BrandZ 2015. Լյուքս դասի ամենաթանկ բրենդները
Ճոխության և շքեղության դասի ամենաթանկ բրենդներն են՝ Louis Vuitton, Hermès, Gucci: Այսպիսին է Millward Brown գործակալության վերլուծաբանների ուսումնասիրության արդյունքները, որոնց հիման վրա հրապարակվել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքային նշանների BrandZ Top 100 վարկանիշը:
Ըստ վարկանիշի՝ լյուքս դասի ապրանքների շուկայում վերջին մեկ տարվա ընթացքում գրանցել է փոքր-ինչ պասիվություն, ինչի արդյունքում էլ վարկանիշում ընդգրկված՝ ճոխություն և շքեղություն խորհրդանշող 10 ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր արժեքը մեկ տարվա ընթացքում կրճատվել է շուրջ 6%-ով և կազմել $104.6 մլրդ:
Ստորև ներկայացնում ենք լյուքս դասի 10 ամենաթանկ բրենդները՝ ըստ BrandZ Top 100 վարկանիշի.
1. Louis Vuitton, բրենդի արժեքը՝ 27,445 մլրդ դոլար
2. Hermès, բրենդի արժեքը՝ 18,938 մլրդ դոլար
3. Gucci, բրենդի արժեքը՝ 13,800 մլրդ դոլար
4. Chanel, բրենդի արժեքը՝ 8,987 մլրդ դոլար
5. Rolex, բրենդի արժեքը՝ 8,532 մլրդ դոլար
6. Cartier, բրենդի արժեքը՝ 7,612 մլրդ դոլար
7. Prada, բրենդի արժեքը՝ 6,540 մլրդ դոլար
8. Burberry, բրենդի արժեքը՝ 5,722 մլրդ դոլար
9. Michael Kors, բրենդի արժեքը՝ 3,815 մլրդ դոլար
10. Tiffany, բրենդի արժեքը՝ 3,232 մլրդ դոլար