
Meta-ն ցանկանում է ներդնել արհեստական բանականություն՝ սոցիալական ցանցերում գովազդ ստեղծելու համար
Ամերիկյան Meta ընկերությունը, որին պատկանում են Facebook և Instagram սոցիալական ցանցերը, նախատեսում է մինչև 2026 թվականի ավարտն ամբողջությամբ ավտոմատացնել գովազդի ստեղծումը և թիրախավորումն արհեստական բանականության միջոցով։
Meta-ն արդեն առաջարկում է արհեստական բանականության գործիքներ՝ գոյություն ունեցող գովազդների տարբերակներ ստեղծելու և դրանցում փոքր փոփոխություններ կատարելու համար, մինչև դրանք թիրախավորվեն Facebook-ում և Instagram-ում։ Այժմ ընկերությունը ցանկանում է, որ արհեստական բանականությունը կարողանա գովազդ ստեղծել զրոյից։
Ըստ ծրագրի՝ գովազդատուն պարզապես կվերբեռնի ապրանքի պատկերը, կնշի բյուջեն, և արհեստական բանականությունը լիարժեք գովազդ կստեղծի՝ ներառյալ պատկերները, տեսանյութերը և տեքստը։ Այնուհետև համակարգը կորոշի՝ սոցիալական ցանցերի որ օգտատերերին թիրախավորել և կտրամադրի բյուջեի առաջարկներ։
Meta-ն նաև նախատեսում է ԱԲ-ի միջոցով ավելացնել գովազդի անհատականացման հնարավորությունները՝ օգտատերերին ցույց տալով գովազդի տարբերակներ՝ կախված մի շարք գործոններից, օրինակ՝ աշխարհագրական դիրքից։ Ասենք, ձմեռային եղանակ ունեցող շրջանում օգտատերը կարող է տեսնել մեքենայի գովազդ, որում այն բարձրանում է լեռնային ճանապարհով, մինչդեռ քաղաքի բնակիչը կտեսնի նույն մեքենան քաղաքային փողոցում։
2024 թվականին Meta-ի եկամտի ավելի քան 97%-ը ապահովվել է գովազդի հաշվին։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։