
Audi-ն հրաժարվել է լիովին էլեկտրական բրենդ դառնալու պլանից
Audi-ն պաշտոնապես հրաժարվել է մինչև 2033 թվականը ներքին այրման շարժիչներով ավտոմեքենաների արտադրությունը դադարեցնելու իր ծրագրից։ Ընկերությունը, սակայն, կշարունակի հետևել շուկայի փոփոխություններին։ Այս որոշումը սպասված էր և հետևում է մի քանի այլ ավտոարտադրողների օրինակին, որոնք արդեն հետաձգել են իրենց էլեկտրական ռազմավարությունը՝ նախընտրելով բազմավեկտոր մոտեցում։
Նախատեսվում էր, որ Audi-ի վերջին նոր բենզինային մոդելի դեբյուտը պետք է լիներ 2026 թվականին, բայց այժմ այդ պլանը փոխվել է։ Ընկերության գլխավոր տնօրենն Autocar-ին տված հարցազրույցում ասել է, որ ընկերությունը որոշել է «երկարաձգել արտադրությունը՝ նախկինում հայտարարված վերջնաժամկետ»։ Նա նշել է, որ ամբողջությամբ էլեկտրական ապագայի պլաններն ընդունվել էին նախկին ղեկավարության կողմից։
«Audi-ն 2024-2026 թվականներին կսկսի ամբողջովին նոր մոդելային շարք՝ ներքին այրման շարժիչներով և plug-in հիբրիդ տարբերակներով։ Սա մեզ տալիս է լիարժեք ճկունություն՝ առնվազն 7-8, հնարավոր է՝ նույնիսկ 10 տարով։ Հետո կտեսնենք, թե ինչպես կզարգանա շուկան»:
Ներքին այրման շարժիչներով ավտոմեքենաների արտադրության երկարաձգման որոշումը տարածվում է նաև Audi Sport ստորաբաժանման ապագա RS մոդելների վրա։ Բացի այդ, ընկերության ղեկավարը կարծում է, որ Audi-ի մասնակցությունը Ֆորմուլա-1-ին կարող է «նոր մտքեր տալ ապագա մեքենաների վերաբերյալ»։
Նրա խոսքով՝ Audi-ն չի պատրաստվում թողարկել VW ID.2, Skoda Epiq և Cupra Raval մոդելների սեփական փոքր էլեկտրական տարբերակները։ Բայց նա հաստատել է, որ մշակվում է A3-ի չափի մի ամբողջովին նոր էլեկտրական մոդել, որի դեբյուտը նախանշված է 2026 թվականին։ Դա նշանակում է, որ A3 և Q3 մոդելները կդառնան մուտքային մակարդակի ավտոմեքենաներ Audi-ի շարքում՝ A1 և Q2 մոդելների արտադրության դադարեցումից հետո։
Ավտոաշխարհի նորությունները հրապարակվում են ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ապահովագրական ընկերության աջակցությամբ, որը ներկայացնում է ԿԱՍԿՈ ապահովագրություն։ Կասկոն կօգնի անսպասելի իրավիճակներում պահպանել կայուն ֆինանսական վիճակ։