Ամերիաբանկը նպատակ ունի պահպանել առաջատարի դիրքը ՀՀ բանկային շուկայում
Հայաստանի բանկային համակարգում առաջատարի դիրքը զբաղեցնող Ամերիաբանկի ղեկավարությունն այսօր լրագրողներին է ներկայացրել բանկի թվայնացման օրակարգն ու հեռանկարներ, ամփոփել է նաև վերջին եռամսյակը:
Ամերիաբանկի գլխավոր տնօրեն Արտակ Հանեսյանը նախ նկատում է՝ իրենց առջև դրած թիրախային նպատակներ ունեն՝ միջնաժամկետ ռազմավարության շրջանակում:
«Առաջինը առաջատար դիրքի պահպանումն է ՀՀ բանկային շուկայում՝ հիմնական ֆինանսական ցուցանիշներով, երկրորդը՝ հաճախորդների բարձր որակի սպասարկման ապահովումն ու բարելավումն է, երրոդը՝ մեր պորտֆելների, այսպես ասած, դիվերսիֆիկացիան է: Այս նպատակներին հասնելու համար մենք որդեգրել ենք թվային տրանսֆորմացիայի գաղափարը, որի շուրջ արդեն երկու տարի է բազմաթիվ թվային լուծումների վրա ենք աշխատում, որոնք ի վերջո նպաստելու են հաճախորդների սպասարկամն որակի բարձրացմանը, տալու են հարմարավետ և պարզ լուծումներ մեր հաճախորդների համար»:
Օնլայն վարկեր, բիզնես հարթակ, Սմարթ հաշիվ, կառուցապատողների առաջարկների ընդհանուր հարթակ, ավտոսրահների առաջարկների միասնական հարթակ, առցանց գործիքներ և այլն: Սրանք այն թվային լուծումներն են, որոնք առաջարկում է Հայաստանի առաջատար բանկը:
«Սմարթ հաշիվ ծառայությւնը հնարավորություն է տալիս ՀՀ քաղաքացի ֆիզիկական անձանց հաշիվ բացել՝ առանց բանկ այցելելու: Մենք արդեն գործարկել ենք ՓՄՁ վարկավորման էկոհամակարգ: Դա ամբողջությամբ թվային վարկավորման ծրագիր է, որը հնարավորություն է տալիս րոպեների ընթացքում առանց բանկ այցելելու դիմել և ստանալ վարկ՝ մինչև 30 մլն դրամի սահմաններում, որից 10 մլն դրամն առանց ապահովագրության: Մեզ հաջողվեց այդ համակարգը համակցել հարկային մարմինների հետ՝ հարկային հաշվետվություններն առցանց ստանալու և դրանք հիմք ընդունել ՓՄՁ վարկունակությունը գնահատելու համար: Բացի այդ մենք առաջնային շուկայի ավտովարկավորման բնագավառում արդեն ունենք օնլայն վարկավորման հարթակ»:
Ամերիաբանկի գլխավոր տնօրեն Արտակ Հանեսյանը վստահեցնում է՝ հաճախորդին ավելի մոտ, ավելի հասանելի, ավելի պարզ ու արագ լինելու ուղղությամբ աշխատանքները շարունակում են՝ առանց կանգ առնելու: