Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.00+0.00
EUR BUY - 442.00-1.00 EUR SELL - 448.00-1.00
OIL:  BRENT - 66.82+0.78 WTI - 64.12+0.91
COMEX:  GOLD - 3400.40-1.15 SILVER - 37.92-0.76
COMEX:  PLATINUM - 1344.50+0.79
LME:  ALUMINIUM - 2588.00-0.80 COPPER - 9731.50-0.31
LME:  NICKEL - 15351.00+1.29 TIN - 33805.00+0.54
LME:  LEAD - 1998.00-0.47 ZINC - 2822.00-0.18
FOREX:  USD/JPY - 148.4+0.64 EUR/GBP - 1.1619-0.46
FOREX:  EUR/USD - 1.1619-0.46 GBP/USD - 1.3428-0.27
STOCKS RUS:  RTSI - 1172.08+1.49
STOCKS US: DOW JONES - 43975.09-0.45 NASDAQ - 21385.40-0.30
STOCKS US: S&P 500 - 6373.45-0.25
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41820.48+0.00 TOPIX - 3024.21+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24906.81+0.19 SSEC - 3647.55+0.34
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9129.71+0.37 CAC40 - 7698.52-0.57
STOCKS EUR:  DAX - 24081.34-0.34
11/08/2025  CBA:  USD - 383.58-0.01 GBP - 515.68+0.06
11/08/2025  CBA:  EURO - 446.64+0.29
11/08/2025  CBA:  GOLD - 41858+127 SILVER - 472.21-1.06
Մեկ գլուխը լավ է, մի քանիսը՝ բրեյնսթորմ. Մտքերի գեներացիա ZUCK&BERG-ից՝ բիզնեսի համար
03/04/2020 11:35
Կիսվել

Մեկ գլուխը լավ է, մի քանիսը՝ բրեյնսթորմ. Մտքերի գեներացիա ZUCK&BERG-ից՝ բիզնեսի համար

Կորոնավիրուսն ամեն օր փոխում է աշխարհը, դարձնում այն գրեթե անճանաչելի: Այս կարճ ընթացքում փոխվել է մարդկանց կենսակերպը. այն, ինչ սովորական էր թվում դեռ 1-2 ամիս առաջ, այսօր գրեթե անհնար է, փոխարենը՝ շատ տարօրինակ բաներ դարձել են սովորական:

Փոփոխվել է նաև գովազդային ոլորտը. այն, թերևս, ամենաարագն է ադապտացել նոր պայմաններին, դարձել է ավելի զգայուն, իր առջև ծառացած նոր խնդիրները լուծում է ավելի արագ: Փոխվել են նաև մարդկանց սպասումները բրենդերից. սպառողն այսօր ակնկալում է անկեղծ հոգատարություն և ընկերական ջերմություն: Ըստ որոշ հետազոտությունների՝ մարդկանց միայն 8% է ուզում, որ բրենդերը դադարեցնեն գովազդները, միևնույն ժամանակ 77% ակնկալում է, որ ընկերությունները պետք է իրենց կյանքն ավելի հարմարավետ դարձնեն, իսկ 70% սպասում է բրենդերից պոզիտիվ կոմունիկացիա: Այդ ամենը կարևոր է ներկա պայմաններում շուկայում գոյատևելու և հաջողություններ գրանցելու համար:

Գլուխ-գլխի և ուս-ուսի

Նույնիսկ լավ ժամանակներում ոչ բոլոր ընկերությունները կարող էին իրենց թույլ տալ ունենալ մարքեթինգի բաժին, որոշներն էլ երբեք չէին հասկանում դրա կարևորությունը: Իսկ հիմա՝ ֆորսմաժորային իրավիճակում, առավել ևս դժվար է հավելյալ աշխատուժ ներգրավել, ծախսել ավելորդ գումար, գծել հակաճգնաժամային ռազմավարություն, դուրս գալ բոլոր խնդիրների տակից մենակով: Հայկական Zuck&Berg գովազդային ընկերությունը կարծում է, որ ժամանակն է գործել գլուխ-գլխի և ուս-ուսի տված, քանի որ մեկ գլուխը լավ է, իսկ բազմաթիվ մասնագետների գլուխները՝ բրեյնսթորմինգ:

Z Experiment՝ առցանց brainstorm

Ընկերությունը նախաձեռնել է նոր նախագիծ՝ Z Experiment. դա ո՛չ դասընթաց է, ո՛չ բիզնես խորհրդատվություն, այլ հնարավորություն է ընկերության ստեղծագործ թիմի անդամների հետ օնլայն brainstorm-ել և փոխանակվել նոր ու հետաքրքիր մտքերով: Մասնակցել կարող են մեծ ու փոքր բիզնեսների սեփականտերերը, մարքեթինգի բաժնի աշխատակիցները, ստարտափերները և բոլոր նրանք, ովքեր համաճարակի պատճառով կանգնել են խնդրի առջև՝ ինչպե՞ս գովազդել բիզնեսը, ինչպե՞ս ներկայանալ, ի՞նչ սպասել սպառողներից: Ի դեպ, քննարկմանը մասնակցությունն անվճար է:

Մեկ գլուխը լավ է, մի քանիսը՝ բրեյնսթորմ. Մտքերի գեներացիա ZUCK&BERG-ից՝ բիզնեսի համար

Թարմ մտքեր

Թեման առաջարկելու է ոչ թե Zuck&Berg-ի թիմը, այլ դիմողը: Եվ թեման պետք է լինի հնարավորինս հետաքրքիր, որպեսզի առաջարկողին տրվի նախապատվություն: Ստացվում է արդար ու փոխշահավետ համագործակցություն. Zuck-ից՝ ժամանակն ու գիտելիքները, դիմորդ բիզնեսից՝ հետաքրքիր թեմա, որը կստիպի ընկերության աշխատակիցներին գեներացնել թարմ մտքեր: Ինչպես նշում են ընկերությունից, արդեն իսկ ստացել են ավելի քան 50 հայտ տարբեր կազմակերպություններից: Ասում են՝ թեև նախագիծն էքսպերիմենտալ է, վստահ են, որ մեկ ժամանոց քննարկման ընթացքում կկարողնան այնպիսի մտքեր և լուծումներ գեներացնել, որոնք օգուտ կտան դիմող բիզնեսին թե՛ ներկա պայմաններում, թե՛ հետագայում:

Ի՞նչ է Zuck&Berg-ը

Zuck&Berg գովադային և բրենդեր ստեղծող ընկերությունը կամ, ինչպես իրենք են իրենց անվանում՝ Ցուկը հիմնադրվել է 2017-ին: Ընկերությունը մասնագիտացած է գովազդային արշավների, դիզայնի և ունիկալ կոնտենտի մշակման վրա: Աշխատել ու աշխատում է մի շարք խոշոր տեղական և միջազգային ընկերությունների հետ՝ Coca-Cola HBCA, «Добрый», Philip Morris, Beeline, Gyumri Beer, ACBA-CREDIT AGRICOLE BANK, UNDP Armenia և այլն, նպաստելով շուկայում դրանց առաջխաղացմանը: Ընկերությունը 2019-ին մասնակցել է Ad Black Sea և Red Apple գովազդի միջազգային փառատոններին՝ գրանցելով հաջողություններ: Իսկ այս տարվա ամռանը մասնակցելու է White Square միջազգային գովազդային փառատոնին՝ «Ցույց պլաստիկի դեմ» արշավով: Zuck&Berg-ի մի շարք հաջողված գովազդային արշավներ լայնորեն տարածվել են հանրության մեջ, իսկ որոշները՝ հայտնվել աշխարհի հեղինակավոր գովազդային հարթակներում:

 

11/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.58
-0.01
Եվրո (EUR)
446.64
+0.29
Ռուբլի (RUR)
4.7882
-0.0103
Լարի (GEL)
142.49
+0.29
41858
+127
Արծաթ
472.21
-1.06