Տնտեսական

USD BUY - 381.50+0.50 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 446.00-1.00 EUR SELL - 450.00-2.00
OIL:  BRENT - 66.97+0.90 WTI - 63.21+1.01
COMEX:  GOLD - 3674.40-0.30 SILVER - 41.49-1.05
COMEX:  PLATINUM - 1384.90-0.79
LME:  ALUMINIUM - 2617.50+0.65 COPPER - 9915.00+0.18
LME:  NICKEL - 15229.00-0.04 TIN - 34262.00-0.15
LME:  LEAD - 1992.00+0.35 ZINC - 2876.50+0.54
FOREX:  USD/JPY - 147.42+0.09 EUR/GBP - 1.1708-0.49
FOREX:  EUR/USD - 1.1708-0.49 GBP/USD - 1.3529-0.24
STOCKS RUS:  RTSI - 1111.08-0.60
STOCKS US: DOW JONES - 45711.34+0.43 NASDAQ - 21879.49+0.37
STOCKS US: S&P 500 - 6512.61+0.27
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 43459.29-0.42 TOPIX - 3122.12-0.51
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25938.13+1.19 SSEC - 3807.29-0.51
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9242.53+0.23 CAC40 - 7749.39+0.19
STOCKS EUR:  DAX - 23718.45-0.37
09/09/2025  CBA:  USD - 382.95+0.45 GBP - 519.82+2.3
09/09/2025  CBA:  EURO - 450.04+1.48
09/09/2025  CBA:  GOLD - 44726+521 SILVER - 507.14+6.07
Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք
05/02/2019 11:50
Կիսվել

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հարավկովկասյան երկաթուղում շարունակվում է շարժակազմի արդիականացումը

2019 թվականի հունվարին Հայաստան է բերվել ռուսական «Տրանսմաշխոլդինգ» ընկերության արտադրության ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացքը, որը գնվել է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ ներդրումային ծրագրի շրջանակներում: Համապատասխան տեխնիկական աշխատանքից հետո էլեկտրագնացքը սկսելու է սպասարկել ուղևորներին այս տարվա առաջին եռամսյակում:

Այն աշխատելու է էքսպրեսի ձևաչափով Երևան-Գյումրի-Երևան երթուղում, որտեղ արդեն իսկ գործում է նմանատիպ նոր էլեկտրագնացքը: Երկրորդ գնացքի գործարկումը թույլ է տալու ավելացնել չվերթների հաճախականությունը:

Համապատասխան պայմանավորվածություն ձեռք էր բերվել ՌԴ տրանսպորտի նախարար Եվգենի Դիտրիխի, «ՌԵ» ԲԲԸ գլխավոր տնօրենի առաջին տեղակալ Ալեքսանդր Միշարինի և ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի պաշտոնակատար Հակոբ Արշակյանի 2018 թվականի նոյեմբերին կայացած հանդիպման ժամանակ:

Նոր էլեկտրագնացքը նույնպես հարմարեցված է սահմանափակ ֆիզիկական հնարավորություններ ունեցող ուղևորների համար, վագոններում գործում են օդափոխման, հակահրդեհային, անվտանգության համակարգեր: Բացի այդ, ՀԿԵ ուղևորների առաջարկությունների հիման վրա արտադրող ընկերությունը լրամշակել է էլեկտրագնացքի որոշ չափանիշները:

2018 թվականին ՀԿԵ շարժակազմի արդիականացման ներդրումային ծրագրի շրջանակներում գնվել էր 2 նոր էլեկտրագնացք և 40 նոր կիսավագոն: Կիսավագոններն այժմ շահագործվում են պղնձի խտանյութի արտահանման համար:

Միայն 2018 թվականին ենթակառուցվածքի զարգացմանն ուղղված Հարավկովկասյան երկաթուղու ներդրումները կազմել են $5,6 մլն, իսկ շարժակազմի արդիականացմանը՝ $6,6 մլն.: ՀԿԵ 10-ամյա գործունեության արդյունքներով շարժակազմին հատկացված ներդրումները գերազանցել են $60 մլն.:

Նշենք, որ 2018 թվականին ՀԿԵ-ի ուղևորափոխադրումներն աճել են 5%-ով (ավտոտրանսպորտային ուղևորափոխադրումների ծավալի կրճատման ֆոնին): Երկաթուղին փոխադրել է 385 հազար ուղևոր, որից 64 հազարը՝ միջազգային հաղորդակցությունում: Երևան-Բաթումի-Երևան երթուղով փոխադրվել է ավելի քան 53 հազար ուղևոր, ինչը վերջին 10 տարիների ռեկորդային ցուցանիշ է: Նույնպես ռեկորդային 203 հազար ուղևոր տեղափոխվել է նաև Երևան-Գյումրի-Երևան երթուղով:

Գնացքների արագությունների ավելացման (ուղևորության տևողությունը կազմում է 2 ժամ 10 րոպե) և գների մատչելիության (2500 դրամ) շնորհիվ 2018 թվականի մարտից շահագործվող Երևան-Գյումրի-Երևան էքսպրեսը մեծ պահանջարկ է վայելում քաղաքացիների շրջանում: Էքսպրեսի ուղևորների թիվը 2018-ին կազմել է 14 հազար:

«ՀԿԵ» ՓԲԸ-ն  հանդիսանում  է «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ի դուստր ընկերություն և իրականացնում է Հայաստանի երկաթուղային համակարգի կոնցեսիոն կառավարումը: Համաձայն 2008 թ. փետրվարի 13-ին Երևանում կնքված պայմանագրի՝ կոնցեսիոն կառավարման ժամկետը կազմում է 30 տարի՝ կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ ևս 10 տարի երկարացման իրավունքով:

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

Հայաստան է բերվել ԷՊ2Դ նոր էլեկտրագնացք

09/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.95
+0.45
Եվրո (EUR)
450.04
+1.48
Ռուբլի (RUR)
4.6006
-0.0618
Լարի (GEL)
142.25
+0.18
44726
+521
Արծաթ
507.14
+6.07