Բիզնես

USD BUY - 394.00+0.00 USD SELL - 399.00+0.00
EUR BUY - 410.00+1.00 EUR SELL - 418.00+0.00
OIL:  BRENT - 74.39+0.22 WTI - 71.65+1.44
COMEX:  GOLD - 2618.50-0.82 SILVER - 29.32-2.46
COMEX:  PLATINUM - 916.70-2.20
LME:  ALUMINIUM - 2565.00+0.00 COPPER - 8950.50+0.00
LME:  NICKEL - 15477.00+0.00 TIN - 28818.00+0.00
LME:  LEAD - 1984.00+0.00 ZINC - 3049.00+0.00
FOREX:  USD/JPY - 156.29-0.96 EUR/GBP - 1.04-0.23
FOREX:  EUR/USD - 1.04-0.23 GBP/USD - 1.254-0.29
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 42573.73-0.97 NASDAQ - 19486.78-1.19
STOCKS US: S&P 500 - 5906.94-1.07
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39894.54-0.96 TOPIX - 2784.92-0.60
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 20041.42-0.25 SSEC - 3407.33+0.16
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8121.01-0.35 CAC40 - 7313.56-0.57
STOCKS EUR:  DAX - 19909.14-0.38
30/12/2024  CBA:  USD - 396.56+0.08 GBP - 499.27+2.48
30/12/2024  CBA:  EURO - 413.89+0.76
30/12/2024  CBA:  GOLD - 33352.57+34.13 SILVER - 377.96+2.17
«Սև ուրբաթ»-ի ծախսերը մոտենում են 11 միլիարդ դոլարի՝ առցանց գնումների շնորհիվ
03/12/2024 14:47
Կիսվել

«Սև ուրբաթ»-ի ծախսերը մոտենում են 11 միլիարդ դոլարի՝ առցանց գնումների շնորհիվ

Այս տարի «Սև ուրբաթ» գնորդները ծախսել են ռեկորդային 10.8 միլիարդ դոլար՝ հիմնականում առցանց գնումների վրա։

Այդ ցուցանիշը 10%-ով ավելի է, քան անցյալ տարի և կրկնակի գերազանցում է 2017-ի ցուցանիշը, հաղորդում է NPR-ը: Առավոտյան ժամը 10-14-ն ընկած ժամանակահատվածում ուրբաթ օրը առցանց գնորդները ծախսել են 11.3 միլիոն դոլար, ըստ Adobe-ի:

«10 միլիարդ դոլարի սահմանն անցնելը էլեկտրոնային առևտրի մեծ նշաձող է «Սև ուրբաթի» համար, մի օր, որը նախկինում ավելի շատ կենտրոնացած էր խանութներում գնումների վրա», – ասում է Adobe Digital Insights-ի առաջատար վերլուծաբան Վիվեկ Պանդյան:

PYMNTS Intelligence-ի նոր հետազոտությունը նաև ցույց է տալիս, որ առցանց գնումները գերակշռում են մյուսների համեմատ։ «Սև ուրբաթին» գնորդների միայն 28%-ն է գնումներ կատարել բացառապես խանութներից, մինչդեռ սպառողների 72%-ը կատարել է գոնե մի քանի գնումներ էլեկտրոնային առևտրի միջոցով:

«Սև ուրբաթի» գնումների 69%-ը կատարվել է բջջային սարքերով, ինչը 1%-ով ավելի է անցյալ տարվա համեմատ:

Mastercard SpendingPulse-ի տվյալները, որոնք հրապարակվել են հանգստյան օրերին, ցույց են տվել, որ առցանց վաճառքներն այս տարի աճել են 14․6%-ով։

Վերջին մի քանի տարիների ընթացքում «Սև ուրբաթը դարձել է ոչ միայն մեկ օր, այլ մի ամբողջ ժամանակահատված, որի ընթացքում գնորդները կարող են շահավետ առաջարկներ գտնել», – ասվում է վճարային ընկերության մամլո հաղորդագրության մեջ:

Խանութները, մինչդեռ, այս տարի ավելի դատարկ են եղել, պարզվել է NPR-ի զեկույցում: Sensormatic Solutions-ի տվյալները, որոնք հետևում են մանրածախ խանութների երթևեկությանը, ցույց են տալիս, որ խանութների թրաֆիկը նախորդ տարվա համեմատ նվազել է 8․2%-ով:

Սպառողները, կարծես, ավելի պատրաստ էին այցելել խանութներ, որոնք առաջարկում էին մեծ զեղչեր. ավելի շատ այցելուներ են նկատվել այն վայրերում, որտեղ գները իջեցվել են առնվազն 40%-ով, ասվում է զեկույցում: Օրինակ՝ Forever 21 խանութներում հերթեր էին, երբվ նրանք առաջարկեցին 50-ից 70% զեղչեր, մինչդեռ մրցակից H&M-ն ավելի քիչ աղմուկ բարձրացրեց, երբ առաջարկեց 30% զեղչ:

30/12/2024
դրամ
Դոլար (USD)
396.56
+0.08
Եվրո (EUR)
413.89
+0.76
Ռուբլի (RUR)
3.71
-0.05
Լարի (GEL)
141.38
-0.73
33352.57
+34.13
Արծաթ
377.96
+2.17