
Ընկերության հաջողությունը թիմի ներուժը տեսնելու և զարգացնելու մեջ է. առաջնորդության փորձագետ Եվգենի Կոտովի սեմինարը Հայաստանում
Բիզնես թրեյներ, Առաջնորդության եւ մոտիվացիայի միջազգային փորձագետ Եվգենի Կոտովը Հայաստանում էր ` Ամերիաբանկի աշխատակիցների հետ առաջնորդությանը նվիրված սեմինար անկցնելու: Սա Կոտովի առաջին այցը չէ Հայաստան։ Այս անգամ Եվգենի Կոտովն առաջնորդության, ինչպես նաև վաճառքների կառավարման իր գիտելիքներով կիսվեց Ամերիաբանկի 27 մասնաճյուղի ավելի քան 800 աշխատակցի հետ:
«Ինձ առավել դուր է գալիս այս ընկերության բարձր պատասխանատվությունը, մոտիվացիան և, ամենակարևորը, թիմը ուժեղացնելու, փոփոխություններ բերելու մեծ ձգտումը: Ամերիաբանկը Հայաստանի առաջատար բանկերից է, և ես ուրախ կլինեմ իմ ներդրումն ունենալ թիմակիցների տարբեր հմտությունների զարգացման գործում, որովհետև թիմը պարզապես հրաշալի է, ներգրավվածության մակարդակը բարձր է, բարձր է մոտիվացիան և կոմպետենտությունը», – ասում է փորձագետը։
Արդեն 2-րդ տարին է, ինչ Ամերիաբանկը մասնաճյուղային ցանցի աշխատակիցների համար անցկացնում է սպասարկման գերազանցության օր, որի նպատակն է ամփոփել կատարված աշխատանքը, լսել աշխատակիցներին, պատասխանել նրանց հարցերին, կիսվել գիտելիքով ու անցկացնել հետաքրքիր ժամանց:
«Սպասարկման որակի ստանդարտները պահպանելը ևս մեկ առաջնահերթություն է, քանի որ աճին համընթաց մեզ համար կարևոր է մշտապես պահպանել մեր սպասարկման բարձր որակը», – Ամերիաբանկի Մարդկային ռեսուրսների կառավարման ծառայության ղեկավար Աննա Վարդանյանցը հավատում է՝ հաճախորդներին լավագույն սպասարկում կարող են տալ ոգևորված, երջանիկ և մոտիվացված աշխատակիցները, իսկ մոտիվացիան ստեղծելու ու պահպանելու համար շատ կարևոր է իրենց մշտական զարգացում, աճ և դինամիկ առաջընթացի ապահովումը կազմակերպության ներսում։
Չնայած թվային լուծումների ներդրմանն ու օնլայն պրոդուկտների ավելացմանը, բանկը կարևորում է մասնաճյուղային ցանցի ընդլայնումն ու բարձրակարգ սպասարկման ապահովումը:
«Վերջին տարիներին մասնաճյուղային ցանցի աշխարհագրությունը բավականին մեծացել է, և շատ կարևոր է, որ ամենուր նույն սպասարկման ստանդարտները լինեն։ Ամերիաբանկի համար կարևոր է նաև, որ հաճապխորդը կոնտակտ-կենտրոն զանգահարելիս կամ որևէ մասնաճյուղ մտնելիս ստանա նույն որակի սպասարկում ու պրոֆեսիոնալ վերաբերմունք», – ընդգծում է Ամերիաբանկի մասնաճյուղային ցանցի և կոնտակտային կենտրոնի դեղակավար Անդրանիկ Խաչատրյանը։
Վերջինիս խոսքով` Ամերիաբանկը շարունակում է նաև նոր առաջարկներ մշակել ու պրոդուկտներ ստեղծել ամբողջ ընտանիքի համար: Բոլորովին վերջերս բանկը ներդրել է նոր` myameria star հավելվածն ու քարտը 6-18 տարեկանների համար:
Ամերիայում ուսանողների մասին էլ չեն մոռացել: Երկրորդ տարին անընդմեջ բանկը մեկնարկել է կրթաթոշակների մրցույթ Հայաստանում գործող պետական և մասնավոր բուհերի բոլոր ուսանողների համար, որոնք ունեն Visa Student ակտիվ քարտ:
Եվգենի Կոտովի խոսքով` կազմակերպությունների հաջողության գաղտնիքը մարդկային ներուժը տեսնելու և զարգացնելու մեջ է, քանի որ կազմակերպության աճն ուղիղ համեմատական է աշխատակցի աճին:
Ամերիաբանկում կիսում են այս մոտեցումը` առաջնորդվելով բարձրորակ սպասարկում ապահովելու և թիմի տարբեր հմտություններն ու կարողությունները շարունակաբար զարգացնելու սկզբունքով: