Բիզնես

USD BUY - 382.00+1.00 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 443.00+0.00 EUR SELL - 449.00+2.00
OIL:  BRENT - 65.50-2.02 WTI - 61.97-2.15
COMEX:  GOLD - 3639.80+0.60 SILVER - 41.51-0.12
COMEX:  PLATINUM - 1382.80-0.75
LME:  ALUMINIUM - 2600.50+0.35 COPPER - 9897.50-0.01
LME:  NICKEL - 15235.00-0.01 TIN - 34314.00-0.70
LME:  LEAD - 1985.00-0.03 ZINC - 2861.00+0.62
FOREX:  USD/JPY - 147.38-0.55 EUR/GBP - 1.1717+0.39
FOREX:  EUR/USD - 1.1717+0.39 GBP/USD - 1.3506+0.41
STOCKS RUS:  RTSI - 1120.73+0.65
STOCKS US: DOW JONES - 45400.86-0.48 NASDAQ - 21700.39-0.03
STOCKS US: S&P 500 - 6481.50-0.32
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 43018.75+1.03 TOPIX - 3105.31+0.82
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25417.98+1.43 SSEC - 3812.51+1.24
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9208.21-0.09 CAC40 - 7674.78-0.31
STOCKS EUR:  DAX - 23596.98-0.73
05/09/2025  CBA:  USD - 382.77+0.52 GBP - 515.9+1.96
05/09/2025  CBA:  EURO - 447.46+2.1
05/09/2025  CBA:  GOLD - 43642-62 SILVER - 504.13+1.98
Մեկ գլուխը լավ է, մի քանիսը՝ բրեյնսթորմ. Մտքերի գեներացիա ZUCK&BERG-ից՝ բիզնեսի համար
03/04/2020 11:35
Կիսվել

Մեկ գլուխը լավ է, մի քանիսը՝ բրեյնսթորմ. Մտքերի գեներացիա ZUCK&BERG-ից՝ բիզնեսի համար

Կորոնավիրուսն ամեն օր փոխում է աշխարհը, դարձնում այն գրեթե անճանաչելի: Այս կարճ ընթացքում փոխվել է մարդկանց կենսակերպը. այն, ինչ սովորական էր թվում դեռ 1-2 ամիս առաջ, այսօր գրեթե անհնար է, փոխարենը՝ շատ տարօրինակ բաներ դարձել են սովորական:

Փոփոխվել է նաև գովազդային ոլորտը. այն, թերևս, ամենաարագն է ադապտացել նոր պայմաններին, դարձել է ավելի զգայուն, իր առջև ծառացած նոր խնդիրները լուծում է ավելի արագ: Փոխվել են նաև մարդկանց սպասումները բրենդերից. սպառողն այսօր ակնկալում է անկեղծ հոգատարություն և ընկերական ջերմություն: Ըստ որոշ հետազոտությունների՝ մարդկանց միայն 8% է ուզում, որ բրենդերը դադարեցնեն գովազդները, միևնույն ժամանակ 77% ակնկալում է, որ ընկերությունները պետք է իրենց կյանքն ավելի հարմարավետ դարձնեն, իսկ 70% սպասում է բրենդերից պոզիտիվ կոմունիկացիա: Այդ ամենը կարևոր է ներկա պայմաններում շուկայում գոյատևելու և հաջողություններ գրանցելու համար:

Գլուխ-գլխի և ուս-ուսի

Նույնիսկ լավ ժամանակներում ոչ բոլոր ընկերությունները կարող էին իրենց թույլ տալ ունենալ մարքեթինգի բաժին, որոշներն էլ երբեք չէին հասկանում դրա կարևորությունը: Իսկ հիմա՝ ֆորսմաժորային իրավիճակում, առավել ևս դժվար է հավելյալ աշխատուժ ներգրավել, ծախսել ավելորդ գումար, գծել հակաճգնաժամային ռազմավարություն, դուրս գալ բոլոր խնդիրների տակից մենակով: Հայկական Zuck&Berg գովազդային ընկերությունը կարծում է, որ ժամանակն է գործել գլուխ-գլխի և ուս-ուսի տված, քանի որ մեկ գլուխը լավ է, իսկ բազմաթիվ մասնագետների գլուխները՝ բրեյնսթորմինգ:

Z Experiment՝ առցանց brainstorm

Ընկերությունը նախաձեռնել է նոր նախագիծ՝ Z Experiment. դա ո՛չ դասընթաց է, ո՛չ բիզնես խորհրդատվություն, այլ հնարավորություն է ընկերության ստեղծագործ թիմի անդամների հետ օնլայն brainstorm-ել և փոխանակվել նոր ու հետաքրքիր մտքերով: Մասնակցել կարող են մեծ ու փոքր բիզնեսների սեփականտերերը, մարքեթինգի բաժնի աշխատակիցները, ստարտափերները և բոլոր նրանք, ովքեր համաճարակի պատճառով կանգնել են խնդրի առջև՝ ինչպե՞ս գովազդել բիզնեսը, ինչպե՞ս ներկայանալ, ի՞նչ սպասել սպառողներից: Ի դեպ, քննարկմանը մասնակցությունն անվճար է:

Մեկ գլուխը լավ է, մի քանիսը՝ բրեյնսթորմ. Մտքերի գեներացիա ZUCK&BERG-ից՝ բիզնեսի համար

Թարմ մտքեր

Թեման առաջարկելու է ոչ թե Zuck&Berg-ի թիմը, այլ դիմողը: Եվ թեման պետք է լինի հնարավորինս հետաքրքիր, որպեսզի առաջարկողին տրվի նախապատվություն: Ստացվում է արդար ու փոխշահավետ համագործակցություն. Zuck-ից՝ ժամանակն ու գիտելիքները, դիմորդ բիզնեսից՝ հետաքրքիր թեմա, որը կստիպի ընկերության աշխատակիցներին գեներացնել թարմ մտքեր: Ինչպես նշում են ընկերությունից, արդեն իսկ ստացել են ավելի քան 50 հայտ տարբեր կազմակերպություններից: Ասում են՝ թեև նախագիծն էքսպերիմենտալ է, վստահ են, որ մեկ ժամանոց քննարկման ընթացքում կկարողնան այնպիսի մտքեր և լուծումներ գեներացնել, որոնք օգուտ կտան դիմող բիզնեսին թե՛ ներկա պայմաններում, թե՛ հետագայում:

Ի՞նչ է Zuck&Berg-ը

Zuck&Berg գովադային և բրենդեր ստեղծող ընկերությունը կամ, ինչպես իրենք են իրենց անվանում՝ Ցուկը հիմնադրվել է 2017-ին: Ընկերությունը մասնագիտացած է գովազդային արշավների, դիզայնի և ունիկալ կոնտենտի մշակման վրա: Աշխատել ու աշխատում է մի շարք խոշոր տեղական և միջազգային ընկերությունների հետ՝ Coca-Cola HBCA, «Добрый», Philip Morris, Beeline, Gyumri Beer, ACBA-CREDIT AGRICOLE BANK, UNDP Armenia և այլն, նպաստելով շուկայում դրանց առաջխաղացմանը: Ընկերությունը 2019-ին մասնակցել է Ad Black Sea և Red Apple գովազդի միջազգային փառատոններին՝ գրանցելով հաջողություններ: Իսկ այս տարվա ամռանը մասնակցելու է White Square միջազգային գովազդային փառատոնին՝ «Ցույց պլաստիկի դեմ» արշավով: Zuck&Berg-ի մի շարք հաջողված գովազդային արշավներ լայնորեն տարածվել են հանրության մեջ, իսկ որոշները՝ հայտնվել աշխարհի հեղինակավոր գովազդային հարթակներում:

 

05/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.77
+0.52
Եվրո (EUR)
447.46
+2.1
Ռուբլի (RUR)
4.7
-0.0052
Լարի (GEL)
142.16
+0.22
43642
-62
Արծաթ
504.13
+1.98