ԱՄՆ զովացուցիչ ըմպելիքների շուկայի լավագույն հնգյակը
Սոդան իր քաղցր և թարմացնող գազավորված համով ամերիկացիների, հատկապես երեխաների շրջանում ամենասիրված ըմպելիքներից է, ինչպես նաև հանդիասանում է խմիչքների և սննդի արդյունաբերության զգալի մասը:
Փաստորեն, զովացուցիչ ըմպելիքների շուկան ԱՄՆ-ում աճում է, և մինչև 2025 թվականը սպասվում է, որ տարեկան վաճառքը կհասնի 388 միլիարդ դոլարի:
Գծապատկերում ներկայացված է ԱՄՆ-ում զովացուցիչ ըմպելիքների շուկայի մասնաբաժնի փոփոխությունը 1995-ից 2023 թվականներին ՝ հիմնվելով The Wall Street Journal-ի beverage Digest-ի վաճառքի ծավալների տվյալների վրա: Թվերը կլորացվում են:
Տասնամյակներ շարունակ Coca-Cola-ն մնում է ԱՄՆ-ում ամենավաճառվող զովացուցիչ ըմպելիքը:
130 տարեկան Coca-Cola-ն նաև աշխարհում ամենաշատ սպառվող գազավորված ըմպելիքն է՝ 200 երկրներում մոտ 1,9 միլիարդ չափաբաժիններով: Արդյունքում Coca-Cola-ն աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշերից մեկն է։
Մինչ Coke-ն 1995 թվականից ի վեր պահպանում է շուկայի 17-20% մասնաբաժինը, Pepsi-ի մասնաբաժինը 1995-ի 15,0%-ից նվազել է մինչև 8,3%՝ 2023-ին:
2000-ականների վերջին Pepsi-ն շրջանցեց Diet Coke-ին, բայց 2010-ականներին վերականգնեց երկրորդ տեղը: Այնուամենայնիվ, 2024 թվականին Dr. Pepper-ը անցավ Pepsi-ին գրավելով 2-րդ տեղը։
Sprite-ը և Diet Coke-ը եզրափակում են երկրում ամենավաճառվող զովացուցիչ ըմպելիքները՝ համապատասխանաբար 8,1% և 7,8% շուկայական մասնաբաժիններով: Միասին Coca-Cola-ի երեք ապրանքանիշերը (Coke, Diet Coke, Sprite) զբաղեցնում են շուկայի 35%-ը։