Nissan-ի բաժնետոմսերը վերջին 50 տարվա ընթացքում ամենամեծ աճն են գրանցել Honda-ի հետ միաձուլման մասին լուրերի ֆոնին
Ճապոնական Nissan Motor ավտոարտադրողի բաժնետոմսերն աճել են 24%-ով, ինչը վերջին 50 տարվա ընթացքում ամենազգալի թռիչքն էր, գրում է Bloomberg-ը՝ վկայակոչելով առևտրի տվյալները։ Տոկիոյում առուվաճառքի ավարտին Nissan-ի բաժնետոմսերն արժեն 417.6 իեն (2.7 դոլար, +23․7%):
Nissan-ի բաժնետոմսերը թանկացել են Honda Motor-ի հետ հնարավոր միաձուլման մասին լուրերի ֆոնին, նշում է Bloomberg-ը: Գործակալությունը, վկայակոչելով իրավիճակին ծանոթ աղբյուրներ, նշում է, որ ավտոարտադրողները ուսումնասիրում են նման հնարավորություն։ Honda-ն դիտարկում է մի քանի տարբերակներ, ներառյալ Nissan-ի հետ միաձուլումը, կապիտալի գործընկերությունը կամ հոլդինգային ընկերության ստեղծումը, ասել է ընկերության գործադիր փոխնախագահ Սինձի Աոյաման: Գործարքը կարող է ընդլայնվել՝ ներառելով Mitsubishi Motors-ը, որն արդեն կապեր ունի Nissan-ի հետ, ասել է Bloomberg-ի աղբյուրը:
Նման միաձուլումը իրականում ճապոնական ավտոմոբիլային արդյունաբերությունը կբաժանի երկու հիմնական ճամբարների՝ մի կողմից՝ Honda-ի, Nissan-ի և Mitsubishi-ի, մյուս կողմից՝ Toyota Motor-ի, գրում է Bloomberg-ը։ Գործարքը նաև ընկերություններին ավելի շատ ռեսուրսներ կտա՝ մրցելու ավելի մեծ գլոբալ խաղացողների հետ այն բանից հետո, երբ նրանք թուլացրին իրենց երկարաժամկետ կապերը նրանցից մի քանիսի հետ: Nissan-ը թուլացրել է կապերը ֆրանսիական Renault-ի, իսկ Honda-ն՝ General Motors-ի հետ, նշում է Bloomberg-ը։
Nissan-ի բաժնետոմսերի աճը կապված է հույսերի հետ, որ Honda-ի հետ հնարավոր համագործակցությունը կօգնի ավտոարտադրողին խուսափել ֆինանսական ճգնաժամից, նշում է Bloomberg-ը։ Ընկերության պարտքի բեռը 2026 թվականին կհասնի մոտավորապես 5․6 միլիարդ դոլարի, ինչը կլինի ամենաբարձրը վերջին 30 տարվա ընթացքում: Nissan-ի զուտ շահույթը առաջին կիսամյակում նվազել է 94%-ով, և այն ակնկալում է, որ գործառնական շահույթը կնվազի մինչև 150 մլրդ իեն (976 մլն դոլար) ընթացիկ ֆինանսական տարում, որն ավարտվում է 2025 թվականի մարտին, ինչը 70%-ով պակաս է նախորդ կանխատեսումից:
Nissan-ը որոշել է կրճատել 9000 աշխատողների և արտադրական հզորությունների 20%-ը։ Նոյեմբերին սինգապուրյան հեջ-ֆոնդ Effissimo Capital Management-ը, որը հայտնի է որպես ակտիվիստ ներդրող, որը գնում է անհանգիստ ընկերությունների բաժնետոմսեր, ձեռք բերեց ավտոարտադրողի բաժնետոմսերը: Nissan-ի խնդիրները հանգեցրել են ենթադրությունների, որ ավտոարտադրողը կարող է իջեցվել անպիտան կարգավիճակի:
Հաշվի առնելով, որ Nissan-ը, կարծես, պատրաստ է աջակցություն ստանալ Honda-ի ֆինանսապես և գործառնական ավելի ուժեղ գործընկերից, միաձուլման նորությունը լավ նորություն է, ասում է Pelham Smithers Associates հետազոտական ընկերության ավագ վերլուծաբան Ջուլի Բուտը: Հոնդայի համար, ընդհակառակը, Nissan-ի հետ համագործակցությունը ոչ մի կարճաժամկետ օգուտ չի բերի, ասում է Bloomberg Intelligence-ի ավագ վերլուծաբան Տացուո Յոշիդան։ Honda-ի բաժնետոմսերը միաձուլման մասին լուրերից հետո ընկել են 3․4%-ով:
Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌեԳո Ինշուրանս ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է Կասկո ապահովագրություն՝ սկսած 40,000 դրամից։