
«ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ»-ը FINTECH360 միջազգային համաժողովին. ապահովագրության թվային ապագան
Ապրիլի 16-ից 19-ը Երևանում տեղի ունեցավ Fintech360 10-րդ հոբելյանական միջազգային համաժողովը, որը մեկ հարթակում համախմբեց բանկերի, վճարային համակարգերի և դրամական փոխանցումների առաջատար ներկայացուցիչներին, ՏՏ խոշոր ընկերությունների, ստարտափների ղեկավարներին: Գիտաժողովին մասնակցում էին 20 երկրների փորձագետներ՝ Հայաստանից, Բելառուսից, Գերմանիայից, Մեծ Բրիտանիայից, Ղազախստանից, Ճապոնիայից և այլն:
Ֆորումի առանցքային թեմաներից էին նորարարական մոտեցումները բանկային ոլորտում, ծառայությունների թվայնացման գործընթացը, արհեստական բանականության ներուժը, բլոկչեյն տեխնոլոգիաների կիրառումը և կրիպտոարժույթների զարգացման միտումները։
Համաժողովի շրջանակներում անց է կացվել «Թվային դարաշրջանը ապահովագրության մեջ. մարտահրավերներ և հնարավորություններ» թեմայով պանելային քննարկում առաջատար ապահովագրական ընկերությունների ղեկավարների մասնակցությամբ: Զրույցի ընթացքում մասնակիցները քննարկեցին ապահովագրական ոլորտի փոփոխությունները՝ պայմանավորված թվային տեխնոլոգիաների զարգացումներով, ինչպես նաև անդրադարձան ավտոմատացված լուծումների ներդրմանը, վաճառքների թվային ալիքների զարգացմանը, ապահովագրական պրոդուկտների անհատականացմանը և առցանց ծառայությունների նկատմամբ հաճախորդների վստահության մակարդակի բարձրացմանը: Քննարկվեց նաև արհեստական բանականության դերը ապահովագրական ռիսկերի գնահատման գործընթացում։
«Թվային դարաշրջանը ոչ միայն փոխում է հաճախորդների հետ շփման ձևը, այլև վերաիմաստավորում է ապահովագրության բուն էությունը: Ժամանակակից հաճախորդը ակնկալում է արագություն, թափանցիկություն և կանխատեսելիություն: Դա նշանակում է, որ ապահովագրողները պետք է մտածեն տեխնոլոգիական ընկերությունների պես՝ ճկուն, պրոակտիվ և հիմնված տվյալների վրա», — նշել է «ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ»-ի գործադիր տնօրեն Արթուր Մկրտչյանը։
«Այժմ «ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ»-ը ակտիվ աշխատում է սեփական բջջային հավելվածի մշակման ուղղությամբ, որը կհանդիսանա ընկերության թվային փոխակերպմանն ուղղված ռազմավարոթյան գլխավոր քայլերից մեկը։ Հավելվածը հնարավորություն կտա հաճախորդներին ձևակերպել ապահովագրական վկայագրեր, ներկայացնել ապահովագրական հայտեր, ստանալ խորհրդատվություն և կառավարել բոլոր գործընթացները մի քանի հպումով։ Այսօր հաճախորդը ապահովագրողից ակնկալում է ոչ միայն պաշտպանություն, այլև հարմար, հասկանալի և արագ սպասարկում։ Մենք ձգտում ենք ապահովագրությունը դարձնել այնպիսին, ինչպիսին այն ցանկանում է տեսնել օգտատերը՝ պարզ և տեխնոլոգիական միտումներով», — հավելել է նա։
Ապահովագրության թվայնացումը ոչ միայն տեխնոլոգիաների, այլև մտածողության մասին է։ Նա, ով կկարողանա ապահովագրությունը բարդ/ֆորմալ գործընթացից փոխակերպել կյանքը հեշտացնող գործիքի, ավելի մոտ կլինի հաճախորդին: Հենց այդ ճանապարհին է այսօր գտնվում «ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ»-ը։