Բիզնես

USD BUY - 386.00+1.00 USD SELL - 390.50+0.50
EUR BUY - 414.00+1.00 EUR SELL - 421.00+0.00
OIL:  BRENT - 83.57-0.06 WTI - 78.71-0.08
COMEX:  GOLD - 2333.40+0.48 SILVER - 27.63+1.25
COMEX:  PLATINUM - 972.20+0.56
LME:  ALUMINIUM - 2551.50+0.00 COPPER - 9910.00+0.00
LME:  NICKEL - 19237.00+0.00 TIN - 31983.00+0.00
LME:  LEAD - 2215.00+0.00 ZINC - 2903.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 154.47+0.49 EUR/GBP - 1.0768+0.05
FOREX:  EUR/USD - 1.0768+0.05 GBP/USD - 1.2555-0.07
STOCKS RUS:  RTSI - 1186.20+0.13
STOCKS US: DOW JONES - 38852.27+0.46 NASDAQ - 16349.25+1.19
STOCKS US: S&P 500 - 5180.74+1.03
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38835.10+1.57 TOPIX - 2746.22+0.65
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18479.37-0.53 SSEC - 3147.74+0.22
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8213.49+0.00 CAC40 - 7996.64+0.49
STOCKS EUR:  DAX - 18175.21+0.96
07/05/2024  CBA:  USD - 387.73-0.19 GBP - 486.33-1.48
07/05/2024  CBA:  EURO - 417.55-0.28
07/05/2024  CBA:  GOLD - 28602.17-14.02 SILVER - 330.34-0.17
Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում
29/06/2018 11:25
Կիսվել

Beeline. Հաճախորդի օր` ընկերության ղեկավար կազմն աշխատում է սպասարկման գրասենյակներում

Beeline-ում այսօր հայտարարված է Հաճախորդի օր, որի շրջանակում ընկերության ղեկավար կազմը, ինչպես նաև տարբեր բաժինների աշխատակիցներ՝ ավելի քան 110 հոգի օրվա ընթացքում շփվելու և աշխատելու են հաճախորդների հետ երկրի տարբեր մասերում գտնվող վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներում։ Ընդհանուր առմամբ այսօր ընկերության մենեջերները կայցելեն 56 գրասենյակ, որից 29-ը մարզերում։

Միջոցառումն իրականացվում է Հաճախորդի փորձի բարելավման ծրագրի շրջանակում։ Նպատակը հետադարձ կապի հիման վրա Beeline-ի ծառայությունները կատարելագործելն ու ավելի պարզ ու հարմար դարձնելն է։ Մասնավորապես ընկերության ղեկավարությունը հաճախորդներին ներկայացրեց «Ռոումինգ փաթեթ» սեզոնային առաջարկը և «Սմարթ» փաթեթների առավելությունները, որոնց համար Yandex հավելվածների ինտերնետ տրաֆիկն անվճար է։

«Այսօր Beeline-ի աշխատակիցներն, ինչպես նաև ընկերության ղեկավարությունը մեկ քայլով մոտեցան հաճախորդին։ Մենք անձամբ աշխատում ենք յուրաքանչյուր հաճախորդի հետ, լսում ենք նրանց առաջարկներն ու հարցերը։ «Հաճախորդի օրը» Beeline-ում արդյունավետ գործիք է արդիական ծառայությունները ներկայացնելու և բաժանորդներին հուզող հարցերի շուրջ հետադարձ կապ ստանալու համար։ Նշեմ նաև, որ մեր բաժանորդների համար ընկերությունում գործում է «Հաճախորդի ձայն» նախագիծը, որի շրջանակում ընկերության ավելի քան 100 մենեջեր, այդ թվում և Գլխավոր տնօրենն ու բոլոր ուղղությունների տնօրենները զանգահարում են հաճախորդներին՝ նրանց խնդիրները հնարավորինս արագ ու արդյունավետ լուծելու համար», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը:

Հաճախորդի օրը Beeline-ում անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ։ Հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո։ Նշենք, որ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 150 000 դիմում։

07/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.73
-0.19
Եվրո (EUR)
417.55
-0.28
Ռուբլի (RUR)
4.26
+0.00
Լարի (GEL)
144.70
-0.16
28602.17
-14.02
Արծաթ
330.34
-0.17