Բիզնես

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 391.50+0.00
EUR BUY - 438.00+0.00 EUR SELL - 444.00+0.00
OIL:  BRENT - 66.87-0.09 WTI - 63.17+0.05
COMEX:  GOLD - 3330.20-0.25 SILVER - 33.02-1.20
COMEX:  PLATINUM - 976.30+0.43
LME:  ALUMINIUM - 2428.00-0.86 COPPER - 9374.00-0.20
LME:  NICKEL - 15545.00-1.74 TIN - 31980.00+0.68
LME:  LEAD - 1944.50-0.77 ZINC - 2646.50-1.53
FOREX:  USD/JPY - 143.67-0.04 EUR/GBP - 1.1364+0.34
FOREX:  EUR/USD - 1.1364+0.34 GBP/USD - 1.3314+0.23
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 40113.50+0.05 NASDAQ - 17382.94+1.26
STOCKS US: S&P 500 - 5525.21+0.74
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 35705.74+2.40 TOPIX - 2628.03+1.69
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21980.74-0.42 SSEC - 3295.06-0.04
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8415.25+0.09 CAC40 - 7536.26+0.45
STOCKS EUR:  DAX - 22242.45+0.81
25/04/2025  CBA:  USD - 390.33+0.77 GBP - 519.57+1.42
25/04/2025  CBA:  EURO - 443.14-1.00
25/04/2025  CBA:  GOLD - 41598.00-1,406.00 SILVER - 419.09+10.66
Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը
08/11/2018 15:26
Կիսվել

Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը

29 տարի առաջ Որակի եվրոպական կազմակերպությունը ՄԱԿ-ի աջակցությամբ նոյեմբերի երկրորդ հինգշաբթին հայտարարեց Միջազգային որակի օր։ Beeline-ում այդ միջոցառումն այսօր անցավ ընկերության բաժանորդների մասնակցությամբ։

Beeline-ի 12 բաժանորդ հրավիրված են եղել հանդիպելու ընկերության գլխավոր տնօրենի հետ և մասնակցելու շրջայցի։ Միջոցառմանը մասնակցելու համար ընտրվել են այն բաժանորդները, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատում ընկերության ծառայությունները և հետադարձ կապ են թողնում, դրանով իսկ հնարավորություն տալով ընկերությանը բարձրացնել ծառայությունների որակը և դարձնել դրանք ավելի պարզ և հարմար։

«Ես երջանիկ եմ ողջունել Beeline-ում մեր ամենաակտիվ բաժանորդներին, ովքեր պարբերաբար ժամանակ են տրամադրում հարցումներին և արտահայտվում են ծառայությունների որակի և հարմարավետության մասին։ Եթե մենք տեսնում ենք, որ հաճախորդի պատասխանի մեջ կան ցածր գնահատականներ կամ մասնակցություն պահանջող մեկնաբանություններ, մենք նրա հետ կապվում ենք և օգնում ենք խնդիրների լուծման հարցում։ Բոլոր՝ թե դրական, թե բացասական գնահատականները մեզ օգնում են արագ և ճիշտ գնահատել ծառայության որակը, անհրաժեշտ փոփոխությունները կատարել, զարգանալ և լինել հաճախորդների հանդեպ ամենաուշադիր ընկերությունը», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Այս տարվա սկզբից Beeline-ը մշակել է հաճախորդներից ստացված ավելի քան 50 000 պատասխան և գնահատական։ Հիմնականում Beeline-ի աշխատակիցների սպասարկումը ստացել է ամենաբարձր գնահատականները։ Այդ հետադարձ կապի հիման վրա փոփոխություններ են կատարվել որոշ սակագներում և ծառայություններում, ինչպես նաև նոր ծառայություններ և ակցիաներ են գործարկվել։

Նշենք, որ 2018 թ․ նոյեմբերի 5-ից 11-ը նշվում է Որակի եվրոպական շաբաթը, որն անցնում է «Որակը հաջողությու՜ն է» կարգախոսով։

25/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
390.33
+0.77
Եվրո (EUR)
443.14
-1.00
Ռուբլի (RUR)
4.73
+0.02
Լարի (GEL)
142.02
+0.28
41598.00
-1,406.00
Արծաթ
419.09
+10.66