Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.00-0.50
EUR BUY - 440.00-2.00 EUR SELL - 445.00-2.00
OIL:  BRENT - 64.58-0.03 WTI - 60.88+1.26
COMEX:  GOLD - 3995.70-0.05 SILVER - 48.68+0.31
COMEX:  PLATINUM - 1572.00-3.06
LME:  ALUMINIUM - 2859.00+2.80 COPPER - 10962.50+3.19
LME:  NICKEL - 15361.00+1.23 TIN - 35802.00+1.14
LME:  LEAD - 2016.50+1.59 ZINC - 3025.50+1.26
FOREX:  USD/JPY - 153.94-0.01 EUR/GBP - 1.1534-0.29
FOREX:  EUR/USD - 1.1534-0.29 GBP/USD - 1.3145-0.05
STOCKS RUS:  RTSI - 982.39-1.84
STOCKS US: DOW JONES - 47562.87+0.09 NASDAQ - 23724.96+0.61
STOCKS US: S&P 500 - 6840.20+0.26
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 52411.34+2.12 TOPIX - 3331.83+0.94
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25906.65-1.43 SSEC - 3954.79-0.81
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9717.25-0.44 CAC40 - 8121.07-0.44
STOCKS EUR:  DAX - 23958.30-0.67
31/10/2025  CBA:  USD - 382.65-0.07 GBP - 502.42-1.81
31/10/2025  CBA:  EURO - 442.76-1.39
31/10/2025  CBA:  GOLD - 49138-163 SILVER - 592.73-0.05
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018
24/05/2018 13:29
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ ներկայացրել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։ 2018թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple կորպորացիան, որի բրենդը գնահատվել է 182.8 մլրդ դոլար, վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 8%-ով։

Երկրորդ հորիզոնականում է Google կորպորացիան է, որի բրենդը գնահատվել է 132.1 մլրդ դոլար։ Վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 30%-ով։

Երրորդ հորիզոնականում է Microsoft-ը՝ 104.9 մլրդ դոլար։ Վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 21%-ով։

Չորրորդ տեղում է Facebook-ը՝ 94.8 մլրդ դոլար։ Վերջին 12 ամսում բրենդի արժեքն աճել է 29%-ով։

Հինգերորդ տեղում է Amazon-ը՝ 70.9 մլրդ դոլար (+31%): Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 57.3 մլրդ դոլար (+2%): Յոթերորդ տեղում է Samsung-ը՝ 47.6 մլրդ դոլար (+25%): Ութերորդ հորիզոնականում է Disney-ը՝ 47.5 մլրդ դոլար (+8%): Իններորդ տեղում է Toyota-ն՝ 44.7 մլրդ դոլար (+9%): Տասնյակը եզրափակում է AT&T ընկերությունը՝ 41.9 մլրդ դոլար կամ 14%։

Նշենք նաև, որ ցուցակում ներկայացված 100 բրենդի ընդհանուր արժեքը 2.15 տրիլիոն դոլար, անցյալ տարվա համեմատ ցուցանիշն աճել է 10%-ով։

Ցուցակում ԱՄՆ-ը ներկայացված է 54 բրենդով, Ֆրանսիան և Ճապոնիան՝ 7-ական, Շվեյցարիան՝ 4, Բելգիան, Հարավային Կորեան, Իսպանիան և Շվեդիան՝ 2-ական, Ավստրիան, Չինաստանը, Կանադան, Դանիան, Իռլանդիան և Մեծ Բրիտանիան՝ մեկական։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա տեխնոլոգիաների ոլորտը ներկայացում է 20 բրենդ, ֆինանսական ծառայություններ՝ 13, ավտոմեքենաշինություն՝ 12, սպառողական ապրանքներ՝ 9, լյուքս դասի ապրանքներ՝ 6 և այլն։

2017թ.-ի նկատմամբ ամենամեծ աճն են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Netflix (35%), PayPal (33%), Amazon (31%), Google (30%) և Facebook (29%)։

Զգալի անում են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Gillette (-11%), H&M (-8%), ESPN (-8%), HP (-6%), American Express (-6%)։

31/10/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.65
-0.07
Եվրո (EUR)
442.76
-1.39
Ռուբլի (RUR)
4.7305
-0.0244
Լարի (GEL)
141.15
-0.03
49138
-163
Արծաթ
592.73
-0.05