Բիզնես

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 384.50+0.00
EUR BUY - 440.00+1.00 EUR SELL - 444.00+0.50
OIL:  BRENT - 63.92-0.33 WTI - 59.98-0.50
COMEX:  GOLD - 4111.80+1.03 SILVER - 50.43+5.02
COMEX:  PLATINUM - 1605.70+1.06
LME:  ALUMINIUM - 2869.50+0.88 COPPER - 10796.00+1.06
LME:  NICKEL - 15108.00+0.47 TIN - 36024.00+0.50
LME:  LEAD - 2058.50+1.33 ZINC - 3081.00+1.12
FOREX:  USD/JPY - 154.23+0.19 EUR/GBP - 1.1556-0.04
FOREX:  EUR/USD - 1.1556-0.04 GBP/USD - 1.3167+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 994.92-0.04
STOCKS US: DOW JONES - 47368.63+0.81 NASDAQ - 23527.17+2.27
STOCKS US: S&P 500 - 6832.43+1.54
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50911.76+0.06 TOPIX - 3317.42+0.12
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26649.06+0.62 SSEC - 4018.60+0.27
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9787.15+1.08 CAC40 - 8055.51+1.32
STOCKS EUR:  DAX - 23959.99+1.65
10/11/2025  CBA:  USD - 382.61+0.07 GBP - 503.51+2.11
10/11/2025  CBA:  EURO - 442.37+0.54
10/11/2025  CBA:  GOLD - 49132+102 SILVER - 599.01+0.24
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է
22/11/2023 16:36
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2023թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 4%-ով և կազմել 502.68 մլրդ դոլար։ 2022թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 316.66 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով։ 2022թ.-ին Microsoft-ը 2-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 276.93 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 1%-ով։ 2022թ.-ին բրենդը երրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 260.26 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 3%-ով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 91.41 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 4%-ով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 64.5 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 8%-ով։

Mercedes-Benz-ը յոթերորդն է՝ 61.41 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 9%-ով։

Coca-Cola-ն 8-րդն է՝ 58.05 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 1%-ով։

Nike-ն իններորդն է ՝ 53.77 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 7%-ով։

BMW-ը 10-րդն է՝ 51.16 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 10%-ով։

2023թ.-ին 10%-ից ավել աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. AirBnb՝ 22%։ Porsche` 20%։ Hundai` 18%։ Ferrari` 16%։ Sephora` 15%։ Microsoft` 14%։ Adobe` 14%։ Linkedin` 13%։ Sony` 12%։ Allianz` 12%։ Red Bull` 12%։ Prada` 12%։ Starbucks `10%։ Zara` 10%։ Hermes` 10%։ BMW` 10%։ Lego` 10%։

10%-ից ավել անկում են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Intel` 14%։ Philips` 12%։ Budweiser` 16%։

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. Oracle` 34.62 մլրդ, Nespresso` 6.17 մլրդ դոլար։

2022թ.-ին առաջատար 100 բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել էր 16%-ով, իսկ 2023թ.-ին արձանագրվել է աճ 5.7%-ով։

10/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.61
+0.07
Եվրո (EUR)
442.37
+0.54
Ռուբլի (RUR)
4.7154
-0.0108
Լարի (GEL)
141.42
-0.01
49132
+102
Արծաթ
599.01
+0.24