Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.50+0.00
EUR BUY - 446.00+1.00 EUR SELL - 450.00+0.00
OIL:  BRENT - 65.87-2.26 WTI - 61.86-2.67
COMEX:  GOLD - 3691.80+0.60 SILVER - 42.66+2.67
COMEX:  PLATINUM - 1400.60+0.47
LME:  ALUMINIUM - 2673.50+1.85 COPPER - 10051.50+0.38
LME:  NICKEL - 15150.00+0.03 TIN - 34698.00+0.27
LME:  LEAD - 1996.50+0.48 ZINC - 2900.00+0.47
FOREX:  USD/JPY - 147.52+0.08 EUR/GBP - 1.172+0.21
FOREX:  EUR/USD - 1.172+0.21 GBP/USD - 1.3552+0.21
STOCKS RUS:  RTSI - 1069.43-1.08
STOCKS US: DOW JONES - 46108.00+1.36 NASDAQ - 22043.08+0.72
STOCKS US: S&P 500 - 6587.47+0.85
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44768.12+0.89 TOPIX - 3160.49+0.40
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26388.16+1.16 SSEC - 3870.60-0.12
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9297.58+0.78 CAC40 - 7823.52+0.80
STOCKS EUR:  DAX - 23703.65+0.30
12/09/2025  CBA:  USD - 383.47+0.72 GBP - 519.91+2.59
12/09/2025  CBA:  EURO - 449.96+2.75
12/09/2025  CBA:  GOLD - 44748-177 SILVER - 506.41-0.65
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է
22/11/2023 16:36
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2023թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 4%-ով և կազմել 502.68 մլրդ դոլար։ 2022թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 316.66 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով։ 2022թ.-ին Microsoft-ը 2-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 276.93 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 1%-ով։ 2022թ.-ին բրենդը երրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 260.26 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 3%-ով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 91.41 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 4%-ով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 64.5 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 8%-ով։

Mercedes-Benz-ը յոթերորդն է՝ 61.41 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 9%-ով։

Coca-Cola-ն 8-րդն է՝ 58.05 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 1%-ով։

Nike-ն իններորդն է ՝ 53.77 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 7%-ով։

BMW-ը 10-րդն է՝ 51.16 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 10%-ով։

2023թ.-ին 10%-ից ավել աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. AirBnb՝ 22%։ Porsche` 20%։ Hundai` 18%։ Ferrari` 16%։ Sephora` 15%։ Microsoft` 14%։ Adobe` 14%։ Linkedin` 13%։ Sony` 12%։ Allianz` 12%։ Red Bull` 12%։ Prada` 12%։ Starbucks `10%։ Zara` 10%։ Hermes` 10%։ BMW` 10%։ Lego` 10%։

10%-ից ավել անկում են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Intel` 14%։ Philips` 12%։ Budweiser` 16%։

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. Oracle` 34.62 մլրդ, Nespresso` 6.17 մլրդ դոլար։

2022թ.-ին առաջատար 100 բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել էր 16%-ով, իսկ 2023թ.-ին արձանագրվել է աճ 5.7%-ով։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

12/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.47
+0.72
Եվրո (EUR)
449.96
+2.75
Ռուբլի (RUR)
4.5602
+0.0594
Լարի (GEL)
142.03
+0.06
44748
-177
Արծաթ
506.41
-0.65