Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.50-0.50
EUR BUY - 443.00+3.00 EUR SELL - 450.00+3.50
OIL:  BRENT - 67.51-0.82 WTI - 65.02-0.84
COMEX:  GOLD - 3443.90+0.41 SILVER - 38.16+0.82
COMEX:  PLATINUM - 1349.80+1.64
LME:  ALUMINIUM - 2562.50-0.14 COPPER - 9638.50+0.08
LME:  NICKEL - 15024.00+0.25 TIN - 33256.00-0.37
LME:  LEAD - 1973.50+0.10 ZINC - 2758.00+1.14
FOREX:  USD/JPY - 147.46+0.04 EUR/GBP - 1.1669+0.79
FOREX:  EUR/USD - 1.1669+0.79 GBP/USD - 1.3364+0.44
STOCKS RUS:  RTSI - 1086.05-0.96
STOCKS US: DOW JONES - 44193.12+0.18 NASDAQ - 21169.42+1.21
STOCKS US: S&P 500 - 6345.06+0.73
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41059.15+0.65 TOPIX - 2987.92+0.72
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25081.63+0.69 SSEC - 3639.67+0.16
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9164.31+0.24 CAC40 - 7635.03+0.18
STOCKS EUR:  DAX - 23924.36+0.33
07/08/2025  CBA:  USD - 383.65-0.03 GBP - 514.59+3.76
07/08/2025  CBA:  EURO - 447.76+2.54
07/08/2025  CBA:  GOLD - 41592-44 SILVER - 465.94+5.21
Մարքեթինգի հայկական ակումբը հյուրընկալել է Արտյոմ Ղազարյանին
12/03/2016 16:52
Կիսվել

Մարքեթինգի հայկական ակումբը հյուրընկալել է Արտյոմ Ղազարյանին

Մեկնարկեց «Մարքեթինգի հայկական ակումբ» ՀԿ-ի «6 պրոֆեսիոնալ, 6 գիրք» նախաձեռնությունը, որի շրջանակներում հայաստանյան մի շարք առաջատար կազմակերպությունների մարքեթինգի բաժինների ղեկավարներ հյուրընկալվելու և ներկայացնելու են իրենց սիրելի մասնագիտական գրքերից որևէ մեկը:

Մարքեթինգի հայկական ակումբի նախագահ Տարոն Պարսամյանը ներկայացրեց նախաձեռնության առաջին հյուրին՝ ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ Բանկի մարքեթինգային հաղորդակցությունների բաժնի ղեկավար Արտյոմ Ղազարյանին, ով պետք է խոսեր բրիտանացի հայտնի մարքեթոլոգ Ջոն Գրանտի «Մարքեթինգային նոր մանիֆեստ. 21-րդ դարում հաջողակ բրենդ կառուցելու 12 կանոնները» գրքի մասին: Գրքում թվարկվում են ժամանակակից մարքեթինգի միտումները բնորոշող 12 կանոններ,  որոնց պահպանումը կարևորագույն նշանակություն ունի բրենդի հաջողության համար:

«Առաջին սեմինարը, ինչպես և սպասում էինք,  բավականին ինտերակտիվ էր, ներկայացված կանոններից յուրաքանչյուրը բացատրվում էր դիտակտիկ նյութերով, տեսահոլովակներով, ինչպես նաև՝ ուղեկցվում մասնագիտական մեկնաբանություններով: Հենց այդ ինտերակտիվությունն է, որ միշտ ստիպում է լսարանին ավելի խորը հաղորդակցվել ներկայացվող թեմայի հետ:

Հաճախ մեր երկրի առաջատար կազմակերպությունների ղեկավարները նշում են, թե մարքեթինգային բաժինները միշտ չէ, որ իրականացնում են հստակ բիզնես խնդիրներ, բայց փոխարենը մեծ ծախսեր են պահանջում: Ըստ իս, մեր բանախոսի խոսքում առավել կարևոր էր այն, որ նա ընդգծված կերպով ներկայացնում էր մարքեթինգային բաժինների` բիզնես խնդիրները հստակորեն լուծել կարողանալու անհրաժեշտությունը: Տեղին է նաև ընդգծել, որ բանախոսն իր ներկայացրած տեսական դրույթները պրոեկտում էր սեփական փորձի և պրակտիկ գործընթացների վրա` լուսաբանելով արդեն իսկ կիրառված և հաջողություններ գրանցած օրինակներ», – իր խոսքում ասաց Տարոն Պարսամյանը:

Լսարանի կողմից հնչեցված հարցերից ամենահետաքրքիրները, բնականաբար, վերաբերում էին Ակբա-ին, մասնավորապես՝ որքանով է բանկը կիրառում թվարկված կանոններն իր մարքեթինգային ռազմավարության մեջ: 

Որքան էլ բանախոսը  փորձում էր չշեղվել  գրքից, այնուամենայնիվ, անդրադարձավ Բանկի կողմից սեփական ինովացիաների կիրառմանը.  «Համարձակորեն կարող ենք ասել, որ  Բանկի կողմից առաջարկվող բջջային հավելվածները հայաստանյան տիրույթում ինովացիոն լուծումներ առաջարկող և բավականին լայն հնարավորություններ ապահովող բջջային հավելվածներ են, և բացի ներկայումս  առաջարկվող  ծառայություններից մենք նպատակ ունենք ապագայում առաջարկել նոր՝ ավելի ինովացիոն լուծումներ՝ սպառողին ավելի հարմարավետ և բարձրակարգ ծառայություններ մատուցելու համար», – նշեց Արտյոմ Ղազարյանը:

Բանախոսի ամփոփիչ խոսքն առավել հուզիչ ու ազդեցիկ ստացվեց, – «Մենք մտածում ենք յուրովի, փորձում ենք քայլել շոշափելի տարբերությունների ուղղությամբ մեր կողմից առաջարկվող պրոդուկտների ու ծառայությունների մեջ՝ մնալով հավատարիմ մեր արժեհամակարգին և տարբերվելով մյուսներից:  Նույնն էլ ձեզ՝ երիտասարդներիդ խորհուրդ կտամ՝ երբեք մի՛ դադարեք երազել, մի վախեցեք ձեր մտքերից և եղե՛ք համարձակ: Հավատ ունեցեք առ այն, որ ամեն բան լավ է լինելու»:

07/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.65
-0.03
Եվրո (EUR)
447.76
+2.54
Ռուբլի (RUR)
4.8113
+0.0147
Լարի (GEL)
142.2
-0.06
41592
-44
Արծաթ
465.94
+5.21