Բիզնես

USD BUY - 381.00+0.00 USD SELL - 383.50+0.00
EUR BUY - 440.00-2.00 EUR SELL - 444.00+0.00
OIL:  BRENT - 64.29+0.53 WTI - 59.95+0.52
COMEX:  GOLD - 4086.50-2.65 SILVER - 50.98-3.99
COMEX:  PLATINUM - 1558.40-3.40
LME:  ALUMINIUM - 2858.50-1.24 COPPER - 10852.00-0.84
LME:  NICKEL - 14891.00-1.08 TIN - 36787.00-1.64
LME:  LEAD - 2064.00-1.50 ZINC - 3020.50-1.77
FOREX:  USD/JPY - 154.5+0.08 EUR/GBP - 1.162-0.17
FOREX:  EUR/USD - 1.162-0.17 GBP/USD - 1.3168+0.13
STOCKS RUS:  RTSI - 980.73-1.34
STOCKS US: DOW JONES - 47147.48-0.65 NASDAQ - 22900.59+0.13
STOCKS US: S&P 500 - 6734.11-0.05
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 50323.91-0.10 TOPIX - 3347.53-0.37
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26384.28-0.71 SSEC - 3972.03-0.46
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9698.37-1.11 CAC40 - 8170.09-0.76
STOCKS EUR:  DAX - 23876.55-0.69
17/11/2025  CBA:  USD - 381.72-0.4 GBP - 502.04-0.14
17/11/2025  CBA:  EURO - 442.6-1.19
17/11/2025  CBA:  GOLD - 49963-1582 SILVER - 638.3-23.52
Ռուս ինժեներները շարժական թև են հավաքել գերմանևր ինքնաթիռների համար
19/06/2024 13:46
Կիսվել

Ռուս ինժեներները շարժական թև են հավաքել գերմանևր ինքնաթիռների համար

Գաղափարը կնվազեցնի օդանավերի շահագործման ռիսկերը, դրանք կդառնան ավելի մանևրելի և թեթև, ինչպես նաև կբարձրացնի աերոդինամիկան:

Կենտրոնական աերոհիդրոդինամիկական ինստիտուտի ռուս ինժեներ-կոնստրուկտորները շարժական պատյանով թև են հավաքել ։ Տեխնոլոգիան կօգնի արտադրել ինքնաթիռներ և անօդաչու թռչող սարքեր, որոնք ոչ միայն կշարժվեն ցածր արագությամբ, այլև արագ մանևրելու հնարավորություն կունենան: Այս պահին մոդելն արդեն անցել է մի շարք փորձարկումներ, ուստի դրա բնութագրերը հաստատվել են։

Տեխնոլոգիան ենթադրում է թռիչքի ընթացքում թևի ձևի փոփոխություն։ Մեխանիզմը մակերեսը շարժվում է ուժային կառույցների շուրջ, ինչի պատճառով այն մնում է աերոդինամիկ։ Դա անելու համար ներսում կան շղթաներ, որոնք կապված են միմյանց հետ: Արժե փոխել մեկ օղակի դիրքը ՝ մնացածը կհարմարվեն դրան։ Պատյանը կթեքվի, բայց չի ձգվի։

Թեստերի արդյունքների համաձայն, քթի և պոչի հատվածների միջև կորության փոփոխությունը հասնում է 80°-ի: Այսպիսով, ինքնաթիռի արագությունը կարող է իջեցվել վայրկյանում մինչև 20 մետր: Նման զարգացումը թույլ կտա ինքնաթիռներին եւ անօդաչու թռչող սարքերին դանդաղել թռիչքի ժամանակ, սավառնել ոչ ավելի արագ, քան մեքենան, փոխել ուղղությունը հանգիստ ընթացքով, ինչպես նաեւ սահուն թռչել եւ նստել:

IDram

«Դիզայնը թույլ կտա միացնել թևերը, փեղկերը և օդափոխիչները, այսինքն՝ շարժվող և ամրացված մասերը։ Այս դեպքում հնարավոր կլինի արդյունավետ կերպով տեղադրել վառելիքի բաքեր, կրիչներ, լարեր և այլ անհրաժեշտ ինժեներական տեխնիկա: Թևը կլինի դիմացկուն և ֆունկցիոնալ»- ասել է «ЦАГИ»-ի ինժեներ Օլեգ Դրուժինինը։

Հարմարվողական թևի մեկ այլ նախատիպ

Հետաքրքիր է, որ շարժական երեսպատման տեխնոլոգիան հեռու է թռչող սարքի արագությունն ու մանևրելիությունը փոխելու համար սարք ստեղծելու առաջին փորձից ։ Այսպիսով, 4 տարի առաջ ռուս գյուտարարն արդեն առաջարկել էր բիոնիկ թևի տարբերակ, որը ոչ միայն կնվազեցնի վայրէջքի և թռիչքի հեռավորությունը, այլև մեծապես կնվազեցնի աղմուկի մակարդակը:

«Աերոդինամիկան բարելավելու համար մենք կկատարենք երեսպատում, ինչպիսին է պլաստմասե կշեռքը, բարակ թիթեղներից, որոնք համընկնում են: Նյութը ինքնին մենք մշակում ենք Վոլգոգրադի համալսարաններից մեկի պոլիմերների ամբիոնի հետ համատեղ: Վերևում, հնարավոր է, տեղադրվի էլաստոմերից պատրաստված բարակ պատյան»-ասել է ինժեներ-կոնստրուկտոր Ալեքսեյ Իվչենկոն։

Ինքնաթիռաշինությունն ընդհանուր առմամբ տեղում կանգնած չէ։ Ռուս-բելառուսական «Օսվեյ» ինքնաթիռի հավաքման փորձարկումները կսկսեն 2026 թվականի վերջին ։

Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։

17/11/2025
դրամ
Դոլար (USD)
381.72
-0.4
Եվրո (EUR)
442.6
-1.19
Ռուբլի (RUR)
4.7045
-0.0282
Լարի (GEL)
140.99
-0.25
49963
-1582
Արծաթ
638.3
-23.52