Բիզնես

USD BUY - 381.50+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 444.00+0.00 EUR SELL - 448.00+0.00
OIL:  BRENT - 61.22-0.76 WTI - 57.53-0.81
COMEX:  GOLD - 4302.70+0.62 SILVER - 61.06-2.86
COMEX:  PLATINUM - 1764.20+2.96
LME:  ALUMINIUM - 2868.50+0.42 COPPER - 11515.00+0.24
LME:  NICKEL - 14587.00-1.00 TIN - 41337.00+3.71
LME:  LEAD - 1968.00-0.53 ZINC - 3125.00+1.13
FOREX:  USD/JPY - 155.81+0.09 EUR/GBP - 1.174+0.06
FOREX:  EUR/USD - 1.174+0.06 GBP/USD - 1.3368-0.16
STOCKS RUS:  RTSI - 1082.41-0.83
STOCKS US: DOW JONES - 48458.05-0.51 NASDAQ - 23195.17-1.69
STOCKS US: S&P 500 - 6827.41-1.07
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50836.55+1.37 TOPIX - 3423.83+1.98
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25976.79+1.75 SSEC - 3889.35+0.41
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9649.03-0.56 CAC40 - 8068.62-0.21
STOCKS EUR:  DAX - 24186.49-0.45
12/12/2025  CBA:  USD - 381.77-0.07 GBP - 510.66-0.17
12/12/2025  CBA:  EURO - 447.7+0.68
12/12/2025  CBA:  GOLD - 51924+361 SILVER - 762.41+13.12
Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018
24/05/2018 13:29
Կիսվել

Forbes. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2018

Ամերիկյան Forbes պարբերականը հերթական անգամ ներկայացրել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։ 2018թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple կորպորացիան, որի բրենդը գնահատվել է 182.8 մլրդ դոլար, վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 8%-ով։

Երկրորդ հորիզոնականում է Google կորպորացիան է, որի բրենդը գնահատվել է 132.1 մլրդ դոլար։ Վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 30%-ով։

Երրորդ հորիզոնականում է Microsoft-ը՝ 104.9 մլրդ դոլար։ Վերջին տարում բրենդի արժեքն աճել է 21%-ով։

Չորրորդ տեղում է Facebook-ը՝ 94.8 մլրդ դոլար։ Վերջին 12 ամսում բրենդի արժեքն աճել է 29%-ով։

Հինգերորդ տեղում է Amazon-ը՝ 70.9 մլրդ դոլար (+31%): Coca-Cola-ն վեցերորդն է՝ 57.3 մլրդ դոլար (+2%): Յոթերորդ տեղում է Samsung-ը՝ 47.6 մլրդ դոլար (+25%): Ութերորդ հորիզոնականում է Disney-ը՝ 47.5 մլրդ դոլար (+8%): Իններորդ տեղում է Toyota-ն՝ 44.7 մլրդ դոլար (+9%): Տասնյակը եզրափակում է AT&T ընկերությունը՝ 41.9 մլրդ դոլար կամ 14%։

Նշենք նաև, որ ցուցակում ներկայացված 100 բրենդի ընդհանուր արժեքը 2.15 տրիլիոն դոլար, անցյալ տարվա համեմատ ցուցանիշն աճել է 10%-ով։

Ցուցակում ԱՄՆ-ը ներկայացված է 54 բրենդով, Ֆրանսիան և Ճապոնիան՝ 7-ական, Շվեյցարիան՝ 4, Բելգիան, Հարավային Կորեան, Իսպանիան և Շվեդիան՝ 2-ական, Ավստրիան, Չինաստանը, Կանադան, Դանիան, Իռլանդիան և Մեծ Բրիտանիան՝ մեկական։

Եթե խոսենք ոլորտների մասին, ապա տեխնոլոգիաների ոլորտը ներկայացում է 20 բրենդ, ֆինանսական ծառայություններ՝ 13, ավտոմեքենաշինություն՝ 12, սպառողական ապրանքներ՝ 9, լյուքս դասի ապրանքներ՝ 6 և այլն։

2017թ.-ի նկատմամբ ամենամեծ աճն են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Netflix (35%), PayPal (33%), Amazon (31%), Google (30%) և Facebook (29%)։

Զգալի անում են արձանագրել հետևյալ բրենդները՝ Gillette (-11%), H&M (-8%), ESPN (-8%), HP (-6%), American Express (-6%)։

12/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.77
-0.07
Եվրո (EUR)
447.7
+0.68
Ռուբլի (RUR)
4.7817
-0.0401
Լարի (GEL)
141.54
-0.02
51924
+361
Արծաթ
762.41
+13.12