Բիզնես

USD BUY - 387.00+1.00 USD SELL - 391.00+0.50
EUR BUY - 414.00+0.00 EUR SELL - 421.00+0.00
OIL:  BRENT - 82.82-0.90 WTI - 78.09-0.79
COMEX:  GOLD - 2324.50-0.38 SILVER - 27.59-0.14
COMEX:  PLATINUM - 987.60+1.58
LME:  ALUMINIUM - 2569.50+0.71 COPPER - 10029.50+1.21
LME:  NICKEL - 19256.00+0.10 TIN - 32593.00+1.91
LME:  LEAD - 2243.50+1.29 ZINC - 2960.00+1.96
FOREX:  USD/JPY - 155.16+0.45 EUR/GBP - 1.0741-0.25
FOREX:  EUR/USD - 1.0741-0.25 GBP/USD - 1.2481-0.59
STOCKS RUS:  RTSI - 1185.00-0.10
STOCKS US: DOW JONES - 38884.26+0.08 NASDAQ - 16332.56-0.10
STOCKS US: S&P 500 - 5187.70+0.13
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38202.37-1.63 TOPIX - 2706.43-1.45
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18313.86-0.90 SSEC - 3128.48-0.61
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8313.67+1.22 CAC40 - 8075.68+0.99
STOCKS EUR:  DAX - 18430.05+1.40
08/05/2024  CBA:  USD - 388.01+0.28 GBP - 484.90-1.43
08/05/2024  CBA:  EURO - 417.11-0.44
08/05/2024  CBA:  GOLD - 28936.57+334.40 SILVER - 340.06+9.72
Beeline. հերթական անակնկալ՝ բաժանորդներին
19/03/2019 15:00
Կիսվել

Beeline. հերթական անակնկալ՝ բաժանորդներին

Հայաստանում Beeline-ն անցկացնում է այս տարվա առաջին «Հաճախորդի օրը», որը նվիրված է նույնանուն միջազգային օրվան։ Ընկերության ղեկավար կազմի ավելի քան 60 ներկայացուցիչներ տարբեր ստորաբաժանումներից այցելելու են վաճառքի և սպասարկման գրասենյակներ, աշխատելու են հաճախորդների հետ, լսելու են նրանց առաջարկներն ու ցանկությունները, և իհարկե, շնորհավորելու են Հաճախորդի օրվա առթիվ։

Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինն այսօր հաճախորդներին շնորհավորում էր Տիգրան Մեծ պողոտայի վաճառքի և սպասարկման գրասենյակում։ 

«Beeline-ում մենք «Հաճախորդի օր» ենք անցկացնում յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, և արդեն որպես ավանդույթ տարվա առաջին Հաճախորդի օրը կապում ենք այս հիանալի տոնի հետ։ Ուզում եմ նշել, որ հենց այս ձևաչափն է մեզ օգնում բաժանորդներից ստանալ մեզ համար անհրաժեշտ հետադարձ կապը, որի շնորհիվ մենք բարելավում ենք մեր ծառայությունները, սպասարկումն ու աստիճանաբար դառնում ենք էլ ավելի պարզ, հարմար և մոտ մեր սիրելի հաճախորդներին», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։

Բացի «Հաճախորդի օրից», որն անցկացվում է յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ, հետադարձ կապի հավաքագրման համար ընկերությունը հաճախորդներին առաջարկում է գնահատականներ դնել գրասենյակներ կամ հաճախորդների սպասարկման կենտրոն դիմելուց հետո, ինչպես նաև SMS հարցումներ է անցկացնում այլ թեմաներով։ Հետադարձ կապի այդ միջոցների օգնությամբ անցած տարվա ընթացքում Beeline-ում ստացվել և մշակվել է ավելի քան 65 000 պատասխան։ Արդյունքում 11 առավել ակտիվ հաճախորդները հրավիրվել են ընկերության վարչական գրասենյակ, որտեղ նրանց համար անցկացվել է շրջայց ընկերությունում, այդ թվում և հաճախորդների սպասարկման կենտրոնում  և Beeline-ի կապի թանգարանում։

Նշենք, որ Beeline-ում «Հաճախորդի օրը» անցկացնում է 2016 թ-ից։

08/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.01
+0.28
Եվրո (EUR)
417.11
-0.44
Ռուբլի (RUR)
4.21
-0.05
Լարի (GEL)
144.79
+0.09
28936.57
+334.40
Արծաթ
340.06
+9.72