
Ապահովագրության թվային ապագան. ինչպես է թվայնացումը փոխում շուկան և հաճախորդներին
Ապահովագրական շուկան խորը տրանսֆորմացիա է ապրում. թվային տեխնոլոգիաները փոխում են ոչ միայն հաճախորդների հետ հաղորդակցման ուղիները, այլև ապահովագրական ծառայությունների բուն էությունը: Անհատական սակագներ, դիմումների արագ ու հարմար մշակում՝ այս ամենը նոր իրականություն է ապահովագրական ոլորտի համար: Ինչպես է զարգանում ոլորտը և թվայնացման ինչ փուլում է «ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ»-ը, պատմում է ընկերության գործադիր տնօրեն Արթուր Մկրտչյանը։
– Թվայնացման ո՞ր հիմնական միտումներն են այսօր ձևավորում ապահովագրական շուկան:
Առհասարակ այսօր առավել արդիական է դարձել անցումը դեպի ամբողջությամբ հեռավար սպասարկման, արհեստական բանականության կիրառումը, տվյալների վերլուծությունը։ Ապահովագրության մեջ հիմնական միտումը UBI սկզբունքներով ոլորտի զարգացումն է։ Հաճախորդներն ակնկալում են պարզ և օպերատիվ լուծումներ, իսկ տեխնոլոգիաները հնարավորություն են տալիս մեզ ապահովագրական գործընթացները դարձնել ավելի հարմար և թափանցիկ։
– Իսկ ի՞նչ է նշանակում UBI տեխնոլոգիան և ինչպե՞ս է այն աշխատում։
UBI (Usage-based Insurance) հիմնվում է բացառապես հաճախորդի վարքագծի վրա, երբ խոսում ենք օրինակ ապահովագրական ծառայության գնագոյացման մասին։ Սա բավականին արդար մոտեցում է և թույլ է տալիս հաճախորդին առաջարկել անհատական սակագներ։ Օրինակ, այս տեխնոլոգիան հատկապես արդյունավետ է ավտոապահովագրության ոլորտում․ իհարկե ազնիվ մոտեցում է, երբ կարգապահ վարորդն ավելի քիչ է վճարում ապահովագրության համար։ Այս կերպ մենք ոչ միայն բարելավում ենք հաճախորդների փորձը, այլև իրականացնում ենք սոցիալական նշանակության գործունեություն՝ նպաստելով անվտանգ և կարգապահ երթևեկության մշակույթի զարգացմանը։
– Ինչպե՞ս է փոխվել հաճախորդների վարքագիծը թվային ծառայությունների զարգացմանը զուգահեռ:
Հաճախորդները գնահատում են արագությունն ու գործընթացների հասկանալի և պարզ լինելու հանգամանքը։ Մենք տեսնում ենք, որ առցանց ծառայությունների պահանջարկը օրեցօր ավելի է մեծանում։
– Ըստ Ձեզ, ո՞ր տեխնոլոգիաները մոտ ապագայում ակնհայտորեն կփոխեն ապահովագրական շուկան։
Միանշանակ արհեստական բանականությունը՝ օգտագործվող ռիսկերի գնահատման գործընթացներում, հայտերի կարգավորման ավտոմատացում, IoT սաքավորումների կիրառություն՝ գույքի և առողջության մոնիթորինգի համար, ինչպես նաև բլոքչեյն տեխնոլոգիաները՝ ուղղված տվյալների անվտանգ պահպանմանը։
– Իսկ ի՞նչ է փոխում թվայնացումը ընկերության ներսում։
Փոխվում է աշխատանքի նկատմամբ մոտեցումը և աշխատակիցների մտածելակերպը։ Մենք սովորեցնում ենք թիմերին աշխատել նոր համակարգերի հետ, վերլուծել մեծ քանակությամբ տվյալներ, ավելի արագ արձագանքել հաճախորդների հարցումներին: Թվայնացումը պահանջում է ճկունություն և շարունակական բարելավման պատրաստակամություն:
– Ի՞նչ ծրագրեր ունի «ՌԵԳՈ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ»-ը թվայնացման ոլորտում առաջիկա տարիների համար:
Մենք նախատեսում ենք ընդլայնել առցանց ծառայությունների շրջանակը, կատարելագործել մեր ReGo Mobile հավելվածի ֆունկցիոնալ հնարավորությունները, առաջարկել անհատականացված ապահովագրական փաթեթներ և մաքսիմալ արագացնել հատուցման գործընթացները՝ սկսած օնլյան դիմում ներկայացնելու փուլից մինչև հատուցման ենթակա գումարի ստացում՝ առանց ավելորդ թղթաբանության և զանգերի։