Բիզնես

USD BUY - 396.00+0.00 USD SELL - 401.00+0.00
EUR BUY - 413.00+0.00 EUR SELL - 422.00+1.50
OIL:  BRENT - 77.83-0.85 WTI - 73.99-0.82
COMEX:  GOLD - 2758.80-0.67 SILVER - 30.65-1.26
COMEX:  PLATINUM - 959.10-1.23
LME:  ALUMINIUM - 2641.00-1.88 COPPER - 9276.00+0.01
LME:  NICKEL - 15668.00-2.70 TIN - 30156.00-0.77
LME:  LEAD - 1939.00-2.32 ZINC - 2827.50-4.59
FOREX:  USD/JPY - 156.19+0.13 EUR/GBP - 1.0458-0.33
FOREX:  EUR/USD - 1.0458-0.33 GBP/USD - 1.2447-0.26
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 44424.25-0.32 NASDAQ - 19954.30-0.50
STOCKS US: S&P 500 - 6101.24-0.29
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39958.87+0.00 TOPIX - 2751.74+0.00
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19700.56+0.00 SSEC - 3230.16+0.00
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8502.35-0.73 CAC40 - 7927.62+0.44
STOCKS EUR:  DAX - 21394.93-0.08
24/01/2025  CBA:  USD - 398.97+0.09 GBP - 495.92+4.50
24/01/2025  CBA:  EURO - 418.48+3.25
24/01/2025  CBA:  GOLD - 35201.00-89.00 SILVER - 390.91-4.01
«Սև ուրբաթ»-ի ծախսերը մոտենում են 11 միլիարդ դոլարի՝ առցանց գնումների շնորհիվ
03/12/2024 14:47
Կիսվել

«Սև ուրբաթ»-ի ծախսերը մոտենում են 11 միլիարդ դոլարի՝ առցանց գնումների շնորհիվ

Այս տարի «Սև ուրբաթ» գնորդները ծախսել են ռեկորդային 10.8 միլիարդ դոլար՝ հիմնականում առցանց գնումների վրա։

Այդ ցուցանիշը 10%-ով ավելի է, քան անցյալ տարի և կրկնակի գերազանցում է 2017-ի ցուցանիշը, հաղորդում է NPR-ը: Առավոտյան ժամը 10-14-ն ընկած ժամանակահատվածում ուրբաթ օրը առցանց գնորդները ծախսել են 11.3 միլիոն դոլար, ըստ Adobe-ի:

«10 միլիարդ դոլարի սահմանն անցնելը էլեկտրոնային առևտրի մեծ նշաձող է «Սև ուրբաթի» համար, մի օր, որը նախկինում ավելի շատ կենտրոնացած էր խանութներում գնումների վրա», – ասում է Adobe Digital Insights-ի առաջատար վերլուծաբան Վիվեկ Պանդյան:

PYMNTS Intelligence-ի նոր հետազոտությունը նաև ցույց է տալիս, որ առցանց գնումները գերակշռում են մյուսների համեմատ։ «Սև ուրբաթին» գնորդների միայն 28%-ն է գնումներ կատարել բացառապես խանութներից, մինչդեռ սպառողների 72%-ը կատարել է գոնե մի քանի գնումներ էլեկտրոնային առևտրի միջոցով:

«Սև ուրբաթի» գնումների 69%-ը կատարվել է բջջային սարքերով, ինչը 1%-ով ավելի է անցյալ տարվա համեմատ:

Mastercard SpendingPulse-ի տվյալները, որոնք հրապարակվել են հանգստյան օրերին, ցույց են տվել, որ առցանց վաճառքներն այս տարի աճել են 14․6%-ով։

Վերջին մի քանի տարիների ընթացքում «Սև ուրբաթը դարձել է ոչ միայն մեկ օր, այլ մի ամբողջ ժամանակահատված, որի ընթացքում գնորդները կարող են շահավետ առաջարկներ գտնել», – ասվում է վճարային ընկերության մամլո հաղորդագրության մեջ:

Խանութները, մինչդեռ, այս տարի ավելի դատարկ են եղել, պարզվել է NPR-ի զեկույցում: Sensormatic Solutions-ի տվյալները, որոնք հետևում են մանրածախ խանութների երթևեկությանը, ցույց են տալիս, որ խանութների թրաֆիկը նախորդ տարվա համեմատ նվազել է 8․2%-ով:

Սպառողները, կարծես, ավելի պատրաստ էին այցելել խանութներ, որոնք առաջարկում էին մեծ զեղչեր. ավելի շատ այցելուներ են նկատվել այն վայրերում, որտեղ գները իջեցվել են առնվազն 40%-ով, ասվում է զեկույցում: Օրինակ՝ Forever 21 խանութներում հերթեր էին, երբվ նրանք առաջարկեցին 50-ից 70% զեղչեր, մինչդեռ մրցակից H&M-ն ավելի քիչ աղմուկ բարձրացրեց, երբ առաջարկեց 30% զեղչ:

24/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
398.97
+0.09
Եվրո (EUR)
418.48
+3.25
Ռուբլի (RUR)
4.07
+0.04
Լարի (GEL)
138.43
-1.13
35201.00
-89.00
Արծաթ
390.91
-4.01