ՎԻՎԱՍԵԼ-ՄՏՍ-Ը ՊԱՐԳԵՎԱՏՐՎԵԼ Է
Մոսկվայում կազմակերպված՝ «Սոցիալական առաջընթացի միջոցները և բիզնեսի կայուն զարգացումը» («Социальные лифты и устойчивое развитие бизнеса») խորագրով գիտաժողովի ընթացքում ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը պարգևատրվել է՝ ՄՏՍ խմբում առաջին անգամ կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության միջազգային ստանդարտի համապատասխանության ISO 26000 ուղենիշերի կիրառման և ընկերության անձնակազմի կողմից հասարակության հանդեպ պատասխանատվության ոգով առաջնորդվելու համար: Այս մասին «Բիզնես 24»-ին տեղեկացնում են ընկերության Հասարակայնության հետ կապերի ծառայությունից:
Նշվում է, որ կոնֆերանսը կազմակերպել էր ռուսաստանյան «Վեդոմոստի» առաջատար գործարար պարբերականը:
«Սոցիալական առաջընթացի միջոցները և բիզնեսի կայուն զարգացումը» գիտաժողովը համախմբել էր «ԱՖԿ Սիստեմա» ընկերության դուստր ձեռնարկությունների, այդ թվում` ՄՏՍ խմբի (որի մաս է կազմում նաև ՎիվաՍել-ՄՏՍ ընկերությունը), ռուսաստանյան տնտեսության ամենատարբեր ոլորտների, ներառյալ՝ ՏՀՏ ներկայացուցիչների, ինչպես նաև կայուն զարգացման գծով փորձագետների:
«Մոբիլնիե ՏելեՍիստեմի» ԲԲԸ-ն (ՄՏՍ) պարգևատրվել է «Բիզնեսի և կորպորատիվ պատասխանատվության միջև կապի» ապահովման համար՝ ի նշան հեռահաղորդակցության և կայուն զարգացման ոլորտներում ընկերության առաջատար դիրքերի ճանաչման: ՄՏՍ-ի ԿՍՊ բոլոր նախագծերը սերտորեն կապված են խմբի գործարար ռազմավարության հետ և լիովին համահունչ են միմյանց:
ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը, ով հանդես է եկել Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվությանը նվիրված ելույթով, մասնավորապես անդրադարձել է ընկերության շրջանակում իրականացված ԿՍՊ այն ծրագրերին, որոնք համահունչ են ISO 26000 սկզբունքներին, ինչպես նաև դրանց շահառուների հարցին:
Ընթացիկ տարվա ապրիլ-մայիս ամիսներին, «ԻնտերՄեդիաՔոմ» գործակալությունը «ԱՖԿ Սիստեմա» ընկերության դուստր ձեռնարկություններում անցկացրել է իրականացված ԿՍՊ ծրագրերի հետազոտություն: Դրա հիմքում եղել է այն պնդումը, որ ԿՍՊ-ն ներքին միասնական տիրույթ է` սիներգիայի մեծ հնարավորություններով: Հետազոտությունն անցկացվել է առցանց ռեժիմով` ներառելով 17 կազմակերպություն, այդ թվում՝ «ԱՖԿ Սիստեմա»-ն: Հետազոտությանը մասնակցությունն իրականացվել է կամավոր սկզբունքներով: Ընկերություններն իրենք են որոշել սոցիալական ծրագրերի թիվը, և դրանց վերաբերյալ հետազոտության համար ներկայացման ենթակա տվյալները: Հետազոտության ընթացքում հատուկ անդրադարձ է կատարվել ծրագրի նկարագրությանը, ինչպես նաև ընկերությունների ներսում ԿՍՊ ֆունկցիոնալ իրագործմանը:
Հատկանշական է, որ ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի պարագայում`իրականացվող ԿՍՊ ծրագրերի մեծամասնությունն արժեքների վրա հիմնված լինելուց բացի, հանրային շահերի առումով ունեցել են նաև ռազմավարական նշանակություն, քանի որ դրանք եղել են երկարաժամկետ, շարունակական ընդգծված նպատակային և չափելի թե՛ միջին, և թե՛ երկարաժամկետ կտրվածքներում: Ավելին`որոշ դեպքերում ընկերության շարժական ցանցը եղել է առանցքային ենթակառուցվածքային տարրերից, որի հիման վրա գործում է արդիականացված համակարգը:
ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը հասել է այնպիսի մակարդակի, որ այսօր սոցիալապես պատասխանատու աշխատանքը և մտածելակերպը դարձել են ընկերության գործունեության հիմքը: Շահառուների շահերը հաշվի առնելը, ինչպես նաև ընկերության որդեգրած բիզնես էթիկան և ջանքերը բիզնեսի բարգավաճմանն ու հասարակության բարեկեցությանն ուղղելը` համահունչ են այդ ծրագրերին:
Հեռահաղորդակցության առաջատար օպերատոր ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը Հայաստանում և ԱՊՀ երկրներում գործող առաջին օպերատորն է, որը հաջողությամբ իրականացրել է ISO 26000 ուղենիշերը: ISO 26000 ուղեցույցների հանձնարարականները հաջողությամբ իրականացնելու վերաբերյալ հաստատման իր վկայագիրը ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը ստացել է ընթացիկ տարվա հունվարի 31-ին: