
OpenAI-ն ChatGPT-ում ավելացրել է առցանց գնումների գործառույթ
Ամերիկյան OpenAI ընկերությունը իր արհեստական բանականության (AI) վրա հիմնված ChatGPT չաթբոտին ավելացրել է ապրանքների որոնման և գնման գործառույթ, հաղորդում է Bloomberg-ը։
Նոր տարբերակի շնորհիվ օգտատերերը կկարողանան արագ համեմատել ապրանքները և հետևել ChatGPT-ի հղումներին՝ արտաքին կայքում գնումներ կատարելու համար։ Առաջին փուլը աջակցում է մի քանի կատեգորիաների, այդ թվում՝ էլեկտրոնիկա, նորաձևություն, կոսմետիկա և տնային ապրանքներ։ OpenAI-ը ապագայում նախատեսում է ընդլայնել իր տեսականին։
Գնումների գործիքը հասանելի է ChatGPT-ի բոլոր 500 միլիոն ակտիվ օգտատերերին, ինչպես նաև նրանց, ովքեր մուտք չեն գործել չաթբոտ։
Հրատարակությունը նշում է, որ ապրանքների որոնման ինտերֆեյսը հիշեցնում է Google Shopping-ը։ Ընկերությունը հատուկ է կիրառել գներով և նկարներով քարտերի նույն ձևաչափը, քանի որ մարդկանց այն ծանոթ է, բացատրեց Ֆրայը։
Թարմացումը OpenAI-ի՝ Google-ի հետ մրցակցելու ռազմավարության մի մասն է, գրում են The Verge-ը և TechCrunch-ը։ Ընկերությունը կարծում է, որ Google որոնման որակը վատթարացել է որոնման արդյունքներում վճարովի գովազդի գերիշխման պատճառով։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։