
TikTok-ը պահպանել է ամենաթանկ բրենդի կարգավիճակը Չինաստանում
TikTok-ն ընթացիկ տարում կրկին ճանաչվել է ամենաթանկ ապրանքանիշը Չինաստանում: Սա է վկայում Brand Finance China 500 ամենամյա զեկույցը։
TikTok/Douyin սոցիալական ցանցի բրենդային արժեքը մեկ տարվա ընթացքում աճել է 26%-ով՝ հասնելով 105.8 միլիարդ դոլարի։
Երկրորդ տեղում հայտնվել է State Grid Corporation of China-ն, որը առաջ է անցել Industrial and Commercial Bank of China-ից. բանկն այժմ երրորդ հորիզոնականում է։
WeChat-ը դուրս է մնացել առաջին տասնյակից և այժմ գտնվում է 13-րդ տեղում:
Չինաստանի 100 ամենաթանկ բրենդների ընդհանուր արժեքը հասել է 2 տրիլիոն դոլարի։
Ցանկում 64 բանկային բրենդ է ներառված, որոնց ընդհանուր արժեքն աճել է 4%-ով՝ մինչև 467.6 մլրդ դոլար։ Ցանկում ընդգրկված 13 ապահովագրական բրենդի ընդհանուր արժեքը նվազել է 2%-ով՝ մինչև 133.9 մլրդ դոլար։ 30 ավտոմոբիլային բրենդների ընդհանուր արժեքն աճել է 3%-ով, ամենաթանկը BYD-ն է: Նավթագազային ոլորտում առաջատարը PetroChina Co. և Sinopec-ն են: Ընդհանուր առմամբ, նավթագազային հատվածից ներկայացված է 6 բրենդ, որոնց ընդհանուր արժեքն աճել է 8%-ով՝ մինչև 72 մլրդ դոլար։