Բիզնես

USD BUY - 383.50+0.50 USD SELL - 387.00+0.50
EUR BUY - 438.00-2.00 EUR SELL - 446.00-2.00
OIL:  BRENT - 76.79+4.43 WTI - 75.25+4.40
COMEX:  GOLD - 3409.60+0.09 SILVER - 37.35+2.84
COMEX:  PLATINUM - 1267.50+2.28
LME:  ALUMINIUM - 2550.50+1.47 COPPER - 9669.00-0.35
LME:  NICKEL - 14924.00-0.96 TIN - 32266.00-1.08
LME:  LEAD - 1976.00-1.57 ZINC - 2638.50-0.73
FOREX:  USD/JPY - 145.1+0.41 EUR/GBP - 1.1497-0.58
FOREX:  EUR/USD - 1.1497-0.58 GBP/USD - 1.3435-1.01
STOCKS RUS:  RTSI - 1116.17+1.60
STOCKS US: DOW JONES - 42215.80-0.70 NASDAQ - 19521.09-0.91
STOCKS US: S&P 500 - 5982.72-0.84
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38885.15+0.90 TOPIX - 2808.35+0.77
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23710.69-1.12 SSEC - 3388.81+0.04
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8834.03-0.46 CAC40 - 7683.73-0.76
STOCKS EUR:  DAX - 23434.65-1.12
18/06/2025  CBA:  USD - 384.44+0.16 GBP - 516.61-4.36
18/06/2025  CBA:  EURO - 441.8-2.74
18/06/2025  CBA:  GOLD - 41881-96 SILVER - 458.12+8.71
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է
22/11/2023 16:36
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2023թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 4%-ով և կազմել 502.68 մլրդ դոլար։ 2022թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 316.66 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով։ 2022թ.-ին Microsoft-ը 2-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 276.93 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 1%-ով։ 2022թ.-ին բրենդը երրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 260.26 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 3%-ով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 91.41 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 4%-ով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 64.5 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 8%-ով։

Mercedes-Benz-ը յոթերորդն է՝ 61.41 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 9%-ով։

Coca-Cola-ն 8-րդն է՝ 58.05 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 1%-ով։

Nike-ն իններորդն է ՝ 53.77 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 7%-ով։

BMW-ը 10-րդն է՝ 51.16 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 10%-ով։

2023թ.-ին 10%-ից ավել աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. AirBnb՝ 22%։ Porsche` 20%։ Hundai` 18%։ Ferrari` 16%։ Sephora` 15%։ Microsoft` 14%։ Adobe` 14%։ Linkedin` 13%։ Sony` 12%։ Allianz` 12%։ Red Bull` 12%։ Prada` 12%։ Starbucks `10%։ Zara` 10%։ Hermes` 10%։ BMW` 10%։ Lego` 10%։

10%-ից ավել անկում են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Intel` 14%։ Philips` 12%։ Budweiser` 16%։

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. Oracle` 34.62 մլրդ, Nespresso` 6.17 մլրդ դոլար։

2022թ.-ին առաջատար 100 բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել էր 16%-ով, իսկ 2023թ.-ին արձանագրվել է աճ 5.7%-ով։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

18/06/2025
դրամ
Դոլար (USD)
384.44
+0.16
Եվրո (EUR)
441.8
-2.74
Ռուբլի (RUR)
4.9155
+0.0258
Լարի (GEL)
141.08
+0.12
41881
-96
Արծաթ
458.12
+8.71