Բիզնես

USD BUY - 380.50+0.00 USD SELL - 383.50-0.50
EUR BUY - 441.00-2.00 EUR SELL - 447.00-3.00
OIL:  BRENT - 68.51+1.15 WTI - 64.49+1.13
COMEX:  GOLD - 3420.80+0.11 SILVER - 38.73-0.39
COMEX:  PLATINUM - 1342.60-1.56
LME:  ALUMINIUM - 2624.50+1.53 COPPER - 9796.50+0.74
LME:  NICKEL - 15100.00+1.15 TIN - 33809.00+1.16
LME:  LEAD - 1995.00+1.27 ZINC - 2818.00+1.90
FOREX:  USD/JPY - 147.8+0.59 EUR/GBP - 1.1622-0.79
FOREX:  EUR/USD - 1.1622-0.79 GBP/USD - 1.345-0.53
STOCKS RUS:  RTSI - 1127.29-0.25
STOCKS US: DOW JONES - 45282.47-0.77 NASDAQ - 21449.29-0.22
STOCKS US: S&P 500 - 6439.32-0.43
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 42394.40-0.97 TOPIX - 3071.99-1.08
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 25524.92-1.18 SSEC - 3868.38-0.39
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9321.40+0.00 CAC40 - 7843.04-1.59
STOCKS EUR:  DAX - 24273.12-0.37
26/08/2025  CBA:  USD - 382.51-0.31 GBP - 515.51-0.91
26/08/2025  CBA:  EURO - 445.43-2.01
26/08/2025  CBA:  GOLD - 41005-33 SILVER - 467.38-0.38
«Սև ուրբաթ»-ի ծախսերը մոտենում են 11 միլիարդ դոլարի՝ առցանց գնումների շնորհիվ
03/12/2024 14:47
Կիսվել

«Սև ուրբաթ»-ի ծախսերը մոտենում են 11 միլիարդ դոլարի՝ առցանց գնումների շնորհիվ

Այս տարի «Սև ուրբաթ» գնորդները ծախսել են ռեկորդային 10.8 միլիարդ դոլար՝ հիմնականում առցանց գնումների վրա։

Այդ ցուցանիշը 10%-ով ավելի է, քան անցյալ տարի և կրկնակի գերազանցում է 2017-ի ցուցանիշը, հաղորդում է NPR-ը: Առավոտյան ժամը 10-14-ն ընկած ժամանակահատվածում ուրբաթ օրը առցանց գնորդները ծախսել են 11.3 միլիոն դոլար, ըստ Adobe-ի:

«10 միլիարդ դոլարի սահմանն անցնելը էլեկտրոնային առևտրի մեծ նշաձող է «Սև ուրբաթի» համար, մի օր, որը նախկինում ավելի շատ կենտրոնացած էր խանութներում գնումների վրա», – ասում է Adobe Digital Insights-ի առաջատար վերլուծաբան Վիվեկ Պանդյան:

PYMNTS Intelligence-ի նոր հետազոտությունը նաև ցույց է տալիս, որ առցանց գնումները գերակշռում են մյուսների համեմատ։ «Սև ուրբաթին» գնորդների միայն 28%-ն է գնումներ կատարել բացառապես խանութներից, մինչդեռ սպառողների 72%-ը կատարել է գոնե մի քանի գնումներ էլեկտրոնային առևտրի միջոցով:

«Սև ուրբաթի» գնումների 69%-ը կատարվել է բջջային սարքերով, ինչը 1%-ով ավելի է անցյալ տարվա համեմատ:

Mastercard SpendingPulse-ի տվյալները, որոնք հրապարակվել են հանգստյան օրերին, ցույց են տվել, որ առցանց վաճառքներն այս տարի աճել են 14․6%-ով։

Վերջին մի քանի տարիների ընթացքում «Սև ուրբաթը դարձել է ոչ միայն մեկ օր, այլ մի ամբողջ ժամանակահատված, որի ընթացքում գնորդները կարող են շահավետ առաջարկներ գտնել», – ասվում է վճարային ընկերության մամլո հաղորդագրության մեջ:

Խանութները, մինչդեռ, այս տարի ավելի դատարկ են եղել, պարզվել է NPR-ի զեկույցում: Sensormatic Solutions-ի տվյալները, որոնք հետևում են մանրածախ խանութների երթևեկությանը, ցույց են տալիս, որ խանութների թրաֆիկը նախորդ տարվա համեմատ նվազել է 8․2%-ով:

Սպառողները, կարծես, ավելի պատրաստ էին այցելել խանութներ, որոնք առաջարկում էին մեծ զեղչեր. ավելի շատ այցելուներ են նկատվել այն վայրերում, որտեղ գները իջեցվել են առնվազն 40%-ով, ասվում է զեկույցում: Օրինակ՝ Forever 21 խանութներում հերթեր էին, երբվ նրանք առաջարկեցին 50-ից 70% զեղչեր, մինչդեռ մրցակից H&M-ն ավելի քիչ աղմուկ բարձրացրեց, երբ առաջարկեց 30% զեղչ:

26/08/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.51
-0.31
Եվրո (EUR)
445.43
-2.01
Ռուբլի (RUR)
4.7582
+0.0139
Լարի (GEL)
141.88
+0.01
41005
-33
Արծաթ
467.38
-0.38