Ամերիաբանկ. կոնտակտային կենտրոնը կգործի 24/7 ռեժիմով
Սույն թվականի մայիսի 5-ից Ամերիաբանկի կոնտակտային կենտրոնը գործում է շուրջօրյա` 24/7 ռեժիմով: Շուրջօրյա հասանելիությունն աննախադեպ է հայաստանյան բանկային համակարգում, այն հնարավորություն կընձեռի ցանկացած օր, ցանկացած ժամի օգտվել կոնտակտային կենտրոնի ծառայություններից, մասնավորապես` քարտերի սպասարկման ծառայություններից:
Ամերիաբանկի կոնտակտային կենտրոնը գործում է համաշխարհային շուկայում առաջատար AVAYA համակարգի միջավայրում, որը հնարավոր է դարձնում օն-լայն ռեժիմով արդյունավետ կառավարել կոնտակտային կենտրոնի աշխատանքը` սեգմենտավորելով մուտքային բոլոր զանգերը և իրականացնելով ճիշտ և հստակ մասսայական հաղորդակցում: Նշենք նաև, որ կենտրոնում աշխատում են բարձր որակավորում ունեցող աշխատակիցներ, որոնք անցել են հատուկ վերապատրաստումներ բանկային ծառայությունների, հաճախորդների սպասարկման ոլորտում:
Հեռանկարային ծրագրերում Ամերիաբանկը նախատեսում է կոնտակտային կենտրոնը զարգացնել` դարձնելով այն Բանկի վիրտուալ մասնաճյուղ, որի միջոցով հաճախորդները հնարավորություն կունենան շուրջօրյա օգտվելու բանկային ամենատարբեր ծառայություններից: