Այլ Լուրեր

USD BUY - 389.50+0.00 USD SELL - 393.00+0.00
EUR BUY - 418.00-1.00 EUR SELL - 424.00+0.00
OIL:  BRENT - 74.51-0.59 WTI - 71.24-0.54
COMEX:  GOLD - 3153.90-0.70 SILVER - 34.54-1.12
COMEX:  PLATINUM - 1009.10-1.79
LME:  ALUMINIUM - 2507.00-1.03 COPPER - 9693.00-0.18
LME:  NICKEL - 16107.00+1.19 TIN - 37479.00+2.28
LME:  LEAD - 1991.50-1.02 ZINC - 2822.00-1.07
FOREX:  USD/JPY - 149.78+0.12 EUR/GBP - 1.0795-0.30
FOREX:  EUR/USD - 1.0795-0.30 GBP/USD - 1.2916-0.12
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 41989.96-0.03 NASDAQ - 17449.89+0.87
STOCKS US: S&P 500 - 5633.07+0.38
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 35725.87+0.28 TOPIX - 2650.29-0.43
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23202.53-0.02 SSEC - 3350.13+0.05
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8634.80+0.61 CAC40 - 7876.36+1.10
STOCKS EUR:  DAX - 22539.98+1.70
02/04/2025  CBA:  USD - 391.16+0.06 GBP - 505.97+1.14
02/04/2025  CBA:  EURO - 422.18-0.09
02/04/2025  CBA:  GOLD - 39410.00+240.00 SILVER - 427.21-1.00
Հայաստանում Ամերիկայի Առևտրի Պալատը մտահոգված է այլընտրանքային հարկային ստուգումների մասին օրենքի նախագծով
05/05/2014 18:59
Կիսվել

Հայաստանում Ամերիկայի Առևտրի Պալատը մտահոգված է այլընտրանքային հարկային ստուգումների մասին օրենքի նախագծով

Հայաստանում Ամերիկայի Առևտրի Պալատը hայտնում է իր խորին մտահոգությունը «Հայաստանի Հանրապետությունում այլընտրանքային հարկային ստուգումների մասին» օրենքի նախագծի վերաբերյալ:  Գիտակցելով, որ օրենքի նախագծի մշակումը պայմանավորված է հարկային ստուգումների առկա ընթացակարգերի անկատարությունները շտկելու գաղափարով, այդուհանդերձ, կարծում ենք, որ առաջարկվող մոտեցումը հեռու է լավագույնը լինելուց` մասնավորապես.

– Հարկային մարմինների կողմից այլընտրանքային հարկային ստուգումների պրակտիկա գոյություն չունի որևէ այլ երկրում: Փոխարենը լայն տարածում ունի «այլընտրանքային ստուգման աութսորսինգե գաղափարը, երբ ստուգումն իրականացվում է անկախ աուդիտորական և խորհրդատվական ծառայություններ մատուցող ընկերությունների կողմից:  Այս տեսանկյունից կասկածելի է միջազգային հաջողված փորձի ներդրման փոխարեն չփորձված և հակասական մոտեցումների կիրառման նպատակահարմարությունը: Մեր համոզմամբ, ստուգում և այլընտրան-քային ստուգում իրականացնող մարմինների համատեղումը կարող է ստեղծել հարկային օրենսդրության հետագա բարդացման թաքնված շարժառիթներ:

– Օրինագծի ընդունումը կարող է հանգեցնել ՊԵԿ-ի կողմից «անհավասարե վերաբերմունքի դրսևորմանը այլընտրանքային ստուգում պատվիրած և չպատվիրած կազմակերպությունների նկատմամբ, քանզի վերջիններս առաջարկվող ծառայությունից չօգտվելու համար կարող են հայտնվել առավել խստացված ստուգումների ենթակա ռիսկային ընկերությունների ցանկում:

– Հասկանալի չէ, թե ինչ հիմքերով է ձևավորվել այլընտրանքային ստուգման համար նախատեսվող վճարի չափը՝ 10-500 մլն. դրամ: Եթե այն համեմատենք Հայաստանի շուկայում իրականացվող ֆինանսական հաշվետվությունների աուդիտի հետ, որը որպես բաղկացուցիչ մաս ներառում է նաև հարկային պարտավորությունների ստուգում, ապա սահմանված սանդղակի նույնիսկ նվազագույն 10 մլն. դրամ վճարը մինչև 5 անգամ գերազանցում է փոքր բիզնեսին մատուցվող աուդիտորական ծառայության վճարը: Այսպիսով կարող ենք եզրակացնել, որ փոքր ու միջին բիզնեսը կհայտնվի խիստ անհավասար պայմաններում խոշոր բիզնեսի նկատմամբ:

– Օրինագծի ընդունումն ու կիրարկումը կարող է հանգեցնել տվյալ ոլորտում ՊԵԿ-ի կողմից մենաշնորհային դիրքերի հաստատմանը` այսպիսով խոչընդոտելով մասնավոր ընկերությունների շրջանում առողջ մրցակցության ձևավորմանն ու հարկատուների համար նշված ծառայության հետ առնչվող ծախսերի կրճատմանը:

– Այլընտրանքային հարկային ստուգումները չեն կարող փոխարինել ֆինանսական հաշվետվությունների աուդիտին, ինչպես նշում է ՊԵԿ-ը, քանզի այս երկու ստուգումները բոլորովին տարբեր նպատակներով իրականացվող ստուգումներ են:

– Նախագիծը լուրջ հարված կհասցնի տնտեսական մրցակցությանը, քանի որ այն հարցականի տակ կդնի աուդիտորական ծառայություններ մատուցող ընկերությունների ծառայություններից օգտվելու նպատակահարմարությունը:

– Նախագիծը կարող է հանգեցնել գործազրկության մակարդակի աճին, քանի որ ներկայումս փորք աուդիտորական կազմակերպությունների կողմից մատուցվող ծառայությունների նկատմամբ պահանջարկը պայմանավորված է գործող օրենքի պահանջներով: Որոշ կազմակերպություններ կարող են ուղղակի ոչ մրցունակ դառնալ նախագիծը ընդունելու դեպքում:

– Այլընտրանքային հարկային ստուգումների ներկայացված մոդելի ներդրման արդյունքում երկարաժամկետ առումով նվազելու են հարկային մուտքերը ՀՀ պետական բյուջե:
Հիմնվելով վերոնշյալի վրա՝ միությունը հորդորում է ՀՀ կառավարությանը շարունակել հիմնվել միջազգային լավագույն պրակտիկայում ընդունված և փորձված մոտեցումների վրա:

Հիշեցնենք, որ Հայաստանում Ամերիկայի Առևտրի պալատն (ՀԱԱՊ) անկախ և ինքնաֆինանսավորվող բիզնես կազմակերպություն է, որը գործում է 2000թ.-ից:   Amcham-ի նպատակն է նպաստել Հայաստանում գործարար միջավայրի բարելավմանը, ներդրումների աճին, ինչպես նաև հետամուտ լինել իր անդամ կազմակերպությունների կողմից բարձրացված խնդիրներին: Ներկայումս, ՀԱԱՊ-ին անդամակցում են մոտ 100 ընկերություններ տնտեսության տարբեր ոլորտներից:

02/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
391.16
+0.06
Եվրո (EUR)
422.18
-0.09
Ռուբլի (RUR)
4.65
+0.04
Լարի (GEL)
141.47
+0.02
39410.00
+240.00
Արծաթ
427.21
-1.00