ՍԹԱՐ – «ԼԱՅՆԱՄԱՇՏԱԲ ԳՆԱՅԻՆ ԻՋԵՑՈՒՄ»
ՍԹԱՐ առևտրային ցանցը մարտի 1-ին իրականացրել է «Լայնամասշտաբ գնային իջեցում» նախագիծը` հաստատված անցյալ շաբաթ ընկերության Տնօրենների խորհրդի կողմից: Գնային իջեցումը տարածվում է ավելի, քան 5000 ապրանքային միավորի վրա, որոնք ընդգրկում են տարբեր ոչ սննդային: Գնային իջեցումն սննդային, և կատեգորիաների ապրանքներ` և իրականացվել է միջինում 5-20 տոկոս չափով` կախված ապրանքային կատեգորիայից և նրանց սպառման քանակից: Ընկերությունը դիտարկում է այս որոշումը` որպես հանրությանն ընդառաջ իրականացվող հերթական քայլ` աճող ինֆլյացիայի և բնակչության եկամուտների նվազման պայմաններում: Այս մասին հայտնեցին ցանցի մամուլի ծառայությունից:
Անցյալ տարվա մարտ ամսից գների զսպումը դարձել է ՍԹԱՐ առևտրային ցանցի առաջնակարգ խնդիրներից մեկը` ի պատասխան տնտեսական ճգնաժամին: 2009թ.-ի մարտի 3-ի դեպքերից անմիջապես հետո ընկերության ղեկավարությունը հայտարարեց մատակարարների հետ բանակցությունների վարման գործընթաց սկսելու մասին, որն ուղղված էր գների աճի զսպմանը: «Մեր սպառողների վստահությունը մեզ համար վեր է ամենից, և մենք կարդարացնենք այն», – այն ժամանակ նշեց ցանցի գործադիր տնօրեն Վահան Քերոբյանը:
Ողջ տարվա ընթացքում ցանցն ակտիվորեն իրականացրել է գնային իջեցումներով կանոնավոր (երկշաբաթյա) խթանավաճառքների նախագիծն ինչպես սեզոնային, այնպես էլ լայն սպառման ապրանքների վրա: Սպառողներին հնարավորություն է ընձեռվել ձեռք բերել ապրանքներ 50 տոկոս զեղչով, մեծածախ գնով, ինչպես նաև` ինքնարժեքից ցածր: Իսկ 2009-ի օգոստոսին ՍԹԱՐ ցանցն իրականացրեց նոր ծրագիր` «Միշտ ցածր գին», որի էությունը կայանում էր առաջարկվող 120 ամենահայտնի ապրանքների գների հետևողական պահպանումը միջին շուկայական գնից ցածր: Ծրագրի մեկնարկից կես տարի անց ապրանքային միավորների քանակը հասել է 300-ի: