Բիզնես

USD BUY - 387.50+0.00 USD SELL - 391.50+0.50
EUR BUY - 436.00+0.00 EUR SELL - 444.00+1.00
OIL:  BRENT - 62.59+2.35 WTI - 59.58+2.72
COMEX:  GOLD - 3385.30+0.49 SILVER - 33.19-1.25
COMEX:  PLATINUM - 987.10+1.36
LME:  ALUMINIUM - 2427.00-0.19 COPPER - 9538.00+1.84
LME:  NICKEL - 15698.00+1.41 TIN - 31992.00+4.22
LME:  LEAD - 1923.00-0.59 ZINC - 2632.50+0.96
FOREX:  USD/JPY - 143.05-0.50 EUR/GBP - 1.135+0.29
FOREX:  EUR/USD - 1.135+0.29 GBP/USD - 1.335+0.41
STOCKS RUS:  RTSI - 1097.25+4.17
STOCKS US: DOW JONES - 40829.00-0.95 NASDAQ - 17689.66-0.87
STOCKS US: S&P 500 - 5606.91-0.77
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36830.69+0.00 TOPIX - 2687.78+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 22662.71+0.70 SSEC - 3316.11+1.13
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8597.42-0.01 CAC40 - 7696.92+0.10
STOCKS EUR:  DAX - 23249.65+1.06
06/05/2025  CBA:  USD - 389.46+0.00 GBP - 519.97+1.56
06/05/2025  CBA:  EURO - 440.99-0.85
06/05/2025  CBA:  GOLD - 40691.00+0.00 SILVER - 405.26+0.00
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է
22/11/2023 16:36
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2023թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 4%-ով և կազմել 502.68 մլրդ դոլար։ 2022թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 316.66 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով։ 2022թ.-ին Microsoft-ը 2-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 276.93 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 1%-ով։ 2022թ.-ին բրենդը երրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 260.26 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 3%-ով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 91.41 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 4%-ով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 64.5 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 8%-ով։

Mercedes-Benz-ը յոթերորդն է՝ 61.41 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 9%-ով։

Coca-Cola-ն 8-րդն է՝ 58.05 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 1%-ով։

Nike-ն իններորդն է ՝ 53.77 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 7%-ով։

BMW-ը 10-րդն է՝ 51.16 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 10%-ով։

2023թ.-ին 10%-ից ավել աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. AirBnb՝ 22%։ Porsche` 20%։ Hundai` 18%։ Ferrari` 16%։ Sephora` 15%։ Microsoft` 14%։ Adobe` 14%։ Linkedin` 13%։ Sony` 12%։ Allianz` 12%։ Red Bull` 12%։ Prada` 12%։ Starbucks `10%։ Zara` 10%։ Hermes` 10%։ BMW` 10%։ Lego` 10%։

10%-ից ավել անկում են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Intel` 14%։ Philips` 12%։ Budweiser` 16%։

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. Oracle` 34.62 մլրդ, Nespresso` 6.17 մլրդ դոլար։

2022թ.-ին առաջատար 100 բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել էր 16%-ով, իսկ 2023թ.-ին արձանագրվել է աճ 5.7%-ով։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

06/05/2025
դրամ
Դոլար (USD)
389.46
+0.00
Եվրո (EUR)
440.99
-0.85
Ռուբլի (RUR)
4.81
+0.01
Լարի (GEL)
141.93
+0.05
40691.00
+0.00
Արծաթ
405.26
+0.00