Բիզնես

USD BUY - 383.00+0.50 USD SELL - 386.00+0.00
EUR BUY - 438.00+0.00 EUR SELL - 446.00+2.00
OIL:  BRENT - 74.83+0.81 WTI - 73.72+0.74
COMEX:  GOLD - 3431.80-0.60 SILVER - 36.52+0.41
COMEX:  PLATINUM - 1228.90+1.39
LME:  ALUMINIUM - 2503.00-0.58 COPPER - 9645.00-0.59
LME:  NICKEL - 15128.00-0.09 TIN - 32694.00+0.15
LME:  LEAD - 1990.50-0.30 ZINC - 2623.00-0.74
FOREX:  USD/JPY - 144.32+0.16 EUR/GBP - 1.158+0.24
FOREX:  EUR/USD - 1.158+0.24 GBP/USD - 1.3584+0.15
STOCKS RUS:  RTSI - 1096.68+0.63
STOCKS US: DOW JONES - 42197.79-1.79 NASDAQ - 19406.83-1.30
STOCKS US: S&P 500 - 5976.97-1.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38311.33+1.26 TOPIX - 2777.13+0.75
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24060.99+0.70 SSEC - 3388.73+0.35
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8850.63-0.39 CAC40 - 7684.68-1.04
STOCKS EUR:  DAX - 23516.23-1.07
16/06/2025  CBA:  USD - 383.76+0.53 GBP - 521.11+2.45
16/06/2025  CBA:  EURO - 444.24+3.33
16/06/2025  CBA:  GOLD - 42386+600 SILVER - 445.1-0.68
Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը
08/11/2018 15:26
Կիսվել

Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը

29 տարի առաջ Որակի եվրոպական կազմակերպությունը ՄԱԿ-ի աջակցությամբ նոյեմբերի երկրորդ հինգշաբթին հայտարարեց Միջազգային որակի օր։ Beeline-ում այդ միջոցառումն այսօր անցավ ընկերության բաժանորդների մասնակցությամբ։

Beeline-ի 12 բաժանորդ հրավիրված են եղել հանդիպելու ընկերության գլխավոր տնօրենի հետ և մասնակցելու շրջայցի։ Միջոցառմանը մասնակցելու համար ընտրվել են այն բաժանորդները, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատում ընկերության ծառայությունները և հետադարձ կապ են թողնում, դրանով իսկ հնարավորություն տալով ընկերությանը բարձրացնել ծառայությունների որակը և դարձնել դրանք ավելի պարզ և հարմար։

«Ես երջանիկ եմ ողջունել Beeline-ում մեր ամենաակտիվ բաժանորդներին, ովքեր պարբերաբար ժամանակ են տրամադրում հարցումներին և արտահայտվում են ծառայությունների որակի և հարմարավետության մասին։ Եթե մենք տեսնում ենք, որ հաճախորդի պատասխանի մեջ կան ցածր գնահատականներ կամ մասնակցություն պահանջող մեկնաբանություններ, մենք նրա հետ կապվում ենք և օգնում ենք խնդիրների լուծման հարցում։ Բոլոր՝ թե դրական, թե բացասական գնահատականները մեզ օգնում են արագ և ճիշտ գնահատել ծառայության որակը, անհրաժեշտ փոփոխությունները կատարել, զարգանալ և լինել հաճախորդների հանդեպ ամենաուշադիր ընկերությունը», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Այս տարվա սկզբից Beeline-ը մշակել է հաճախորդներից ստացված ավելի քան 50 000 պատասխան և գնահատական։ Հիմնականում Beeline-ի աշխատակիցների սպասարկումը ստացել է ամենաբարձր գնահատականները։ Այդ հետադարձ կապի հիման վրա փոփոխություններ են կատարվել որոշ սակագներում և ծառայություններում, ինչպես նաև նոր ծառայություններ և ակցիաներ են գործարկվել։

Նշենք, որ 2018 թ․ նոյեմբերի 5-ից 11-ը նշվում է Որակի եվրոպական շաբաթը, որն անցնում է «Որակը հաջողությու՜ն է» կարգախոսով։

16/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.76
+0.53
Եվրո (EUR)
444.24
+3.33
Ռուբլի (RUR)
4.88
+0.0589
Լարի (GEL)
140.7
+0.24
42386
+600
Արծաթ
445.1
-0.68