
Cloudflare-ի նոր գործիքն արգելափակում է արհեստական բանականության բոտերի մուտքը կայքի բովանդակություն
Cloudflare ընկերությունը ներկայացրել է նոր գործիք, որն արգելափակում է արհեստական բանականության բոտերի մուտքը կայքի բովանդակություն առանց թույլտվության կամ փոխհատուցման։ Սա նպատակ ունի օգնել կայքերին եկամուտ ստանալ AI ընկերություններից, որոնք փորձում են օգտվել բովանդակությունից՝ իրենց մոդելները վարժեցնելու համար:
Նոր գործիքի միջոցով կայքերի սեփականատերերը կարող են որոշել՝ թույլ են տալիս, թե ոչ, որ այդ բոտերը մուտք գործեն իրենց կայք և սահմանեն «վճար յուրաքանչյուր սողանցման համար»։ Սա թույլ կտա վերահսկել բովանդակության օգտագործումը և փոխհատուցումը։
Բովանդակություն հավաքող AI-բոտերը հաճախ չեն վերադառնում բովանդակության սկզբնական աղբյուրին, ինչի արդյունքում կայքերին հասնող այցելությունների քանակը նվազում է։ Սա վատ ազդեցություն է ունենում գովազդային եկամուտների վրա, և շատ կայքեր այժմ փորձում են գտնել լրացուցիչ եկամուտի աղբյուրներ։
Նախաձեռնությունը աջակցություն է ստանում մի շարք խոշոր հրատարակչություններից, այդ թվում՝ Condé Nast-ից և Associated Press-ից, ինչպես նաև սոցիալական մեդիահարթակներից՝ Reddit, Pinterest և այլն։
Cloudflare-ի տվյալներով՝ վերջին կես տարում Google-ի «սողանցումների և այցելուների վերադարձի հարաբերակցությունը» նվազել է 6:1-ից մինչև 18:1, այսինքն՝ Google-ը շարունակում է սողանցել բովանդակությունը, բայց շատ ավելի քիչ այցելուներ վերադարձնել կայքեր։ Իսկ OpenAI-ի հարաբերակցությունը 1500:1 է։
Այս միտումները ցույց են տալիս, որ օգտատերերն արդեն հաճախ ստանում են իրենց հարցերի պատասխանները որոնման համակարգում՝ առանց անցնելու բուն կայք։ Սա զրկում է բովանդակության ստեղծողներին և կայքերին թե՛ այցելություններից, թե՛ եկամուտներից, և թե՛ ճանաչումից։
AI ընկերություններից շատերը շրջանցում են կայքերի պաշտպանիչ մեխանիզմները (օր.՝ robots.txt ֆայլը), և պնդում են, որ օրենք չեն խախտում՝ անվճար մուտք գործելով բովանդակություն։
Այս իրավիճակի արդյունքում մի շարք հրատարակչություններ, օրինակ՝ The New York Times-ը, դատի են տվել AI ընկերություններին՝ հեղինակային իրավունքի խախտման համար։ Մյուսները՝ ինչպես Reddit-ը, մի կողմից դատական հայցեր են ներկայացրել, իսկ մյուս կողմից՝ կնքել են վճարովի բովանդակության լիցենզավորման պայմանագրեր (օրինակ՝ Google-ի հետ)։
Cloudflare-ի նոր գործիքը կոչված է վերականգնելու վերահսկողությունը բովանդակության շուրջ և խթանելու արդար և շահավետ համագործակցություն կայքերի և AI ընկերությունների միջև։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։