«ԱՐՄԵՆՏԵԼ»-Ը ԵՎ «ՄԵԴԻԱՄԱՔՍ»-Ը ՆԵՐԿԱՅԱՑՆՈՒՄ ԵՆ «ԵՐԵՎԱՆ. XX ԴԱՐ» ՆԱԽԱԳԻԾԸ
«ԱրմենՏել» ընկերությունը (ապրանքանիշը Beeline) և «Մեդիամաքս» մեդիա ընկերությունը հայտարարում են «Երեւան. XX դար» հատուկ նախագծի շրջանակում համագործակցության մեկնարկի մասին: Ծրագրի հիմնական նպատակն է ներկայացնել XX-րդ դարի 1940–1980-ականների Երևանը:
«Արդեն երեք տարի է, ինչ ես ապրում եմ Երևանում և յուրաքանչյուր օր ինքս ինձ համար այստեղ հայտնաբերում նոր, ինքնատիպ և վառ երևույթներ: Յուրաքանչյուր քաղաք կենդանի է իր պատմությամբ և այդ քաղաքի մասին սերնդեսերունդ փոխանցվող հիշողությամբ: Մեր հիմնական նպատակն է պահպանել և երիտասարդ երևանցիներին փոխանցել XX դարի Երևանի սիրտն ու ոգին`հանդիսանալով կապող օղակ հնի և նորի ստեղծման ճանապարհին», – ասել է «ԱրմենՏել” ՓԲԸ-ի Գլխավոր տնօրեն Իգոր Կլիմկոն:
Նախագծի «գլխավոր հերոսներն» են լինելու ոչ միայն հուշարձանները և կառույցները, այլև երևանցիները և տվյալ ժամանակաշրջանում տեղի ունեցած իրադարձությունները: Քաղաքի միջավայրը ներկայացնելիս ցուցաբերվելու է համալիր մոտեցում յուրաքանչուր «հերոսին». դա արվելու է լուսանկարների, տեսանյութերի և «հին երևանցիների» հիշողությունների միջոցով: Նախագծի յուրահատկությունն այն է, որ Երեւանի հին միջավայրի վերականգնմանը կարող են մասնակից դառնալ բոլոր հետաքրքրված անձիք: Բոլոր նրանք, ովքեր կտրամադրեն առավել հետաքրքիր փաստեր, լուսանկարներ ու տեսանյութեր, կխրախուսվեն «ԱրմենՏել» ընկերության կողմից: