
Սեպտեմբերի 1-ից ռուսաստանցիներին կարգելվի գովազդ տեղադրել Instagram-ում և Facebook-ում
Պետդումայի պատգամավորները երկրորդ և երրորդ ընթերցմամբ ընդունել են օրինագիծ, որն արգելում է գովազդել այն կազմակերպությունների հարթակներում, որոնց գործունեությունը Ռուսաստանում անցանկալի է ճանաչվում։ Ինչպես հիշեցրել է Պետդումայի նախագահ Վյաչեսլավ Վոլոդինը, նմանատիպ արգելք արդեն գործում է օտարերկրյա գործակալների հարթակներում գովազդի վերաբերյալ։
Օրենքն արգելում է գովազդի տարածումը օտարերկրյա կամ միջազգային կազմակերպությունների տեղեկատվական ռեսուրսների վրա, որոնց գործունեությունը համարվում է անցանկալի, ինչպես նաև այն հարթակներում, որոնց հասանելիությունը օրենքով սահմանված կարգով սահմանափակված է: Բացի այդ, արգելքը կանդրադառնա հանրային կամ կրոնական միավորումների կամ այլ կազմակերպությունների գովազդի վրա, որոնք դատարանի որոշմամբ լուծարվել կամ արգելվել են:
Ինչպես ավելի վաղ նշել էր Վոլոդինը, Ռուսաստանի քաղաքացիներն ու ընկերությունները շարունակում են գովազդել իրենց ապրանքներն ու ծառայությունները մի շարք սոցիալական ցանցերում, որոնց սեփականատերերը «բացահայտ անբարյացակամ քաղաքականություն են վարում մեր երկրի նկատմամբ, միտումնավոր կեղծ տեղեկատվություն և մեզ խորթ արժեքներ են տարածում»: «Երբեմն, առանց նույնիսկ մտածելու, նրանք գումար են փոխանցում նրանց, ովքեր միտումնավոր վնաս են հասցնում մեր երկրին», – ասաց Վոլոդինը։
Բլոգեր և Businessinalogi ընկերության հիմնադիր Եվգենյա Մեմրուկը Forbes-ին տված հարցազրույցում նշել է, որ պետությունը համակարգված կերպով ուժեղացնում է հսկողությունը համացանցում թվային գովազդի և առևտրի նկատմամբ. նախ մտցրին գովազդի պարտադիր պիտակավորում, հետո գովազդի վճար, հետո բլոգերների համար հատուկ OKVED կոդեր, իսկ այժմ արգելափակված սոցիալական ցանցերում գովազդի արգելք։
Փոփոխություններ են կատարվում «Ծայրահեղական գործունեության դեմ պայքարի մասին» և «Գովազդի մասին» դաշնային օրենքներում, որոնք ուժի մեջ կմտնեն 2025 թվականի սեպտեմբերի 1-ից։
«Անցանկալի կազմակերպություն» հասկացությունը Ռուսաստանի օրենսդրությունում հայտնվել է 2015թ.-ին։ Կազմակերպության ընդգրկումը անցանկալի կազմակերպությունների ռեգիստրում նշանակում է Ռուսաստանում նրա գործունեության արգելք, այդպիսի կազմակերպությունների հետ համագործակցության և դրանց նյութերի տարածման համար սպառնում է պատասխանատվություն, ներառյալ քրեական: պատասխանատվության:
2024 թվականին Ռուսաստանում օրինագիծ է ընդունվել, որն արգելում է գովազդել օտարերկրյա գործակալների տեղեկատվական ռեսուրսներում։ Սահմանափակումները չպահպանելու համար քաղաքացիների համար նախատեսվում է վարչական տուգանք՝ մինչև 50,000 ռուբլի, իսկ իրավաբանական անձանց համար՝ մինչև 500,000 ռուբլի: