GOOGLE ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՎ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ՀԱՐՑՈՒՄՆԵՐԻ ՀԱՄԱՁԱՅՆ ՃԳՆԱԺԱՄՆ ԱՐԴԵՆ ՀԱՂԹԱՀԱՐՎԱԾ Է
Այս տարվա հունվար-ապրիլ ամիսների ընթացքում զգալիորեն աճել է Google համակարգով կատարված այն հարցումների քանակը, որոնք վերաբերում են հանգստին, զբոսաշրջությանը և թանկարժեք ապրանքներին: Մասնավորապես "Mercedes Benz" բառով կատարված հարցումների քանակն աճել է ավելի քան 3 անգամ, "Aston Martin" բառը պարունակող հարցումների քանակն աճել է 10%-ով, մոտ 8%-ով աճել է Gucci ապրանքանիշի վերաբերյալ հարցումների քանակը, իսկ 7%-ով աճել է արտերկրում հանգստին վերաբերող հարցումները: Միևնույն ժամանակ կրճատվել է զեղչերով ապրանքների և աշխատանքային հայտաարությունների վերաբերյալ հարցումները, մասնավորապես Lidl և Aldi էժան խանութների վերաբերյալ հարցումները կրճատվել են համապատասխանաբար 13%-ով և 30%-ով: Այսպիսով կարելի է ենթադրել, որ համաշխարհային ֆինանսատնտեսական ճգնաժամի ամենածանր փուլն անցել է: