Հայաստանի բանկերը ընդլայնում են ինտերնետ-բանկինգ և հեռախոսային-բանկինգ ծառայությունները
Հայաստանյան առևտրային բանկերը ընդլայնում և բարելավում են իրենց հաճախորդներին մատուցվող ծառայությունների ցանկը՝ ընդառաջ գնալով նորագույն տեխնոլոգիաներին: Մի շարք առևտրային բանկերի կողմից ներդրվել են հեռակառավարվող սպասարկման համակարգեր` հնարավորություն տալով հաճախորդներին իրականացնելու բանկային հաշիվների հեռակառավարում: Հայաստանում գործող բանկերի հաճախորդները այժմ կարող են հեռակառավարվող համակարգերի միջոցով ներկայացնել հանձնարարականներ, ստանալ տեղեկատվություն բանկային հաշվի մնացորդի վերաբերյալ և իրականացնել այլ բանկային գործառնություններ:
Ինչպես վկայում են Կենտրոնական բանկի հրապարակած տվյալները՝ 2014 թվականին բանկային հեռակառավարվող սպասարկման համակարգերի միջոցով հայաստանյան բանկերի հաճախորդների նախաձեռնած ընդհանուր վճարումներն ավելացել են 48%-ով և կազմել 8.8 տրլն դրամ,իսկ քանակն ավելացել է 34%-ով` կազմելով 7.3 մլն:
Նշված վճարումները հաճախորդների կողմից իրականացվել են բանկ-հաճախորդ համակարգերով (վճարումների ծավալը կազմել է 4.7 տրլն դրամ), ինտերնետ-բանկինգ ծառայության միջոցով (վճարումների ծավալը կազմել է 3.9 տրլն դրամ), ինչպես նաև հեռախոսային-բանկինգ ծառայության միջոցով (վճարումների ծավալը կազմել է 199.0 մլրդ դրամ):
Հաճախորդների կողմից բանկ-հաճախորդ համակարգով և ինտերնետ-բանկինգ ծառայության միջոցով իրականացված մեկ վճարման միջին գումարը կազմել է համապատասխանաբար 0.9 մլն դրամ և 2.0 մլն դրամ, իսկ հեռախոսային բանկինգի միջոցով` 2.5 մլն դրամ: