Ամերիաբանկ. Բանկային ծառայություններից մինչև այլ առցանց գործիքներ ու ծառայություններ
Ամերիաբանկի ինովացիաների և թվայնացման գծով տնօրեն Արտյոմ Շամցյանն այսօր լրագրողերին պատմել է թվայնացման կարևորության, ընձեռվող հարմարավետության մասին:
Ամերիաբանկն այլևս ֆինանսական ծառայությունների մատուցումից բացի թույլ կտա հաճախորդին մինչև ֆինանսավորում ստանալը կատարվող որոշ ծառայություններից օգտվել մեկ հարթակում:
Այսպիսով, բանկն առաջարկում է ծանոթանալ կառուցապատողների առաջարկներին մեկ հարթակում: Առաջնային շուկայից հիփոթեքային վարկավորման Estate.ameriabank.am հարթակում ներկայացված են բանկի հետ համագործակցող կառուցապատողների առաջարկները: Հարթակը հնարավորություն է տալիս գտնել անշարժ գույք՝ համաձայն վարկի ամսական մարումների գումար կամ գույքի գնի՝ թուլատրելով ֆիլտրել՝ ըստ տեսակի, տարածքի, սենյակների քանակի և այլն: Գույքն ընտրելուց հետո այցելուն կարող է բանկին ներկայացնել վարկի վերաբերյալ հետաքրքրվածության առցանց հայտ, որից հետո բանկը կապ կհաստատի այցելուի հետ: Մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում կներկայացվեն վարկավորման մանրամասները:
Ամերիաբանկը ստեղծել է նաև automarket.ameriabank.am ավտոմեքենաների դիլերների համար նախատեսված միասնական հարթակը: Ընտրելով մեքենան, ծանոթանալով վարկավորման պայմաններին՝ հաճախորդը կարող է տեղեկանալ՝ որքան վարկ կարող է ստանալ, այնուհետև այցելել ավտոսրահ:
Ամերիաբանկը ստեղծել է նաև այլ առցանց գործիքներ՝ Ameriastream-ը՝ դրամային արագ փոխանցումներ, առցանց վճարումների համար, օնլայն ապահովագրությունը՝ ապահովագրական պայմանագրերի կնքման համար՝ առանց բանկ այցելելու: Ամերիաբանկն առաջարկում է նաև www.liooli.am օնլայն գնումների հարթակը, որտեղ ներկայացված են տեղական արտադրողների ապրանքատեսակները:
Ինչ է բանկին տալու այսօրինակ ծառայությունների ոլորտ «ներխուժելը», Ամերիաբանկի ինովացիաների և թվայնացման գծով տնօրեն Արտյոմ Շամցյանը պատասխանում է՝ ինտեգրվել հաճախորդի առօրյայի մեջ ոչ միայն բանկային ծառայություններով, այլ տարբեր ծառայություններով, որոնք պետք են մարդուն:
«Բացի այդ, հարթակը դառնում է փորձարկումներ կատարելու հնարավորություն, որովհետև եթե կարողանում ենք թիրախավորել տարբեր սեգմենտներ, օրինակ, ուսանողների համար բացահայտել իրենց համար հետաքրքիր ծառայություններ, ՓՄՁ, ԱՁ-ների համար՝ իրենց հետաքրքրող ծառայություններ, ըստ այդմ՝ ըստ իրենց փորձի ու արդյունքի՝ որն է իրականում աշխատում», – Շամցյանի խոսքով՝ դա հնարավորություն կտա նաև բանկին հասկանալ՝ որտեղ է աշխատում ֆինանսական թվային ծառայությունը, որտեղ է գործընկերոջ առաջարկած ծառայությունն աշխատում:
Ի դեպ, հոկտեմբերի 29-ից 31-ը Կարեն Դեմիրճյանի անվան Մարզահամերգային համալիրում կանցկացվի ամենամյա DIGITEC2021 տեխնոլոգիական ցուցահանդեսը, որում տաղավարով ներկայացված է լինելու նաև Ամերիաբանկը: Այնպես որ, յուրաքանչյուր հաճախորդ ու հետաքրքրվող անձ կարող է տեղում՝ Ամերիաբանկի տաղավարում առավել մանրամասն տեղեկանալ բանկի թվայնացման գործընթացից և ֆինանսական համակարգի տեխնոլոգիական էկոհամակարգից: