Բիզնես

USD BUY - 389.50-0.50 USD SELL - 391.50-0.50
EUR BUY - 441.00+0.00 EUR SELL - 445.00+0.00
OIL:  BRENT - 67.96+0.16 WTI - 64.45+0.00
COMEX:  GOLD - 3341.30+0.00 SILVER - 32.55+0.00
COMEX:  PLATINUM - 976.90+0.00
LME:  ALUMINIUM - 2365.50+0.00 COPPER - 9188.50+0.00
LME:  NICKEL - 15622.00+0.00 TIN - 30643.00+0.00
LME:  LEAD - 1922.00+0.00 ZINC - 2577.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 142.17-0.11 EUR/GBP - 1.1391+0.18
FOREX:  EUR/USD - 1.1391+0.18 GBP/USD - 1.3294+0.21
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 39142.23+0.00 NASDAQ - 16286.45+0.00
STOCKS US: S&P 500 - 5282.70+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 34730.28+1.03 TOPIX - 2559.15+1.14
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 21395.14+0.00 SSEC - 3276.73-0.11
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8275.66+0.00 CAC40 - 7285.86+0.00
STOCKS EUR:  DAX - 21205.86+0.00
18/04/2025  CBA:  USD - 390.90-0.04 GBP - 519.04+2.22
18/04/2025  CBA:  EURO - 444.61+0.66
18/04/2025  CBA:  GOLD - 41545.00-221.00 SILVER - 406.06-8.15
Beeline. հերթական անակնկալ՝ բաժանորդներին
19/03/2019 15:00
Կիսվել

Beeline. հերթական անակնկալ՝ բաժանորդներին

Հայաստանում Beeline-ն անցկացնում է այս տարվա առաջին «Հաճախորդի օրը», որը նվիրված է նույնանուն միջազգային օրվան։ Ընկերության ղեկավար կազմի ավելի քան 60 ներկայացուցիչներ տարբեր ստորաբաժանումներից այցելելու են վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներ, աշխատելու են հաճախորդների հետ, լսելու են նրանց առաջարկներն ու ցանկությունները, և իհարկե, շնորհավորելու են Հաճախորդի օրվա առթիվ։

Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինն այսօր հաճախորդներին շնորհավորում էր Տիգրան Մեծ պողոտայի վաճառքի և սպասարկման գրասենյակում։ 

«Beeline-ում մենք «Հաճախորդի օր» ենք անցկացնում յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, և արդեն որպես ավանդույթ տարվա առաջին Հաճախորդի օրը կապում ենք այս հիանալի տոնի հետ։ Ուզում եմ նշել, որ հենց այս ձևաչափն է մեզ օգնում բաժանորդներից ստանալ մեզ համար անհրաժեշտ հետադարձ կապը, որի շնորհիվ մենք բարելավում ենք մեր ծառայությունները, սպասարկումն ու աստիճանաբար դառնում ենք էլ ավելի պարզ, հարմար և մոտ մեր սիրելի հաճախորդներին», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Բացի «Հաճախորդի օրից», որն անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո, ինչպես նաև SMS հարցումներ է անցկացնում այլ թեմաներով։ Հետադարձ կապի այդ միջոցների օգնությամբ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 65 000 պատասխան։ Արդյունքում 11 առավել ակտիվ հաճախորդները հրավիրվել են ընկերության վարչական գրասենյակ, որտեղ նրանց համար անցկացվել է շրջայց ընկերությունում, այդ թվում և հաճախորդների սպասարկման կենտրոնում  և Beeline-ի կապի թանգարանում։

Նշենք, որ Beeline-ում «Հաճախորդի օրը» անցկացնում է 2016 թ-ից։

18/04/2025
դրամ
Դոլար (USD)
390.90
-0.04
Եվրո (EUR)
444.61
+0.66
Ռուբլի (RUR)
4.79
+0.02
Լարի (GEL)
142.30
+0.06
41545.00
-221.00
Արծաթ
406.06
-8.15