LOUIS VUITTON-Ի ՎԱՃԱՌՔԻ ԾԱՎԱԼՆԵՐՆ ԱՃԵԼ ԵՆ 6%-ՈՎ
2013 թվականի առաջին եռամսյակում ճոխության և շքեղության ապրանքների արտադրությամբ և վաճառքով զբաղվող հանրահայտ LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton ընկերությունն ապահովել է վաճառքի ծավալների շուրջ 6% աճ: Հաշվետու երեք ամսում LVMH-ի հասույթը կազմել է 6,95 մլրդ եվրո:
Ըստ հրապարակված ամփոփ հավետվության՝ մանրածախ առևտրի բլոկում, որն իր մեջ ներառում է Sephora և DFS բիզնես-միավորները, ընկերությունը գրանցել է վաճառքի ծավալների 17% աճ:
Նշենք, որ 2012 թվականի առաջին եռամսյակում LVMH-ի վաճառքի ծավալներն աճել էին 14%-ով, իսկ 2012 թվականի վերջին եռամսյակում՝ 8%-ով:
Հատկանշական է, որ եվրոպայի խորացող պարտքային խնդիրների ու տարածաշրջանում տիրող ֆինանսական անկայունության հանդեպ շարունակում է «անտարբեր» մնալ եվրոպական լյուքս դասի ապրանքների շուկան, որտեղ վերջին տարիներին որևէ ճգնաժամային դրսևորում չի գրանցվել: Ընդ որում, ինչպես վկայում են իրականացված ուսումնասիրությունները՝ ճոխության ապրանքների շուկայում շարունակում է մեծ հաջողությամբ առաջ գնալ ֆրանսիական Louis Vuitton բրենդը: