EV հարցում. էլեկտրոմոբիլների վարորդների 92%-ը չի վերադառնա բենզինով աշխատող մեքենաներ
Էլեկտրական մեքենաները անաղմուկ են, արագ և տեխնիկապես հագեցած: Այդ առավելությունները լրջագույն տպավորություն են թողնում սեփականատերերի վրա: Նրանցից շատ քչերը, եթե իհարկե այդպիսիք լինեն, էլեկտրոմոբիլից հետո կվերադառնան ներքին այրման շարժիչով մեքենային: Սա է վկայում Global EV Alliance-ի կողմից հրապարակված նոր հետազոտությունը:
Հետազոտությունը ներառում է էլեկտրական մեքենաների 23 հազար սեփականատիրոջ պատասխան աշխարհի 18 երկրից: Հարցվածների 92%-ն ասել է, որ հավատարիմ կմնա էլեկտրական մեքենաներին՝ իրենց հաջորդ ավտոմեքենան գնելիս: Ընդամենը 1%-ը կվերադառնա բենզինին կամ դիզելային վառելիքին, իսկ 4%-ը կընտրեր հիբրիդայինը: Ուշագրավ է, որ այս ամառ հրապարակված ուսումնասիրության մեջ ասվում է՝ յուրաքանչյուր հինգերորդ ամերիկացին նախընտրում է էլեկտրոմոբիլ:
«Այս արդյունքները հաստատում են, որ EV (էլեկտրամոբիլ) վարորդները շատ գոհ են իրենց ընտրությունից, և որ EV ժողովրդականության անկման մասին խոսակցությունները խիստ չափազանցված են», – նկատում է նորվեգական Էլեկտրասարքավորումների ասոցիացիայի գլխավոր քարտուղարի օգնական Փիթեր Հագնելանդը:
Գործառնական ավելի ցածր ծախսեր, ավելի բարենպաստ կլիմայական աշխատանք և աշխատանքային աղմուկի բացակայություն. ահա թե ինչու են հարցվածներն ընտրել էլեկտրական փոխադրամիջոցներ: Պարզվել է նաև, որ հարցվածների 72%-ը մեքենան լիցքավորում է տանը, միայն 13%-ն է ասել, որ օգտվում է հանրային արագ լիցքավորման ցանցից, և միայն 7%-ն է ասել, որ օգտագործել է հանրային կայանման AC լիցքավորիչներ:
Իսկ որն է էլեկտրոմոբիլների բացասական կողմը, հարցվածները մտաբերել են՝ «արագ լիցքավորիչների ծածկույթը վատ է», «լիցքավորումը ժամանակատար է» և «լիցքավորիչները հաճախ նպատակին չեն ծառայում»:
Բրազիլիայում EV վարորդները միաձայն հաստատում են, որ երկար ճանապարհորդությունը էլեկտրոմոբիլով պահանջում է ավելի շատ պլանավորում, մինչդեռ Գերմանիայից, Շվեյցարիայից և Շվեդիայից հարցվածները մեծ տարբերություն չեն նկատել: Նորվեգացի վարորդները մտահոգությունների ցուցանիշը, սակայն, միջինից բարձր է:
Արագ լիցքավորմանը սպասելիս հերթերն իսկական խնդիր է այն տարածքներում, որտեղ լիցքավորման ցանցերի ընդլայնումը համահունչ չէ EV պահանջարկի աճին: Այնուամենայնիվ, հարցվածների միայն 3%-ին է դա անհանգստացնում, մինչդեռ 40%-ը և 28%-ը նշել են, որ դա իրենց համար հազվադեպ է խնդիր լինում կամ խնդրահարույց չէ ընդհանրապես: Ավելի տարածված խնդիր է լիցքավորիչների չաշխատելը, ինչի մասին հայտնել է հարցվածների 27%-ը, իսկ 5%-ը նշել է, որ դա հաճախ է պատահում:
Ավելի քան 50%-ը նաև լիովին համաձայն է լիցքավորման համար վճարել քարտով՝ յուրաքանչյուր լիցքավորման ցանցի համար հատուկ հավելված ներբեռնելու փոխարեն: Սա համակարգային մոտեցում է պահանջում, մինչդեռ լիցքավորման մատակարարները ներկայումս ավելի շատ կցանկանային պարզապես աշխատել հավելվածով:
Նորվեգիայում շուտով էլեկտրոմոբիլները կզբաղեցնեն երթևեկի մեծամասնությունը: Այդ ցուցանիշով Նորվեգիան հավակնում է դառնալ առաջինն աշխարհում: Նոյեմբերին EV-ները զբաղեցրել են նոր ավտոմեքենաների շուկայի 94% մասնաբաժինը: Այս տարի այնտեղ ամենավաճառվող մեքենաները եղել են Tesla Model Y-ը, որին հաջորդում է Model 3-ը:
Չինաստանը նաև տունն է աշխարհի ամենաարդյունավետ էլեկտրասարքավորումների արտադրողներից մի քանիսի, որոնք այժմ փորձում են ընդլայնել իրենց վաճառքները ՉԺՀ-ից դուրս՝ դեպի Եվրոպա և ԱՄՆ, թեև ներմուծման նոր մաքսատուրքերը որոշակիորեն ազդել են նրանց ծրագրերի վրա:
ԱՄՆ-ում էլեկտրոմոբլիների վաճառքը նույնպես աճի միտում ունի: Այդ է վկայում վաճառքի ռեկորդը 3-րդ եռամսյակում, որը 2-րդի համեմատ արձանագրել է 5% բարելավում: Ըստ Cox Automotive-ի կողմից ներկայացված տվյալների՝ էլեկտրական մեքենաները կազմել են նախորդ եռամսյակում բոլոր նոր ավտոմեքենաների վաճառքի 8.9%-ը: Մեկ այլ զեկույցում ասվում է, որ ոչ plug-in հիբրիդներն արձանագրել են վաճառքի զգալի աճ և օգնել փոխհատուցել EV-ների մի փոքր ավելի ցածր մասնաբաժինը թեթև տրանսպորտային միջոցների ամբողջ շուկայում:
Էլեկտրական ավտոմեքենաների սեփականատերերը կարծես իսկապես սիրում են իրենց փոխադրամիջոցները, նույնիսկ որ դրանք կատարյալ չեն: Rivian-ը հուսալիության առումով վերջին տեղում է սպառողների հաշվետվությունների վերջին հետազոտության արդյունքներով, սակայն սեփականատերերի բավարարվածության համատեքստում առաջինն է: Նախկինում այս տեղը զբաղեցնում էր Tesla-ն:
Համաձայն Consumer Reports-ի մեկ այլ հարցման՝ ոչ միացված հիբրիդները և ներքին այրման շարժիչով աշխատող մեքենաները դեռևս ապահովում են սեփականատերերին ամենաբարձր գոհունակությունը: Այնուամենայնիվ, էլեկտրոմոբիլներն այս առումով դեռ ավելի լավն են, քան PHEV-ները:
Ավտոաշարհի նորությունները հրապարակվում են ՌեԳո Ինշուրանս ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է Կասկո ապահովագրություն՝ սկսած 40,000 դրամից։