2025 թվականի ընթացքում Ամիօ բանկը սպասարկել է ավելի քան 1 միլիոն հաճախորդի
Եթե տարվա ընթացքում այցելել եք Ամիօ բանկի մասնաճյուղերից որևէ մեկը կամ կապ եք հաստատել զանգերի սպասարկման կենտրոնի հետ, ապա դուք մեկն եք այն մեկ միլիոն հաճախորդներից, որոնց Ամիօն սպասարկել է մեկ տարում։
Ամիօ բանկը, կարևորելով իր հիմնական արժեքը՝ մարդակենտրոն մոտեցումը, ձգտում է ծառայությունները դարձնել առավել հասանելի յուրաքանչյուրի համար։ Հենց այդ պատճառով բանկը սպասարկում է իր հաճախորդներին մի քանի հարթակներով՝
- Նախընտրո՞ւմ եք անձամբ այցելել մասնաճյուղ՝ ընտրեք 35 մասնաճյուղերից որևէ մեկը Երևանում կամ մարզերում։ 2025 թվականին մասնաճյուղային ցանցում սպասարկվել է շուրջ 650,000 հաճախորդ։
- Ցանկանո՞ւմ եք արագ լուծում մեկ զանգով՝ դիմեք շուրջօրյա 24/7 զանգերի կենտրոն, որը տարվա ընթացքում պատասխանել է ավելի քան 400,000 զանգի։
- Նախընտրո՞ւմ եք թվային հարթակներ՝ օգտագործեք AMIO Mobile բազմաֆունկցիոնալ հավելվածը։ Առցանց սպասարկումն իրականացվում է նաև էլեկտրոնային նամակների և վիդեոբանկինգի միջոցով։
Բացի հասանելի ծառայություններից՝ Ամիօ բանկն ունի հատուկ առաջարկ իր նոր հաճախորդների համար․ բոլոր նրանք, ովքեր դարձել են բանկի հաճախորդ 2025 թվականի հուլիսի 1-ից հետո, ստանում են 5% քեշբեք Ամիօ քարտով կատարված գնումների համար։ Քեշբեքը կուտակվում է ՀՀ-ում կատարված առցանց գնումների, իսկ արտասահմանում՝ նաև անկանխիկ գործարքների դեպքում։ Հատուկ առաջարկի մանրամասներին ծանոթացեք այստեղ։
Ամիօն շնորհակալություն է հայտնում իր բոլոր հաճախորդներին և պլանավորում է բազմաթիվ բարելավման աշխատանքներ՝ հաճախորդների բանկային փորձառությունը ավելի հարմար, արագ և հաճելի դարձնելու համար։
Բանկի հետ ընկերացեք սոցիալական ցանցերում ՝ Facebook, Instagram, LinkedIn։
Ամիօ բանկը վերահսկվում է ՀՀ Կենտրոնական բանկի կողմից, բայց առաջնորդվում է նաև յուրաքանչյուր հաճախորդի կարծիքով։
