Բիզնես

USD BUY - 381.50-0.50 USD SELL - 384.00+0.00
EUR BUY - 439.00-2.00 EUR SELL - 443.50-0.50
OIL:  BRENT - 65.24+1.02 WTI - 61.42+0.89
COMEX:  GOLD - 3964.80-0.77 SILVER - 48.35-0.68
COMEX:  PLATINUM - 1603.90+2.03
LME:  ALUMINIUM - 2884.00+0.87 COPPER - 10887.50-0.68
LME:  NICKEL - 15226.00-0.88 TIN - 36086.00+0.79
LME:  LEAD - 2017.00+0.02 ZINC - 3055.50+0.99
FOREX:  USD/JPY - 154.14+0.13 EUR/GBP - 1.1535+0.01
FOREX:  EUR/USD - 1.1535+0.01 GBP/USD - 1.3141-0.03
STOCKS RUS:  RTSI - 982.39-1.84
STOCKS US: DOW JONES - 47562.87+0.09 NASDAQ - 23724.96+0.61
STOCKS US: S&P 500 - 6840.20+0.26
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 52411.34+0.00 TOPIX - 3331.83+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26158.36+0.97 SSEC - 3976.52+0.55
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9717.25-0.44 CAC40 - 8121.07-0.44
STOCKS EUR:  DAX - 23958.30-0.67
03/11/2025  CBA:  USD - 382.55-0.1 GBP - 502.25-0.17
03/11/2025  CBA:  EURO - 440.47-2.29
03/11/2025  CBA:  GOLD - 49339+201 SILVER - 602.17+9.44
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է
22/11/2023 16:36
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2023թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 4%-ով և կազմել 502.68 մլրդ դոլար։ 2022թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 316.66 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով։ 2022թ.-ին Microsoft-ը 2-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 276.93 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 1%-ով։ 2022թ.-ին բրենդը երրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 260.26 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 3%-ով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 91.41 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 4%-ով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 64.5 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 8%-ով։

Mercedes-Benz-ը յոթերորդն է՝ 61.41 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 9%-ով։

Coca-Cola-ն 8-րդն է՝ 58.05 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 1%-ով։

Nike-ն իններորդն է ՝ 53.77 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 7%-ով։

BMW-ը 10-րդն է՝ 51.16 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 10%-ով։

2023թ.-ին 10%-ից ավել աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. AirBnb՝ 22%։ Porsche` 20%։ Hundai` 18%։ Ferrari` 16%։ Sephora` 15%։ Microsoft` 14%։ Adobe` 14%։ Linkedin` 13%։ Sony` 12%։ Allianz` 12%։ Red Bull` 12%։ Prada` 12%։ Starbucks `10%։ Zara` 10%։ Hermes` 10%։ BMW` 10%։ Lego` 10%։

10%-ից ավել անկում են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Intel` 14%։ Philips` 12%։ Budweiser` 16%։

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. Oracle` 34.62 մլրդ, Nespresso` 6.17 մլրդ դոլար։

2022թ.-ին առաջատար 100 բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել էր 16%-ով, իսկ 2023թ.-ին արձանագրվել է աճ 5.7%-ով։

03/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.55
-0.1
Եվրո (EUR)
440.47
-2.29
Ռուբլի (RUR)
4.7293
-0.0012
Լարի (GEL)
141.19
+0.04
49339
+201
Արծաթ
602.17
+9.44