Zoom-ի շուկայական կապիտալիզացիան այժմ ավել է քան աշխարհի 7 ամենախոշոր ավիաընկերությանը միասին
Կորոնավիրուսի համաճարակի պատճառով փակված սահմանները, բիզնեսները, կրթական հաստատությունները, դադարեցված ավիափոխադրումները, ինքնամեկուսացումը և այլ միջոցառումները բնական է, որ մեծ ազդեցություն են ունեցել համաշխարհային ֆինանսական շուկաների վրա։
Տեսակոնֆերանսների Zoom հարթակը այն փոքրաթիվ բիզնեսներից է, որy մեծապես շահեց կորոնավիրուսի համաճարակից։ Zoom-ն անչափ օգտակար եղավ տան պայմաններում աշխատանքի և կրթական գործընթացների կազմակերպման համար։ 2019թ. դեկտեմբերից 2020թ. ապրիլ ամիսն ընկած ժամանակահատվածում հարթակի օգտատերերի քանակը 10 միլիոնից հասավ 300 միլիոնի, իսկ Zoom Communications-ի շուկայական կապիտալիզացիան՝ 48.8 մլրդ դոլարի՝ աճելով 130%-ով։
Միևնույն ժամանակ ավիափոխադրողների շուկայական կապիտալիզացիան նվազել է։ Աշխարհի առաջատար 7 ավիաընկերության դեպքում պատկերը հետևյալն է.
Southwest Airlines՝ 14.04 մլրդ դոլար (2020թ. հունվարի վերջի համեմատ՝ -14.4 մլրդ)
Delta՝ 12.30 մլրդ (- 23.38 մլրդ)
United՝ 5.867 մլրդ (-12.923 մլրդ)
International Airlines Group` 4.111 մլրդ (-10.649 մլրդ)
Lufthansa` 3.873 մլրդ (-3.587 մլրդ)
American` 3.886 մլրդ (-7.604 մլրդ)
Air France` 2.137 մլրդ (-2.544 մլրդ)
Ընդամենը՝ 46.214 մլրդ (-75.087 մլրդ)
Ինչպես տեսնում ենք աշխարհի խոշորագույն 7 ավիաընկերության ընդհանուր կապիտալիզացիան փորք է Zoom-ի կապիտալիզացիայից։ Թվու է, թե անհավանական է, սակայն իրական պատկերն այսօր այսպիսին է։
Տեխնոլոգիական ոլորտի լրատվության հովանավորն է Ռոստելեկոմ հեռահաղորդակցական ընկերությունը։ Ռոստելեկոմը ներկայացնում է Սմարթ հեռուստատեսության ծառայությունն՝ իր Miracast հնարավորությամբ, որի միջոցով բաժանորդները կարող են դիտել իրենց սմարթֆոնի/պլանշետի ողջ բովանդակությունն անմիջապես հեռուստացույցի էկրանից։