Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.00-0.50
EUR BUY - 446.00-1.00 EUR SELL - 449.00-1.00
OIL:  BRENT - 62.28-0.13 WTI - 58.35-0.17
COMEX:  GOLD - 4480.60-0.05 SILVER - 71.03+0.77
COMEX:  PLATINUM - 2247.80-4.85
LME:  ALUMINIUM - 2960.50+0.73 COPPER - 12162.50+0.85
LME:  NICKEL - 15786.00+0.30 TIN - 42815.00+0.05
LME:  LEAD - 1994.50+0.61 ZINC - 3090.50-0.10
FOREX:  USD/JPY - 155.71+0.03 EUR/GBP - 1.1773-0.24
FOREX:  EUR/USD - 1.1773-0.24 GBP/USD - 1.3517-0.08
STOCKS RUS:  RTSI - 1092.43-0.01
STOCKS US: DOW JONES - 48731.16+0.60 NASDAQ - 23613.31+0.22
STOCKS US: S&P 500 - 6932.05+0.32
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50407.79+0.13 TOPIX - 3417.98+0.31
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25818.93+0.00 SSEC - 3959.62+0.47
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9870.68-0.19 CAC40 - 8103.58+0.00
STOCKS EUR:  DAX - 24340.06+0.00
25/12/2025  CBA:  USD - 381.51+0.05 GBP - 515.61+0.07
25/12/2025  CBA:  EURO - 450.03+0.06
25/12/2025  CBA:  GOLD - 54576+8 SILVER - 885.35+30.04
Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է
22/11/2023 16:36
Կիսվել

Interbrand. Աշխարհի ամենաթանկ բրենդները 2023թ. Առաջատարն Apple-ն է

Interbrand գործակալությունը հերթական անգամ հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների (ապրանքային նշան) ցուցակը։ 2023թ.-ի ցուցակը գլխավորում է Apple-ը, որի արժեքն աճել է 4%-ով և կազմել 502.68 մլրդ դոլար։ 2022թ.-ին Apple-ը նույնպես առաջինն էր։

Երկրորդ հորիզոնականում Microsoft-ն է՝ 316.66 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 14%-ով։ 2022թ.-ին Microsoft-ը 2-րդն էր։

Երրորդ տեղում Amazon-ն է՝ 276.93 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 1%-ով։ 2022թ.-ին բրենդը երրորդն էր։

Չորրոդ տեղում Google-ն է՝ 260.26 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 3%-ով։

Հինգերորդ հորիզանականում Samsung-ն է՝ 91.41 մլրդ դոլար։ Արձանագրվել է աճ 4%-ով։

Toyota-ն վեցերորդն է՝ 64.5 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 8%-ով։

Mercedes-Benz-ը յոթերորդն է՝ 61.41 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 9%-ով։

Coca-Cola-ն 8-րդն է՝ 58.05 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 1%-ով։

Nike-ն իններորդն է ՝ 53.77 մլրդ դոլար, արձանագրվել է աճ 7%-ով։

BMW-ը 10-րդն է՝ 51.16 մլրդ դոլար, բրենդի արժեքն աճել է 10%-ով։

2023թ.-ին 10%-ից ավել աճ են արձանագրել հետևյալ բրենդները. AirBnb՝ 22%։ Porsche` 20%։ Hundai` 18%։ Ferrari` 16%։ Sephora` 15%։ Microsoft` 14%։ Adobe` 14%։ Linkedin` 13%։ Sony` 12%։ Allianz` 12%։ Red Bull` 12%։ Prada` 12%։ Starbucks `10%։ Zara` 10%։ Hermes` 10%։ BMW` 10%։ Lego` 10%։

10%-ից ավել անկում են արձանագրել հետևյալ բրենդները. Intel` 14%։ Philips` 12%։ Budweiser` 16%։

Ցուցակում հայտնված նոր բրենդներն են. Oracle` 34.62 մլրդ, Nespresso` 6.17 մլրդ դոլար։

2022թ.-ին առաջատար 100 բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել էր 16%-ով, իսկ 2023թ.-ին արձանագրվել է աճ 5.7%-ով։

25/12/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.51
+0.05
Եվրո (EUR)
450.03
+0.06
Ռուբլի (RUR)
4.8918
+0.0472
Լարի (GEL)
141.56
+0.02
54576
+8
Արծաթ
885.35
+30.04