Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.00+0.00
EUR BUY - 442.00-1.00 EUR SELL - 448.00-1.00
OIL:  BRENT - 66.82+0.78 WTI - 64.12+0.91
COMEX:  GOLD - 3400.40-1.15 SILVER - 37.92-0.76
COMEX:  PLATINUM - 1344.50+0.79
LME:  ALUMINIUM - 2588.00-0.80 COPPER - 9731.50-0.31
LME:  NICKEL - 15351.00+1.29 TIN - 33805.00+0.54
LME:  LEAD - 1998.00-0.47 ZINC - 2822.00-0.18
FOREX:  USD/JPY - 148.4+0.64 EUR/GBP - 1.1619-0.46
FOREX:  EUR/USD - 1.1619-0.46 GBP/USD - 1.3428-0.27
STOCKS RUS:  RTSI - 1172.08+1.49
STOCKS US: DOW JONES - 43975.09-0.45 NASDAQ - 21385.40-0.30
STOCKS US: S&P 500 - 6373.45-0.25
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 42718.17+2.15 TOPIX - 3066.37+1.39
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24969.68+0.25 SSEC - 3665.92+0.50
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9129.71+0.37 CAC40 - 7698.52-0.57
STOCKS EUR:  DAX - 24081.34-0.34
12/08/2025  CBA:  USD - 383.81+0.23 GBP - 516.49+0.81
12/08/2025  CBA:  EURO - 445.6-1.04
12/08/2025  CBA:  GOLD - 41417-441 SILVER - 465.89-6.32
Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը
08/11/2018 15:26
Կիսվել

Beeline. Բաժանորդները մասնակցեցին Միջազգային որակի օրվան նվիրված միջոցառմանը

29 տարի առաջ Որակի եվրոպական կազմակերպությունը ՄԱԿ-ի աջակցությամբ նոյեմբերի երկրորդ հինգշաբթին հայտարարեց Միջազգային որակի օր։ Beeline-ում այդ միջոցառումն այսօր անցավ ընկերության բաժանորդների մասնակցությամբ։

Beeline-ի 12 բաժանորդ հրավիրված են եղել հանդիպելու ընկերության գլխավոր տնօրենի հետ և մասնակցելու շրջայցի։ Միջոցառմանը մասնակցելու համար ընտրվել են այն բաժանորդները, ովքեր առավել ակտիվ են գնահատում ընկերության ծառայությունները և հետադարձ կապ են թողնում, դրանով իսկ հնարավորություն տալով ընկերությանը բարձրացնել ծառայությունների որակը և դարձնել դրանք ավելի պարզ և հարմար։

«Ես երջանիկ եմ ողջունել Beeline-ում մեր ամենաակտիվ բաժանորդներին, ովքեր պարբերաբար ժամանակ են տրամադրում հարցումներին և արտահայտվում են ծառայությունների որակի և հարմարավետության մասին։ Եթե մենք տեսնում ենք, որ հաճախորդի պատասխանի մեջ կան ցածր գնահատականներ կամ մասնակցություն պահանջող մեկնաբանություններ, մենք նրա հետ կապվում ենք և օգնում ենք խնդիրների լուծման հարցում։ Բոլոր՝ թե դրական, թե բացասական գնահատականները մեզ օգնում են արագ և ճիշտ գնահատել ծառայության որակը, անհրաժեշտ փոփոխությունները կատարել, զարգանալ և լինել հաճախորդների հանդեպ ամենաուշադիր ընկերությունը», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Այս տարվա սկզբից Beeline-ը մշակել է հաճախորդներից ստացված ավելի քան 50 000 պատասխան և գնահատական։ Հիմնականում Beeline-ի աշխատակիցների սպասարկումը ստացել է ամենաբարձր գնահատականները։ Այդ հետադարձ կապի հիման վրա փոփոխություններ են կատարվել որոշ սակագներում և ծառայություններում, ինչպես նաև նոր ծառայություններ և ակցիաներ են գործարկվել։

Նշենք, որ 2018 թ․ նոյեմբերի 5-ից 11-ը նշվում է Որակի եվրոպական շաբաթը, որն անցնում է «Որակը հաջողությու՜ն է» կարգախոսով։

12/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.81
+0.23
Եվրո (EUR)
445.6
-1.04
Ռուբլի (RUR)
4.791
+0.0028
Լարի (GEL)
142.57
+0.08
41417
-441
Արծաթ
465.89
-6.32