
«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ»-ի նոր հավելվածն արդեն հասանելի է. սա հաճախորդների սպասարկման որակի բարելավման նոր մակարդակ է
Ապահովագրությունը կարող է միշտ ձեր ձեռքի տակ լինել: Արդեն հասանելի է «ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ»-ի ReGo Mobile հավելվածը, որի գործարկումը նպատակ ունի համադրել ժամանակակից տեխնոլոգիաների հարմարավետությունն ու ընկերության տարիների փորձառությունը՝ դարձնելով ապահովագրական ծառայությունները էլ ավելի հասանելի։
ReGo Mobile-ի միջոցով հնարավոր է անմիջապես բացել բժշկական հայտ, ներկայացնել հատուցման դիմում, հետևել դրա ընթացքին, ինչպես նաև ձեռք բերել տարբեր ապահովագրական ծառայություններ՝ օնլայն, ցանկացած վայրից և ցանկացած պահի։
Այս նախաձեռնությունն ընդգծում է ընկերության ձգտումը` շարունակաբար զարգացնել թվային հնարավորությունները՝ առաջարկելով միջազգային չափանիշներին համապատասխան ծառայություններ տեղական շուկայում։
Ներբեռնե՛ք հավելվածը՝ անցնելով հղմամբ https://app.regoinsurance.am/regomobile
Հավելվածի թողարկման, ապահովագրության ոլորտի միտումների ու ոլորտի թվայնացման հեռանկարների մասին «Բիզնես 24»-ը զրուցել է «ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ»-ի գործադիր տնօրեն Արթուր Մկրտչյանի հետ:
– Օրերս ընկերությունը բջջային հավելված թողարկեց: Ի՞նչ խնդիրներ է լուծում հավելվածը և ի՞նչ հնարավորություններ ունի:
– Հավելվածը տեխնոլոգիական նորույթ չէ: Մեր ընկերության համար այն սպասարկման որակի բարելավման նոր մակարդակ է: Հավելվածի թողարկման նպատակները մի քանիսն են: Առաջինը կառանձնացնեմ հասանելիությունն ու արագությունը. հաճախորդները կարող են կապ հաստատել ընկերության հետ ցանկացած պահի և արագ ստանալ հետաքրքրող ցանկացած տեղեկություն՝ կապված ………. Հաջորդիվ կնշեմ թափանցիկությունը. հաճախորդը կարող է ցանկացած պահի իրական ժամանակում տեսնել իրենց կողմից կնքված ինչպես գործող, այնպես էլ ավարտված վկայագրերի մասին ողջ ինֆորմացիան: Ամենակարևորն այն է, որ հատուցման գործընթացի մասին ողջ ինֆորմացիան իր բոլոր մանրամասներով հասանելի է հավելվածում: Հաճախորդներն այլևս կարիք չեն ունենա զանգել գրասենյակ ընթացիկ հարցեր ճշտելու: Այսինքն, հավելվածի հիմնական նպատակը սպասարկման որակի բարձրացումն է:
– Ապահովագրական ողջ գործընթացը ներառված է հավելվածում: Իսկապե՞ս արդեն հնարավոր է առանց մասնաճյուղ այցելելու, գրասենյակ զանգելու ու մասնագետների հետ քննարկելու՝ միայն հավելվածի միջոցով ապահովագրվել:
– Երկար ժամանակ է, ապահովագրական ընկերությունները փորձում են օնլայն գործիքների միջոցով կազմակերպել ապահովագրության ողջ գործընթացը: Հավելվածում բավականին մեծ, ընդլայնված ծառայություններ ունենք, որոնք հնարավորություն են տալիս այս փուլում արդեն ամբողջական սպասարկում իրականացնել: Այդուհանդերձ վստահեցնում եմ, որ ժամանակի ընթացքում ծառայություններն ավելի կընդլայնվեն՝ հաշվի առնելով նաև տեխնոլոգիական լուծումները, մրցակցությունն ու նոր պրոդուկտները: Բայց այն հիմնական ապահովագրական ծառայությունները, որոնցից հաճախորդներն օգտվում են, ներառված են հավելվածում:
– Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեք հավելվածից…գուցե հաճախորդների ավելի մեծ թվի ներգրավում:
– Առաջին հերթին ակնկալում ենք հաճախորդների համար առավելագույնս արագ, պարզ, հեշտ սպասարկման փորձառության ապահովումը: Մենք ու մեր գործընկերներն ուզում ենք ապահովագրական մշակույթը տարածել մեր հասարակության մեջ: Մեր նպատակն է ապահովագրությունը դարձնել առավելագույն պարզ, հեշտ՝ լրացուցիչ թղթաբանությունից ու զանգերից զերծ: Չեմ բացառում նաև նոր հաճախորդների ներգրավումը, որովհետև բոլորս օգտվում ենք տարբեր ծառայություններից ու հավելվածներից, իսկ հարմարավետությունը թույլ կտա նոր հաճախորդներ ունենալ:
– Այն, որ այսքան ֆունկցիոնալ հավելված եք թողարկել, թույլ է տալիս ենթադրել, որ ապահովագրության ոլորտը թվայնացման մեծ ներուժ ունի: Թվային ժամանակաշրջանում ինչ էվոլյուցիա կամ փոխակերպում է ունենում ավանդական ապահովագրաշուկան:
– Թվայնացումն այսօր դարձել է ոչ միայն գործընթացն արագացնելու միջոց, այլ ձևավորում է նաև ոլորտի ապագան: Հավելվածը թվայնացման շնորհիվ թույլ է տալիս հաճախորդի համար անհատական պահանջմունքներ ձևավորել: Մեր ընկերությունն աշխատում է այս ուղղությամբ: Տվյալների հիման վրա փորձում ենք առաջիկայում վերլուծել հաճախորդների վարքագիծն ու արդյունքում ստեղծել անհատական ապահովագրական ծառայություններ, որոնք առավելագույնը կբավարարեն հաճախորդների պահանջներն ու ակնկալիքները:
– Թվայնացման մասին խոսելիս հնարավորություններից առավել կարևոր է անվտանգությունը: Արդյո՞ք երաշխավորում եք օգտատերերի անձնական տվյալների պաշտպանությունը հավելվածում: Իրավական ու տեխնիկական ի՞նչ լուծումներ եք կիրառել:
– Շատ կարևոր խնդրի մասին եք խոսում: ReGo Mobile հավելվածը մշակելիս մշակել ենք նաև գաղտնիության քաղաքականություն ու օգտագործման կանոններ, որոնք առավելագույնը պաշտպանում են հաճախորդի անձնական տվյալները: Բացի այդ, գրանցման ժամանակ հաճախորդն անցնում է նույնականացման մի քանի փուլ: Որպես ֆինանսական ընկերություն՝ մենք չափազանց կարևորում ենք ցանկացած ֆինանսական գործարք իրականացնելիս հաճախորդն անցած լինի վերիֆիկացման ողջ գործընթացը:
– Եզրափակելով զրույցը՝ էլ ի՞նչ նորությունների սպասել ՌԵԳՈ-ից, այդ թվում՝ հավելվածի մենյուում:
– Չեմ թաքցնի՝ հավելվածի թողարկումը մեր ընկերության համար տարվա ամենակարևոր նախագծերից է: Մեծ թիմ է աշխատել դրա վրա՝ տեխնիկական, դիզայներական, մարքեթինգային լուծումներով: Գաղտնիք կբացեմ, առաջիկայում կներկայացնենք «ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ»-ի մեկ այլ ապրանքանիշ, որը կհայտնվի նաև հավելվածում: Չեմ ուզում շատ մանրամասնել, միայն կասեմ, որ նոր բրենդի շրջանակում կունենանք նոր ապահովագրական փաթեթեներ՝ առավելագույն էքսքլյուզիվությամբ ու հարմարավետությամբ: