Բիզնես

USD BUY - 384.50+0.50 USD SELL - 388.00+0.50
EUR BUY - 439.00+2.00 EUR SELL - 448.00+3.00
OIL:  BRENT - 76.95+0.63 WTI - 75.67+0.76
COMEX:  GOLD - 3371.10-0.58 SILVER - 35.82-2.64
COMEX:  PLATINUM - 1285.50-4.05
LME:  ALUMINIUM - 2547.00-0.14 COPPER - 9655.50-0.14
LME:  NICKEL - 15053.00+0.86 TIN - 32354.00+0.27
LME:  LEAD - 1993.00+0.86 ZINC - 2636.50-0.08
FOREX:  USD/JPY - 145.23+0.12 EUR/GBP - 1.1531+0.56
FOREX:  EUR/USD - 1.1531+0.56 GBP/USD - 1.3498+0.66
STOCKS RUS:  RTSI - 1117.38+0.01
STOCKS US: DOW JONES - 42171.66+0.00 NASDAQ - 19546.27+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 5980.87+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38403.23-0.22 TOPIX - 2771.26-0.75
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23530.48+1.26 SSEC - 3359.90-0.07
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8791.80-0.58 CAC40 - 7553.45-1.34
STOCKS EUR:  DAX - 23057.38-1.12
20/06/2025  CBA:  USD - 385.68+0.87 GBP - 520.48+4.45
20/06/2025  CBA:  EURO - 444.38+2.96
20/06/2025  CBA:  GOLD - 41774-185 SILVER - 450.24-9.44
Brand Finance. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019
22/01/2019 15:40
Կիսվել

Brand Finance. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Brand Finance գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ցուցակը։ 2019թ.-ի ցուցակը բաղկացած է 500 բրենդից, որոնց ընդհանուր արժեքը գնահատվել է 6.878 տրլն դոլար։

Ցուցակի առաջին հորիզոնականում է Amazon-ը, որն առաջատար էր նաև 2018թ.-ին։ Վերջին տարում Amazon բրենդի արժեքն աճել է 24.6%-ով և կազմել 187.9 մլրդ դոլար։ Երկրորդ հորիզոնականում շարունակում է մնալ Apple-ը, որի բրենդի արժեքն աճել է 5%-ով և կազմել 153.6 մլրդ դոլար։ Google-ը նույնպես մնացել է նույն հորիզոնականում, այն եզրափակում է եռյակը։ Google բրենդի արժեքն աճել է 18.1%-ով և կազմել 142.7 մլրդ դոլար։

Վեցերորդից չորրորդ հորիզոնական է բարձրացել Microsoft-ը, որի բրենդի արժեքն աճել է 47.4%-ով և կազմել 113.6 մլրդ դոլար։

Չորրորդից հինգերորդ հորիզոնական է նահանջել Samsung-ը, որի բրենդի արժեքը նվազել է 1.1%-ով և կազմել 91.8 մլրդ դոլար։

AT&T-ն նույնպես նահանջել է մեկ հորիզոնականով՝ հայտնվել է 5-րդում։ Հեռահաղորդակցական հսկայի բրենդի արժեքն աճել է 5.6%-ով և կազմել 87 մլրդ դոլար։

Facebook-ը պահպանել է յոթերորդ հորիզոնականը։ Աշխարհի խոշորագույն սոցիալական ցանցի բրենդն աճել է 8.7%-ով և կազմել 83.2 մլրդ դոլար։

Տասերորդից ութերորդ հորիզոնական է բարձրացել չինական ICBC բանկը, որի բրենդի արժեքն աճել է 34.9%-ով և կազմել 79.8 մլրդ դոլար։

Ամերիկյան Verizon-ը նահանջել է մեկ հորիզոնականով և այժմ իններորդն է։ Ընկերության բրենդը գնահատվել է 71.1 մլրդ դոլար, աճ՝ 13.3%։

Տասներորդ հորիզոնականում է չինական China Construction Bank-ը, որի բրենդի արժեքն աճել է 22.8%-ով և կազմել 69.7 մլրդ դոլար։

Առաջատար տասնյակում ներկայացված է ամերիկյան՝ 7, չինական՝ 2 և հարավկորեական՝ 1 բրենդ։ Դրանցից 6 ներկայացնում են տեխնոլոգիաների ոլորտը, ևս երկուական բրենդով ներկայացված են հեռահաղորդակցության և բանկային ոլորտները։

Ինչ վերաբերում է ամբողջական ցուցակին, ապա տեխնոլոգիական բրենդների ընդհանուր արժեքը կազմում է 1.6 տրլն դոլար կամ ընդհանուրի 23.7%-ը, որին հետևում է բանկային ոլորտը՝ 934.2 մլրդ դոլար կամ ընդհանուրի 13.6%, եռյակը եզրափակում է հեռահաղորդակցության ոլորտը՝ 620.8 մլրդ դոլար կամ ընդհանուրի 9%։

Ավտոմեքենաշինության ոլորտը ներկայացնող բրենդների ընդհանուր ծավալը 456.4 մլրդ դոլար է կամ ընդհանուրի 6.6%-ը։ Առևտուր՝ 414.8 մլրդ դոլար, 6%։ Էներգակիրներ՝ 319.9 մլրդ դոլար կամ 4.7%, այլ՝ 2.5 տրլն դոլար կամ 36.4%։

Եթե խոսենք աշխարհագրության մասին, ապա ամերիկյան բրենդների ընդհանուր արժեքը գնահատվում է 3.1 տրլն դոլար, դրանք կազմում են ընդհանուր ցուցակի 45.4%-ը։ Երկրորդ տեղում Չինաստանն է՝ 1.3 տրլն դոլար կամ 19%։ Ճապոնիան երրորդն է՝ 6.1% կամ 418.8 մլրդ դոլար։ Չորրորդ տեղում Գերմանիան է՝ 5.8% կամ 401 մլրդ դոլար։ Ֆրանսիան հինգերորդն է՝ 4.5% կամ 312.2 մլրդ դոլար։ Մեծ Բրիտանիան վեցերորդն է՝ 3.3% կամ 227.8 մլրդ դոլար։ Այլ երկրների բրենդները կազմում են ցուցակի 15.1%-ը՝ 1.09 տրլն դոլար ընդհանուր արժեքով։

Ամերիկյան մայրցամաքի խոշորագույն B2C բրենդը Amazon-ն է՝ 187.9 մլրդ դոլար, իսկ B2B բրենդը՝ IBM` 32.9 մլրդ դոլար: Եվրոպա – B2C` SHELL` 42.3 մլրդ, B2B` Mercedes-Benz` 60.4 մլրդ դոլար։ Մերձավոր Արևելք – B2C` Etisalat` 8.3 մլրդ դոլար, B2B` ADNOC` 8.9 մլրդ դոլար:

Վերջին 12 ամսում ամենամեծ աճ արձանագրած բրենդներն են՝ iQiyi` +326%, Galaxy Macau` +136.4%, WeChat` +126.2%, Netflix` +105%, Hikvision` +97.6%, Gree Electric Appliances` +95.5%, Chanel` +95.1%, Midea` +81.9%, American Express` +81.8%, Ping An` +76.7%: Իսկ ամենամեծ անկում գրանցած բրենդները հետևյալն են՝ Nippon Life Insurance՝ -22.1%, Land Rover՝ -23.2%, Western Digital՝ -26.1%, Bell՝ -27.0%, BT՝ -27.7%, Airtel՝ -28.1%, Deutsche Bank՝ -29.8%, Dalian Wanda՝ -33.8%, ABC՝ -41.0%, JD.com՝ -42.0%։

Brand Finance. աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2019

Զեկույցն ամբողջությամբ։

20/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
385.68
+0.87
Եվրո (EUR)
444.38
+2.96
Ռուբլի (RUR)
4.9169
+0.008
Լարի (GEL)
141.53
+0.31
41774
-185
Արծաթ
450.24
-9.44