Apple-ը աշխարհի ամենաթանկ բրենդն է՝ $247 մլրդ
Հրապարակվել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը: Այն ներկայացնում է Millward Brown գործակալությունը: Հատկանշական է, որ այս տարին գործակալության համար հոբելյանական է՝ ամենամյա BrandZ Top 100 վարկանիշը հրապարակվում է արդեն 10-րդ տարին:
2015 թվականի վարկանիշի համաձայն՝ աշխարհի 100 ամենաթանկ բրենդները վերջին մեկ տարում «թանկացել են» 14%-ով, ինչի արդյունքում ամենաթանկ 100 բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմել է 3,3 տրիլիոն ԱՄՆ դոլար: Միևնույն ժամանակ, 10 տարվա կտրվածքով ամենաթանկ ապրանքային նշանների ընդհանուր արժեքը աճել է մոտ 126%-ով:
2015 թվականի աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների վարկանիշը գլխավորում է Apple ընկերությունը: Բրենդի արժեքը գնահատվում է $247 մլրդ: Նախորդ տարվա համեմատ Apple բրենդը «թանկացել է» շուրջ 67%-ով: Վարկանիշի երկրորդ տեղում Google-ն է, իսկ երրորդ տեղում՝ Microsoft-ը:
Վարկանիշի առաջին 10-նյակը ներկայացնում ենք ստորև.
1. Apple, $247 մլրդ
2. Google, $174 մլրդ
3. Microsoft, $116 մլրդ
4. IBM, $94 մլրդ
5. Visa, $92 մլրդ
6. AT&T, $89 մլրդ
7. Verizon, $86 մլրդ
8. Coca-Cola, $84 մլրդ
9. McDonald’s, $81 մլրդ
10. Marlboro, $80 մլրդ մլրդ