Ինտերնետը Հայաստանում

USD BUY - 389.00+1.00 USD SELL - 391.00+0.00
EUR BUY - 408.00-1.00 EUR SELL - 411.00-3.00
OIL:  BRENT - 74.41+1.97 WTI - 70.32+2.05
COMEX:  GOLD - 2688.50+1.09 SILVER - 30.99-0.74
COMEX:  PLATINUM - 970.70+0.02
LME:  ALUMINIUM - 2644.00-0.02 COPPER - 9089.50+0.02
LME:  NICKEL - 15906.00+0.25 TIN - 29026.00+0.51
LME:  LEAD - 2021.00+1.00 ZINC - 2987.50+1.24
FOREX:  USD/JPY - 154.32-0.44 EUR/GBP - 1.0473-0.74
FOREX:  EUR/USD - 1.0473-0.74 GBP/USD - 1.2581-0.58
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 43870.35+1.06 NASDAQ - 18972.42+0.03
STOCKS US: S&P 500 - 5948.71+0.53
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38026.17-0.85 TOPIX - 2682.81-0.57
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19601.11-0.53 SSEC - 3370.40+0.07
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8149.27+0.79 CAC40 - 7213.32+0.21
STOCKS EUR:  DAX - 19146.17+0.74
21/11/2024  CBA:  USD - 389.45+0.26 GBP - 491.95-0.73
21/11/2024  CBA:  EURO - 409.74-0.78
21/11/2024  CBA:  GOLD - 33062.61+239.17 SILVER - 386.53-4.93
Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում – 2015թ. II եռամսյակ
22/10/2015 01:33
Կիսվել

Ինտերնետ բաժանորդների քանակը և առաջատար պրովայդերները Հայաստանում – 2015թ. II եռամսյակ

Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտում գործող ընկերությունները հրապարակել են 2015թ.-ի II եռամսյակի գործունեության ամփոփ հաշվետվությունները: Սույն հաշվետվությունների հիման վրա կատարած վերլուծությունների արդյունքում կփորձենք ներկայացնել Հայաստանում Ինտերնետ շուկայի հիմնական միտումները:

Բաժանորդների թիվ

Բաժանորդների թվով առաջատար է մնում Beeline-ը: 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի դրությամբ Beeline-ի ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը կազմել է 148 080, ինչը 2015թ առաջին եռամսյակի ցուցանիշից պակաս է 4 420-ով, իսկ 2014թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ անկումը կազմել է 7 775: Միևնույն ժամանակ, Beeline-ի շարժական ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսներով օգտվողների) կազմել է 41 302, ինչը այս տարվա առաջին եռամսյակի ցուցանիշից պակաս է 2 343-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ շարժական ինտերնետի բաժանորդների թվի կրճատումը կազմել է 812: Հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակում կազմել է 313 645: Այս ցուցանիշը 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի համեմատ աճել է 1 918-ով, իսկ անցյալ տարվա երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 11 924 բաժանորդ:

2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակում Orange-ի շարժական լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) կազմել է 129 593: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ այս ցուցանիշն աճել է 1 044-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ գրանցված աճը կազմել է 20 248: Միևնույն ժամանակ, հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվը կազմել է 269 103: Այս ցուցանիշը այս տարվա առաջին եռամսյակի համանման ցուցանիշից ավել է 8 199-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրված աճը կազմել է 14 784:

VivaCell MTS-ի շարժական լայնաշերտ ինտերնետի բաժանորդների թիվը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակում կազմել է 73 515: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ ցուցանիշը նվազել է 2 200-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ անկումը կազմել է 11 509 բաժանորդ: Միևնույն ժամանակ, հեռախոսի միջոցով տվյալների հաղորդման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների թիվն այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ նվազել է 32 800-ով և կազմել 1 018 451, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի համեմատ գրանցված անկումը կազմել է 12 947:

Ucom-ի բաժանորդների թիվն այս տարվա երկրորդ եռամսյակում կազմել է 69 065: 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի համեմատ ընկերության բաժանորդների թիվն աճել է 1 584-ով, իսկ 2014թ.-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ աճը կազմել է 8 216:

Rostelecom-ի բաժանորդների թիվը 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 29 071: Սույն ցուցանիշն այս տարվա առաջին եռամսյակի համանման ցուցանիշը գերազանցում է 1 517-ով, իսկ 2014թ.-ի նույն ժամանակահատվածի համեմատ ցուցանիշն աճել է 11 656-ով:

Interactive-ի բաժանորդների թիվն այս տարվա երկրորդ եռամսյակի դրությամբ կազմել է 4 749, ինչը 2015թ.-ի առաջին եռամսյակի ցուցանիշը գերազանցում է 149-ով, իսկ 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակի ցուցանիշը՝ 1 447-ով:

Թարմ տվյալների բացակայության պատճառով այսուհետ չենք ներկայացնի ADC-ի և Arminco-ի ցուցանիշները: Դրանք կհաշվարկվեն այլ պրովայդերների հետ միասին: Այլ պրովայդերների բաժանորդների թիվը մեր կողմից գնահատվում է Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների ընդհանուր թվի 2%-ի** շրջակայքում՝ մոտ 10 125:

Այսպիսով, 2015թ.-ի երկրորդ եռամսյակի դրությամբ Հայաստանում ինտերնետ բաժանորդների թիվը կազմում է մոտ 505 500, ինչը  մոտ 6.5 հազարով պակաս է քան այս տարվա առաջին եռամսյակի ցուցանիշը և մոտ 20.5 հազարով ավելի, քան 2014թ.-ի երկրորդ եռամսյակում գրանցված ցուցանիշը:

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների ունեցած մասնաբաժիններն ըստ ինտերնետ բաժանորդների քանակի հետևյալն է. 1. Beeline – 37.46% (-0.85 տոկ. կետ 2015թ. I եռ. նկատմամբ), 2. Orange – 25.64% (+0.53), 3. Vivacell-MTS – 14.54% (-0.26), 4. Ucom – 13.66% (+0.48), 5. Rostelecom – 5.75% (+0.37), 6. Interactive – 0.94% (+0.04), Այլ – 2%:

Բջջային ինտերնետ

Բջջային ինտերնետի բաժանորդների քանակը (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) հետևյալն է. 1. Orange – 129 593 (+1 044, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS – 73 515 (-2 200), 3. Beeline – 41 302 (- 2 343): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Orange – 53.02% (+1.17 տոկ. կետ,  2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Vivacell-MTS – 30.08% (-0.46), 3. Beeline – 16.90% (-0.71):

Բջջային ինտերնետի (բացառությամբ հեռախոսով օգտվողների) բաժանորդների ընդհանուր քանակը 244 410 է: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշն նվազել է 3 499-ով, իսկ 2014թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ, որը կազմել է 7 927 բաժանորդ:

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների բաշխվածությունը հետևյալն է. 1. Vivacell-MTS – 1 018 451 (-32 800, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Beeline – 313 645 (+1 918) , 3. Orange – 269 103 (+8 199): Վերոնշյալ տվյալները, ներկայացված ըստ մասնաբաժինների, ունեն հետևյալ տեսքը՝ 1. Vivacell-MTS – 63.60% (-1.13, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Beeline – 19.59% (+0.39), 3. Orange – 16.81% (+0.74):

Բջջային հեռախոսով տվյալների փոխանակման ծառայություններից օգտվող բաժանորդների քանակը 1 601 199 է: Այս տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ սույն ցուցանիշը նվազել է 22 683-ով, իսկ 2014թ. երկրորդ եռամսյակի համեմատ արձանագրվել է աճ, որը կազմել է 39 655 բաժանորդ:

Բաժանորդների ակտիվություն

«Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշները ստանալու համար վերցվել են հեռահաղորդակցական ընկերությունների կողմից հրապարակվող «Մեկ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական տրաֆիկ (MOaU, MbOU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների: «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշներն ըստ էության այն ցուցանիշներն են, որոնք անցած մի քանի տարիների ընթացքում ներկայացվում էին «Բիզնես 24»-ի և «Circle.am»-ի կողմից հրապարակվող «Ինտերնետը Հայաստանում» զեկույցներում:

Այսպիսով, «Բաժանորդների ակտիվության» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Beeline – 41.75% (+0.38 տոկ. կետ, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Ucom – 26.18% (+0.54), 3. Orange – 11.81% (-1.16), 4. Rostelecom – 12.72% (+0.86), 5. Vivacell-MTS – 4.78% (-0.24), 6. Interactive – 0.76 (+0.12), 7. Այլ – 2%:

Մասնաբաժին շուկայում՝ ըստ հասույթի

Հեռահաղորդակցական ընկերությունների բաժանորդներից ստացված հասույթի մասնաբաժինները ստանալու համար վերցվել են հրապարակված «Ծառայությունների վաճառքից մեկ ակտիվ բաժանորդին ընկնող միջին ամսական հասույթ (ARPU)» ցուցանիշները, բազմապատկվել բաժանորդների քանակի վրա և բաժանվել ըստ մասնաբաժինների:

Այսպիսով, «Բաժանորդներից ստացված հասույթի» ցուցանիշների համաձայն պատկերը հետևյալն է. 1. Beeline – 29.94% (-1.59 տոկ. կետ, 2015թ. I եռ. համեմատ), 2. Ucom – 25.12% (+0.26), 3. Orange – 18.69% (-1.10), 4. Vivacell-MTS – 13.47% (+4.01), 5. Rostelecom – 9.28% (+0.67), 6. Interactive – 1.5% (+0.67), 7. Այլ – 2%:

21/11/2024
դրամ
Դոլար (USD)
389.45
+0.26
Եվրո (EUR)
409.74
-0.78
Ռուբլի (RUR)
3.86
-0.02
Լարի (GEL)
142.08
+0.17
33062.61
+239.17
Արծաթ
386.53
-4.93