
Աշխարհի 100 ամենաթանկ ՏՏ բրենդների ընդհանուր արժեքը հասել է 3.2 տրիլիոն դոլարի
Ըստ Brand Finance ընկերության հետազոտության՝ աշխարհի 100 ամենաթանկ ՏՏ բրենդների ընդհանուր արժեքը հասել է 3.2 տրիլիոն դոլարի, որոնցից 2.5 տրիլիոն դոլարը բաժին է ընկնում 44 ամերիկյան բրենդներին:
ԱՄՆ բրենդները զբաղեցնում են ընդհանուր արժեքի 77.9%։ Չինաստանի 24 բրենդներին բաժին է ընկնում 11.4%-ը,
Ճապոնիայի 9 բրենդներին՝ 2.1%-ը, Հարավային Կորեայի 5 բրենդներին՝ 3.9%-ը, Հնդկաստանի 5 բրենդներին՝ 1.7%-ը:
Apple երկրորդ տարին անընդմեջ գլխավորում է ցուցակը: Նրա արժեքն աճել է 11%-ով՝ հասնելով 574.5 միլիարդ դոլարի: Հարցումները ցույց են տալիս, որ 80%-ից ավել սպառողներ ճանաչում են բրենդը, իսկ 45%-ը պատրաստ է օգտագործել Apple-ի ապրանքներն ու ծառայությունները:
Հաջորդիվ Microsoft-ն է (+35%, 461.1 միլիարդ դոլար), Google-ը (+24%, 413 միլիարդ դոլար), Amazon-ը (+15%, 356.4 միլիարդ դոլար), TikTok/Douyin-ը (+26%, 105.8 միլիարդ դոլար):
Facebook-ը բարձրացել է վեցերորդ տեղ (91.5 միլիարդ դոլար, +21%)՝ տեղափոխելով Samsung-ին (89.4 միլիարդ դոլար, +9%)։
Ամենամեծ աճը գրանցել է Nvidia-ն՝ +98%, հասնելով 87.9 միլիարդ դոլարի: Այն բարձրացել է 8-րդ տեղ՝ առաջ անցնելով Instagram-ից (+13%, 79.9 միլիարդ դոլար) և Oracle-ից (+8%, 57.4 միլիարդ դոլար):
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։