
Nissan Rogue-ը կստանա e-Power հիբրիդային համակարգ
Nissan-ը մնում է ամերիկյան շուկայում այն քիչ խոշոր բրենդներից մեկը, որը դեռ չէր առաջարկել հիբրիդային մոդելներ։ Շուտով դա կփոխվի. ԱՄՆ է ուղղվում e-Power համակարգը, որը խոստանում է էլեկտրամեքենային բնորոշ զգացողություններ։ Սակայն պարզ է, որ այն ավելի թանկ կլինի, քան ենթադրվում էր։
Nissan-ի e-Power հիբրիդային տեխնոլոգիան վաղուց արդեն կիրառվում է այլ երկրներում և այժմ հասել է իր երրորդ սերնդին։ Նորագույն կոնֆիգուրացիան համատեղում է շարժիչը, ինվերտորը, գեներատորը, փոխանցման տուփը և տրանսֆորմատորը մի մոդուլի մեջ։ Այս լուծումը նպաստում է զանգվածի նվազմանը, բարձրացնում է արդյունավետությունը և կրճատում է աղմուկը։
e-Power-ի աշխատանքի սկզբունքը տարբերվում է, օրինակ, Toyota Prius-ի նման հիբրիդներից․ բենզինային շարժիչը չի հաղորդում շարժում անիվներին, այլ միայն լիցքավորում է փոքրիկ մարտկոցը, որը սնուցում է էլեկտրաշարժիչը։ Այդ պատճառով մեքենայի վարելն ավելի նման է էլեկտրամեքենա վարելուն։ Նմանատիպ մոտեցում կիրառվել էր նաև Chevrolet Volt մոդելում։
ԱՄՆ-ում e-Power համակարգը կթողարկվի ոչ շուտ, քան 2027-ը՝ հաջորդ սերնդի Nissan Rogue մոդելի կազմում։ Իսկ եվրոպացիներն այն կստանան ավելի շուտ՝ արդեն այս տարի՝ Nissan Qashqai-ի միջոցով։
Նախապես Nissan-ը խոստացել էր, որ e-Power ունեցող մոդելների գները համադրելի կլինեն բենզինային տարբերակների հետ։ Սակայն Automotive News-ի հաղորդմամբ՝ ընկերությունը վերանայել է այդ մոտեցումը. նյութերի թանկացումը թույլ չի տալիս հասնել գների հավասարության, թեև այդ նպատակն ուժի մեջ է մնում։
Թարմացված համակարգը պետք է լինի 15% ավելի արդյունավետ մայրուղում և 9%՝ քաղաքում, համեմատած նախորդ տարբերակի։ Սակայն հաշվի առնելով փոքրիկ՝ 1.8 կՎտ/ժ մարտկոցը, ներքին այրման շարժիչը հաճախ կաշխատի, այնպես որ մաքուր էլեկտրական քարշի տեսանկյունից հրաշքի սպասել չարժե։
Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է ԿԱՍԿՈ ապահովագրություն։ Կասկոն կօգնի անսպասելի իրավիճակներում պահպանել կայուն ֆինանսական վիճակ։