Yandex-ը փակել է AI-ի ոլորտում իր միջազգային ստարտափներից մոտ տասը
Yandex-ը փակել է մեքենայական ուսուցման ոլորտում իր գրեթե բոլոր միջազգային նախագծերը, որոնք մեկնարկել են 2022 թվականին, հաղորդում է RB.ru-ն։ Այնուհետև Yandex-ը գրանցեց Beyond ML հոլդինգը ԱՄՆ-ում և Հայաստանում, որը խթանեց 10 նախագծեր AI-ի ոլորտում։ Սակայն վերջերս նրանք բոլորն անհետացան Beyond ML պաշտոնական կայքից:
RB.ru-ն պարզել է, որ դրանցից ութը դադարել են գոյություն ունենալ։ Lawrify ստարտափը (իրավաբանական փաստաթղթերի ստուգման նեյրոնային ցանց) փակվել է 2024 թվականի սկզբին։ Ըստ Semrush վերլուծական ծառայության՝ Lawrify կայքում օրգանական տրաֆիկը նույնիսկ եռանիշ թվի չի հասել: Լատինական Ամերիկային ուղղված AI-ի վրա հիմնված լրատվամիջոցների վերլուծության ծառայությունը՝ Smelter-ը, դադարեցրել է աշխատանքը օգոստոսին: Արդեն մի քանի ամիս է, ինչ Sellesta (AI հարթակ Amazon-ում վաճառողների համար), Membrace (AI-ի վրա հիմնված բովանդակության մոդերացիայի հարթակ), Recommendix (շուկաներում գների և տեսականու կառավարման հարթակ), Tune the Model (GPT-like-ը տրամադրում էր լեզվական մոդելներ որպես ծառայություն) և Tune the Ads (Google Ads-ում գովազդի տեքստեր գեներացնելու ծառայություն AI-ի միջոցով) կայքերը չեն բացվում։
Միաժամանակ շարունակում են գործել երկու ստարտափ։ Այդ թվում Meteum-ը (AI եղանակի կանխատեսում), որն ունի ավելի քան 2 միլիոն ներբեռնումներ Google Play-ում և մոտ 100,000 App Store-ում, իսկ ներբեռնումների առաջատարների թվում են Արգենտինան, Բրազիլիան և Մեքսիկան: Եվ Neurodub (70+ լեզուներով տեսանյութերի թարգմանության ծառայություն): Բայց նա այժմ աշխատում է այլ անունով (Dubformer), այլ իրավաբանական հասցեով (Ամստերդամ և Բելգրադ) և հավանաբար այլևս չի պատկանում Yandex-ին, պարզաբանում է RB.ru-ն։ Հրատարակության համաձայն՝ Dubformer-ը համագործակցում է Արկադի Վոլոժի Nebius ընկերության հետ, որը հայտնվել է Yandex-ի ակտիվների բաժանման արդյունքում։
Yandex-ի մամուլի ծառայությունում Forbes-ին հայտնել են, որ ընկերությունը մշտապես ներդրումներ է կատարում նոր գաղափարների մեջ, որոնցից մի քանիսը վերածվում են միլիոնավոր մարդկանց կողմից օգտագործվող ծառայությունների, իսկ մյուսները «մնում են փորձարարական մակարդակում»: Ընկերությունից պարզաբանել են, որ Yandex-ի աշխատակիցները կարող են տարբեր թիմերում աշխատել տարբեր նախագծերի վրա՝ հաճախ մի ուղղությամբ տեղափոխվելով մյուսը։ Եվ նրանք խոստացան, որ ընկերությունը կշարունակի «փորձարկել վարկածները՝ ստեղծելով նոր օգտակար գործիքներ և ծառայություններ»:
Ըստ Zerocoder առցանց համալսարանի համահիմնադիր և գործադիր տնօրեն Կիրիլ Պշիննիկի, 10-ից երկու կենսունակ նախագծերը, որոնք գործարկվել են վարկածները ստուգելու համար, միանգամայն սպասելի արդյունք են՝ հաշվի առնելով բարձր մրցակցությունը, մշակութային տարբերությունները և անկայուն քաղաքական իրավիճակը, հատկապես ֆինանսավորման պայմանները։ «Հնարավոր է, սա դրդեց Yandex-ին որոշել կենսունակ նախագծերը հանձնել մասնավորի ձեռքը և փակել շուկայի համար անտեղիները»,- ընդգծեց փորձագետը։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։