LVMH-ը նախազգուշացնում է «անորոշ» պայմանների մասին, քանի որ շքեղության ապրանքների վաճառքը նվազել է 3%-ով
LVMH-ի եռամսյակային վաճառքները նվազել են «անորոշ տնտեսական և աշխարհաքաղաքական պայմանների» ֆոնին:
Շքեղության ապրանքների մանրածախ առևտրի հսկան հայտնել է երրորդ եռամսյակի շահույթը, որը ցույց է տվել, որ եկամուտը նվազել է 3%-ով և կազմել 19․1 մլրդ եվրո, իսկ ընկերության հագուստի և կաշվե իրերի բաժինների վաճառքը, որոնք ներառում են այնպիսի ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են Dior-ը և Louis Vuitton-ը նվազել է 5%-ով:
Ընկերության եկամուտն ու վաճառքը ցածր են եղել վերլուծաբանների սպասումներից, հայտնում է Financial Times-ը (FT):
«Սխալներն ակնհայտ էին», – FT-ին ասաց Bernstein-ի վերլուծաբան Լուկա Սոլկան: «Մենք որակյալ ապրանքանիշերի մեջ LVMH-ը ամենաթույլն ենք համարում»:
Փարիզում գործող ընկերությունը նշել է, որ անկումը «հիմնականում պայմանավորված է Ճապոնիայում աճի տեմպերի անկմամբ՝ իենի ամրապնդման պատճառով»:
Ֆինանսական տնօրեն Ժան-Ժակ Գիոնին վերլուծաբաններին ասել է, որ սպառողների վստահությունը Չինաստանում ընկել է և հասել COVID-ի ժամանակաշրջանի ցածր մակարդակին, քանի որ սպառողները կրճատել են իրենց ծախսերը վատթարացող տնտեսական հեռանկարների պայմաններում, ասվում է FT զեկույցում:
Ըստ PYMNTS-ի ոլորտում իրականացվող մի շարք գործընկերություններն ու ձեռքբերումները կարևոր են բարդ տնտեսական լիրավիճակից դուրս գալու համար։ Mytheresa-ն ձեռք բերեց YNAP-ը Richemont-ից՝ առաջատար համաշխարհային թվային շքեղ խումբ ստեղծելու համար: Միևնույն ժամանակ, Authentic Luxury Group-ի (ALG) գործարկումը Authentic Brands Group-ի և Saks Global-ի կողմից նշանավորում է ևս մեկ կարևոր համագործակցություն:
Կիսելով ռեսուրսներ և գիտելիքներ՝ այնպիսի ընկերություններ, ինչպիսիք են Mytheresa-ն և Authentic Brands Group-ը իրենց համար բարդ շուկայական պայմաններում ստեղծում են բարգավաճման պայմաններ: