Որո՞նք են աշխարհի ամենաթանկ հեռուստատեսային գովազդները
Բրենդի հաջողության մեծ մասը պայմանավորված է գրագետ գովազդային արշավի կազմակերպմամբ: Սա պնդում են գրեթե բոլոր մարքեթոլոգները և խորհուրդ տալիս ընկերություններին գումարներ չխնայել գովազդային արշավների վրա: Ներկայացնում ենք այն ընկերությունների վարկանիշը, որոնք հետևել են մասնագետների խորհրդին և իրենց գովազդների վրա ծախսել զգալի գումարներ:
7. Ferrari – Գովազդը նկարահանվել է 2007 թվականին: Ծախսվել է 4,5 մլն ԱՄՆ դոլար:
6. Honda – Գովազդը նկարահանվել է 2003 թվականին: Ծախսվել է 6,2 մլն ԱՄՆ դոլար:
5. Pepsi – Գովազդը նկարահանվել է 2002 թվականին: Ծախսվել է 8,1 մլն ԱՄՆ դոլար:
4. Chrysler – Գովազդը նկարահանվել է 2011 թվականին: Ծախսվել է 12,4 մլն ԱՄՆ դոլար:
3. AVIVA – Գովազդը նկարահանվել է 2008 թվականին: Ծախսվել է 13,4 մլն ԱՄՆ դոլար:
2. Guinness ‘Tipping Point’ – Գովազդը նկարահանվել է 2007 թվականին: Ծախսվել է 16 մլն ԱՄՆ դոլար:
1. Chanel No. 5 – Գովազդը նկարահանվել է 2004 թվականին: Ծախսվել է 33 մլն ԱՄՆ դոլար: