Բիզնես

USD BUY - 391.00+0.00 USD SELL - 395.00+0.00
EUR BUY - 424.00-1.00 EUR SELL - 432.00-1.00
OIL:  BRENT - 70.97+1.39 WTI - 67.66+1.45
COMEX:  GOLD - 2954.70+1.17 SILVER - 33.74+1.35
COMEX:  PLATINUM - 993.70+0.34
LME:  ALUMINIUM - 2702.50-0.02 COPPER - 9770.00+1.11
LME:  NICKEL - 16641.00+0.90 TIN - 33422.00+0.79
LME:  LEAD - 2082.00+1.46 ZINC - 2923.50+0.38
FOREX:  USD/JPY - 148.04-0.07 EUR/GBP - 1.0885-0.10
FOREX:  EUR/USD - 1.0885-0.10 GBP/USD - 1.2954+0.29
STOCKS RUS:  RTSI - 1144.79+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 41350.93-0.20 NASDAQ - 17648.45+1.22
STOCKS US: S&P 500 - 5599.30+0.49
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 36790.03-0.08 TOPIX - 2698.36+0.13
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 23462.65-0.58 SSEC - 3358.73-0.39
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8540.97+0.53 CAC40 - 7988.96+0.59
STOCKS EUR:  DAX - 22676.41+1.56
13/03/2025  CBA:  USD - 392.74-0.68 GBP - 508.83-0.06
13/03/2025  CBA:  EURO - 426.91-2.15
13/03/2025  CBA:  GOLD - 36931.00+36.00 SILVER - 417.07+5.35
«Սև ուրբաթ»-ի ծախսերը մոտենում են 11 միլիարդ դոլարի՝ առցանց գնումների շնորհիվ
03/12/2024 14:47
Կիսվել

«Սև ուրբաթ»-ի ծախսերը մոտենում են 11 միլիարդ դոլարի՝ առցանց գնումների շնորհիվ

Այս տարի «Սև ուրբաթ» գնորդները ծախսել են ռեկորդային 10.8 միլիարդ դոլար՝ հիմնականում առցանց գնումների վրա։

Այդ ցուցանիշը 10%-ով ավելի է, քան անցյալ տարի և կրկնակի գերազանցում է 2017-ի ցուցանիշը, հաղորդում է NPR-ը: Առավոտյան ժամը 10-14-ն ընկած ժամանակահատվածում ուրբաթ օրը առցանց գնորդները ծախսել են 11.3 միլիոն դոլար, ըստ Adobe-ի:

«10 միլիարդ դոլարի սահմանն անցնելը էլեկտրոնային առևտրի մեծ նշաձող է «Սև ուրբաթի» համար, մի օր, որը նախկինում ավելի շատ կենտրոնացած էր խանութներում գնումների վրա», – ասում է Adobe Digital Insights-ի առաջատար վերլուծաբան Վիվեկ Պանդյան:

PYMNTS Intelligence-ի նոր հետազոտությունը նաև ցույց է տալիս, որ առցանց գնումները գերակշռում են մյուսների համեմատ։ «Սև ուրբաթին» գնորդների միայն 28%-ն է գնումներ կատարել բացառապես խանութներից, մինչդեռ սպառողների 72%-ը կատարել է գոնե մի քանի գնումներ էլեկտրոնային առևտրի միջոցով:

«Սև ուրբաթի» գնումների 69%-ը կատարվել է բջջային սարքերով, ինչը 1%-ով ավելի է անցյալ տարվա համեմատ:

Mastercard SpendingPulse-ի տվյալները, որոնք հրապարակվել են հանգստյան օրերին, ցույց են տվել, որ առցանց վաճառքներն այս տարի աճել են 14․6%-ով։

Վերջին մի քանի տարիների ընթացքում «Սև ուրբաթը դարձել է ոչ միայն մեկ օր, այլ մի ամբողջ ժամանակահատված, որի ընթացքում գնորդները կարող են շահավետ առաջարկներ գտնել», – ասվում է վճարային ընկերության մամլո հաղորդագրության մեջ:

Խանութները, մինչդեռ, այս տարի ավելի դատարկ են եղել, պարզվել է NPR-ի զեկույցում: Sensormatic Solutions-ի տվյալները, որոնք հետևում են մանրածախ խանութների երթևեկությանը, ցույց են տալիս, որ խանութների թրաֆիկը նախորդ տարվա համեմատ նվազել է 8․2%-ով:

Սպառողները, կարծես, ավելի պատրաստ էին այցելել խանութներ, որոնք առաջարկում էին մեծ զեղչեր. ավելի շատ այցելուներ են նկատվել այն վայրերում, որտեղ գները իջեցվել են առնվազն 40%-ով, ասվում է զեկույցում: Օրինակ՝ Forever 21 խանութներում հերթեր էին, երբվ նրանք առաջարկեցին 50-ից 70% զեղչեր, մինչդեռ մրցակից H&M-ն ավելի քիչ աղմուկ բարձրացրեց, երբ առաջարկեց 30% զեղչ:

13/03/2025
դրամ
Դոլար (USD)
392.74
-0.68
Եվրո (EUR)
426.91
-2.15
Ռուբլի (RUR)
4.55
+0.01
Լարի (GEL)
141.53
-0.12
36931.00
+36.00
Արծաթ
417.07
+5.35