Բիզնես

USD BUY - 383.00+0.00 USD SELL - 386.00+0.00
EUR BUY - 431.00+0.00 EUR SELL - 438.00-1.00
OIL:  BRENT - 64.78+1.19 WTI - 61.76+1.63
COMEX:  GOLD - 3357.70+1.71 SILVER - 33.64+1.02
COMEX:  PLATINUM - 1090.20-0.67
LME:  ALUMINIUM - 2463.50-0.32 COPPER - 9610.00+0.95
LME:  NICKEL - 15594.00+0.49 TIN - 32819.00-0.80
LME:  LEAD - 1991.00+0.53 ZINC - 2701.50-0.33
FOREX:  USD/JPY - 142.54-0.63 EUR/GBP - 1.1364+0.46
FOREX:  EUR/USD - 1.1364+0.46 GBP/USD - 1.3536+0.65
STOCKS RUS:  RTSI - 1094.76-0.76
STOCKS US: DOW JONES - 41603.07-0.61 NASDAQ - 18737.21-1.00
STOCKS US: S&P 500 - 5802.82-0.67
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 37160.47+0.47 TOPIX - 2735.52+0.68
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23601.26+0.24 SSEC - 3348.37-0.94
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8717.97-0.24 CAC40 - 7734.40-1.65
STOCKS EUR:  DAX - 23629.58-1.54
24/05/2025  CBA:  USD - 383.77+0.00 GBP - 518.13+0.00
24/05/2025  CBA:  EURO - 435.58+0.00
24/05/2025  CBA:  GOLD - 40520+0.00 SILVER - 519.94+0.00
Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը
08/11/2018 15:26
Կիսվել

Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը

29 տարի առաջ Որակի եվրոպական կազմակերպությունը ՄԱԿ-ի աջակցությամբ նոյեմբերի երկրորդ հինգշաբթին հայտարարեց Միջազգային որակի օր։ Beeline-ում այդ միջոցառումն այսօր անցավ ընկերության բաժանորդների մասնակցությամբ։

Beeline-ի 12 բաժանորդ հրավիրված են եղել հանդիպելու ընկերության գլխավոր տնօրենի հետ և մասնակցելու շրջայցի։ Միջոցառմանը մասնակցելու համար ընտրվել են այն բաժանորդները, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատում ընկերության ծառայությունները և հետադարձ կապ են թողնում, դրանով իսկ հնարավորություն տալով ընկերությանը բարձրացնել ծառայությունների որակը և դարձնել դրանք ավելի պարզ և հարմար։

«Ես երջանիկ եմ ողջունել Beeline-ում մեր ամենաակտիվ բաժանորդներին, ովքեր պարբերաբար ժամանակ են տրամադրում հարցումներին և արտահայտվում են ծառայությունների որակի և հարմարավետության մասին։ Եթե մենք տեսնում ենք, որ հաճախորդի պատասխանի մեջ կան ցածր գնահատականներ կամ մասնակցություն պահանջող մեկնաբանություններ, մենք նրա հետ կապվում ենք և օգնում ենք խնդիրների լուծման հարցում։ Բոլոր՝ թե դրական, թե բացասական գնահատականները մեզ օգնում են արագ և ճիշտ գնահատել ծառայության որակը, անհրաժեշտ փոփոխությունները կատարել, զարգանալ և լինել հաճախորդների հանդեպ ամենաուշադիր ընկերությունը», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Այս տարվա սկզբից Beeline-ը մշակել է հաճախորդներից ստացված ավելի քան 50 000 պատասխան և գնահատական։ Հիմնականում Beeline-ի աշխատակիցների սպասարկումը ստացել է ամենաբարձր գնահատականները։ Այդ հետադարձ կապի հիման վրա փոփոխություններ են կատարվել որոշ սակագներում և ծառայություններում, ինչպես նաև նոր ծառայություններ և ակցիաներ են գործարկվել։

Նշենք, որ 2018 թ․ նոյեմբերի 5-ից 11-ը նշվում է Որակի եվրոպական շաբաթը, որն անցնում է «Որակը հաջողությու՜ն է» կարգախոսով։

24/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.77
+0.00
Եվրո (EUR)
435.58
+0.00
Ռուբլի (RUR)
4.7983
+0.00
Լարի (GEL)
140.24
+0.00
40520
+0.00
Արծաթ
519.94
+0.00