Բիզնես

USD BUY - 394.00+1.00 USD SELL - 400.00+0.00
EUR BUY - 404.50-0.50 EUR SELL - 412.00-2.00
OIL:  BRENT - 81.03+1.59 WTI - 77.89+1.72
COMEX:  GOLD - 2716.40-0.04 SILVER - 31.24-0.19
COMEX:  PLATINUM - 993.20+0.07
LME:  ALUMINIUM - 2571.50+2.92 COPPER - 9091.50+0.66
LME:  NICKEL - 15658.00+1.34 TIN - 29886.00-0.64
LME:  LEAD - 1975.00+1.86 ZINC - 2868.00+1.52
FOREX:  USD/JPY - 157.49-0.13 EUR/GBP - 1.0215-0.28
FOREX:  EUR/USD - 1.0215-0.28 GBP/USD - 1.2148-0.46
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 41938.45-1.63 NASDAQ - 19161.63-1.63
STOCKS US: S&P 500 - 5827.04-1.54
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39190.40+0.00 TOPIX - 2714.12+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18874.14-1.00 SSEC - 3160.76-0.24
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8248.49-0.86 CAC40 - 7431.04-0.79
STOCKS EUR:  DAX - 20214.79-0.50
13/01/2025  CBA:  USD - 397.22+0.38 GBP - 481.99-5.92
13/01/2025  CBA:  EURO - 405.08-3.74
13/01/2025  CBA:  GOLD - 34321.00+197.00 SILVER - 387.66+1.26
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է
22/11/2023 16:36
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2023թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 4%-ով և կազմել 502.68 մլրդ դոլար։ 2022թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 316.66 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով։ 2022թ.-ին Microsoft-ը 2-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 276.93 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 1%-ով։ 2022թ.-ին բրենդը երրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 260.26 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 3%-ով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 91.41 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 4%-ով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 64.5 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 8%-ով։

Mercedes-Benz-ը յոթերորդն է՝ 61.41 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 9%-ով։

Coca-Cola-ն 8-րդն է՝ 58.05 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 1%-ով։

Nike-ն իններորդն է ՝ 53.77 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 7%-ով։

BMW-ը 10-րդն է՝ 51.16 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 10%-ով։

2023թ.-ին 10%-ից ավել աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. AirBnb՝ 22%։ Porsche` 20%։ Hundai` 18%։ Ferrari` 16%։ Sephora` 15%։ Microsoft` 14%։ Adobe` 14%։ Linkedin` 13%։ Sony` 12%։ Allianz` 12%։ Red Bull` 12%։ Prada` 12%։ Starbucks `10%։ Zara` 10%։ Hermes` 10%։ BMW` 10%։ Lego` 10%։

10%-ից ավել անկում են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Intel` 14%։ Philips` 12%։ Budweiser` 16%։

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. Oracle` 34.62 մլրդ, Nespresso` 6.17 մլրդ դոլար։

2022թ.-ին առաջատար 100 բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել էր 16%-ով, իսկ 2023թ.-ին արձանագրվել է աճ 5.7%-ով։

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

13/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
397.22
+0.38
Եվրո (EUR)
405.08
-3.74
Ռուբլի (RUR)
3.88
-0.01
Լարի (GEL)
140.37
+0.09
34321.00
+197.00
Արծաթ
387.66
+1.26