ, որոնք առաջարկում էին մեծ զեղչեր. ավելի շատ այցելուներ են նկատվել այն վայրերում, որտեղ գները իջեցվել են առնվազն 40%-ով, ասվում է զեկույցում: Օրինակ՝ Forever 21 խանութներում հերթեր էին, երբվ նրանք առաջարկեցին 50-ից 70% զեղչեր, մինչդեռ մրցակից H&M-ն ավելի քիչ աղմուկ բարձրացրեց, երբ առաջարկեց 30% զեղչ:

31/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.65
-0.07
Եվրո (EUR)
442.76
-1.39
Ռուբլի (RUR)
4.7305
-0.0244
Լարի (GEL)
141.15
-0.03
49138
-163
Արծաթ
592.73
-0.05