
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդների տասյակում ամենաշատը տեխնոլոգիական ընկերություններն են. վարկանիշը գլխավորում է Apple-ը
Apple-ն այս տարի չորրորդ տարին անընդմեջ գլխավորել է BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands վարկանիշը։ Ընկերության բրենդային արժեքն աճել է 28%-ով և հասել 1.3 տրիլիոն դոլարի։
Առաջատար հնգյակում, ինչպես անցյալ տարի, տեղ են զբաղեցրել Google-ը (+25%, 944.1 մլրդ դոլար), Microsoft-ը (+24%, 884.8 մլրդ դոլար), Amazon-ը (+50%, 866.1 մլրդ դոլար)։ Հինգերորդ հորիզոնականում է հայտնվել Nvidia-ն, որի արժեքն աճել է 2.5 անգամ՝ հասնելով 509.4 մլրդ դոլարի։
Այնուհետև հաջորդում են Meta-ին պատկանող Facebook-ը (300.7 մլրդ դոլար) և Instagram-ը (229 մլրդ դոլար), որոնք դուրս են մղել McDonald’s-ին ու իջեցրել նրան 8-րդ հորիզոնական (221 մլրդ դոլար, -0.4%)։
Տասնյակում են նաև Oracle-ը (+48%, 215.35 մլրդ դոլար) և Visa-ն (+12.9%, 213.35 մլրդ դոլար)։
Չինական Tencent-ն իջել է 11-րդ տեղ՝ 174 մլրդ դոլար արժեքով (+28.7%)։ Ամենախոշոր աճը, Nvidia-ից բացի, գրանցել են Huawei-ը (64.7 մլրդ դոլար, 39-րդ տեղ), Xiaomi-ն (21.9 մլրդ դոլար, 96-րդ տեղ) և ամերիկյան VMware-ը (47 մլրդ դոլար, 55-րդ տեղ)։
Նոր մուտք գործած բրենդներից են ChatGPT-ն (43.6 մլրդ դոլար, 60-րդ տեղ), Stripe-ը (26.1 մլրդ դոլար, 85-րդ տեղ), Chipotle Mexican Grill-ը (26.1 մլրդ դոլար, 86-րդ տեղ) և շվեդական Spotify-ը (29.7 մլրդ դոլար, 76-րդ տեղ)։
Տեխնոլոգիական հրապարակումներն իրականացվում են Իդրամի աջակցությամբ։