Toyota-ն ճանաչվել է աշխարհի ամենաթանկ ավտոմոբիլային բրենդը
Toyota-ն ճանաչվել է աշխարհի ամենաթանկ ավտոմոբիլային բրենդը: Մեկ տարվա ընթացքում այս բրենդի արժեքն աճել է շուրջ 17%-ով և հասել 35,3 մլրդ ԱՄՆ դոլարի: Այս մասին են վկայում միջազգային Interbrand գործակալության հրապարակած տվյալները:
Այդ տվյալենրի համաձայն՝ ավտո-բրենդների վարկանիշում Toyota-ին հաջորդում է Mercedes-Benz-ը, որը գնահատվել է մոտ 31,9 մլրդ ԱՄՆ դոլար: Երրորդ հորիզոնականում BMW-ն է (31,8 մլրդ ԱՄՆ դոլար): Վերջինիս հաջորդում են Honda-ն՝ 18,4 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Volkswagen-ը՝ 11,1 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Ford-ը՝ 9,1 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Hyundai-ը՝ 9,0 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Audi-ն՝ 7,7 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Porsche-ը՝ 6,4 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Nissan-ը՝ 6,2 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Kia-ն՝ 4,7 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Chevrolet-ն՝ 4,5 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Harley-Davidson-ը՝ 4,2 մլրդ ԱՄՆ դոլար, Ferrari-ն՝ 4,0 մլրդ ԱՄՆ դոլար:
Ընդհանուր առմամբ, Interbrand գործակալության կողմից հրապարակված` աշխարհի ամենաթանկ 100 բրենդների վարկանիշում ընդգրկվել է 14 ավտո-բրենդ:
Նշենք նաև, որ Toyota-ն աշխարհի ամենաթանկ բրենդների 100-յակում զբաղեցրել է 10-րդ հորիզոնականը:
Վարկանիշի կազմման ժամանակ հաշվի է առնվել ոչ միայն ընկերությունների ֆինանասական դրությունն, այլև սպառողների շրջանակում վստահության աստիճանը և մի շարք այլ գործոններ: