Բիզնես

USD BUY - 385.50+0.00 USD SELL - 388.00+0.00
EUR BUY - 421.00+0.00 EUR SELL - 427.00+0.00
OIL:  BRENT - 79.70+2.57 WTI - 75.87+2.36
COMEX:  GOLD - 2662.00-0.02 SILVER - 31.65-1.40
COMEX:  PLATINUM - 977.60-1.36
LME:  ALUMINIUM - 2658.00+0.19 COPPER - 9929.50-0.14
LME:  NICKEL - 18052.00+0.33 TIN - 33905.00+0.30
LME:  LEAD - 2148.50-0.05 ZINC - 3174.50+0.27
FOREX:  USD/JPY - 147.95-0.30 EUR/GBP - 1.0983+0.13
FOREX:  EUR/USD - 1.0983+0.13 GBP/USD - 1.3091-0.18
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 41954.24-0.94 NASDAQ - 17923.90-1.18
STOCKS US: S&P 500 - 5695.94-0.96
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38937.54-1.00 TOPIX - 2699.15-1.47
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20926.79-9.41 SSEC - 3489.78+4.59
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8303.62+0.28 CAC40 - 7576.02+0.46
STOCKS EUR:  DAX - 19104.10-0.09
08/10/2024  CBA:  USD - 387.42+0.49 GBP - 507.44+2.03
08/10/2024  CBA:  EURO - 425.54+1.27
08/10/2024  CBA:  GOLD - 32895.25-71.60 SILVER - 397.09-1.74
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է
22/11/2023 16:36
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2023թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 4%-ով և կազմել 502.68 մլրդ դոլար։ 2022թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 316.66 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով։ 2022թ.-ին Microsoft-ը 2-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 276.93 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 1%-ով։ 2022թ.-ին բրենդը երրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 260.26 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 3%-ով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 91.41 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 4%-ով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 64.5 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 8%-ով։

Mercedes-Benz-ը յոթերորդն է՝ 61.41 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 9%-ով։

Coca-Cola-ն 8-րդն է՝ 58.05 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 1%-ով։

Nike-ն իններորդն է ՝ 53.77 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 7%-ով։

BMW-ը 10-րդն է՝ 51.16 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 10%-ով։

2023թ.-ին 10%-ից ավել աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. AirBnb՝ 22%։ Porsche` 20%։ Hundai` 18%։ Ferrari` 16%։ Sephora` 15%։ Microsoft` 14%։ Adobe` 14%։ Linkedin` 13%։ Sony` 12%։ Allianz` 12%։ Red Bull` 12%։ Prada` 12%։ Starbucks `10%։ Zara` 10%։ Hermes` 10%։ BMW` 10%։ Lego` 10%։

10%-ից ավել անկում են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Intel` 14%։ Philips` 12%։ Budweiser` 16%։

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. Oracle` 34.62 մլրդ, Nespresso` 6.17 մլրդ դոլար։

2022թ.-ին առաջատար 100 բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել էր 16%-ով, իսկ 2023թ.-ին արձանագրվել է աճ 5.7%-ով։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

08/10/2024
դրամ
Դոլար (USD)
387.42
+0.49
Եվրո (EUR)
425.54
+1.27
Ռուբլի (RUR)
4.02
+0.00
Լարի (GEL)
141.65
+0.64
32895.25
-71.60
Արծաթ
397.09
-1.74