Հայաստանի ստեղծարար բիզնես միջավայրը` Forbes Germany-ի անդրադարձում
Հայաստանն առաջին անգամ իր հաստատուն տեղն է ամրապնդում համաշխարհային լյուքս քարտեզում՝ գրավելով գլոբալ մամուլի ուշադրությունը։ Այն, ինչ տարիներ շարունակ թվում էր աներևակայելի, այսօր դարձել է իրականություն՝ Pogossian Luxury Brand House-ի («ՍՊՍ Սիգարոն» ՍՊԸ) շնորհիվ։ Առաջին անգամ մեր երկիրը ճանաչվում է ոչ թե միայն մշակույթով կամ պատմությամբ, այլև Հայաստանում ստեղծված լյուքս ապրանքներով, որոնք վայելում են միջազգային շուկաների, իշխանական ընտանիքների և աշխարհի ազդեցիկ ամսագրերի ուշադրությունը։
«ՍՊՍ Սիգարոն»-ը վաղուց դուրս է եկել տարածաշրջանից և հետևողականորեն ընդլայնում է իր շուկաները, արտահանման ծավալներն ու ամրապնդում դիրքերը միջազգային մակարդակում։ Ընկերության բրենդների նկատմամբ աճող հետաքրքրությունն արտացոլվում է նաև միջազգային մամուլում, որտեղ վերջինս դիրքավորվում է որպես լյուքս ոլորտում մրցունակ և վստահելի գլոբալ խաղացող։
Նոյեմբերին ընկերության մասին գրել է գերմանալեզու Forbes-ը, որը լույս է տեսնում Գերմանիայում և Շվեյցարիայում։ Հոդվածում լրագրողն անդրադառնում է Pogossian Luxury Brand House-ի բրենդերին, որոնց թվում են Cigaronne-ը, Jardins d’Arménie ռոյալ բրենդին, Godfather օղին և LiveChef թվային գաստրո հարթակը։ Հեղինակավոր ամսագրի հոդվածում «ՍՊՍ Սիգարոն»-ը ներկայացված է որպես հայկական լյուքս արտադրության, նորարարության և բարձրակարգ արհեստավարժության խորհրդանիշ։ Հեղինակն ընդգծում է նաև բրենդի մոտեցումը, տեսլականն ու արժեքային համակարգը։

Forbes Germany-ի հոդվածի վերնագիրը ևս խոսուն է` «Սիգարոն. Հայաստանի լյուքս ոլորտի և նորարարության առաջամարտիկ»։
Ամբողջական հոդվածը հասանելի է forbes.at կայքում, ստորև ներկայացնում ենք ամենաուշագրավ մեջբերումներն ու շեշտադրումները։
«Հայաստանը, որն աշխարհին միշտ ճանաչելի էր իր հնագույն եկեղեցիներով, լեռնային գեղատեսիլ բնությամբ և ուժեղ սփյուռքով, այսօր արդեն առավել աչքի է ընկնում իր ստեղծարարությամբ, ձեռներեցությամբ և արտահանմանն ուղղված արտադրությամբ»։
Ամսագրի գնահատմամբ՝ «Արտադրված է Հայաստանում» մակնշմամբ Հայաստանը նորովի է ներկայանում: Երկրի ամենահաջողակ բիզնեսներից շատերն առանձնանում են ինքնատիպությամբ, յուրահատուկ դիզայնով և գլոբալ շուկաներում գրավչությամբ։ «ՍՊՍ Սիգարոն»-ն այն ընկերություններից է, որն իր բրենդերով առաջնորդում է երկրի փոխակերպվող ինքնության ձևավորումը:
««ՍՊՍ Սիգարոն»-ը գործունեությունը սկսել է 1999-ին, և ապագայի իր տեսլականի շնորհիվ դարձել է կյանքի ոճ (lifestyle) ձևավորող գլոբալ բրենդ: Այն հայկական լյուքս արտադրության խորհրդանիշ է, որում միավորված են պատենտավորված տեխնոլոգիական լուծումները, ինքնատիպ դիզայնն ու արհեստավարժությունը»։

Այս համատեքստում Forbes Germany-ում «ՍՊՍ Սիգարոն»-ը ներկայացվում է որպես հայկական ընկերություն, որը գլոբալ շուկաներում մրցակցում է սեփական կանոններով։ Ընդ ուրում, Ընկերության առաքելությունը ստեղծելն ու արարելն է, ոչ թե պարզապես մրցակցելը։
Ընկերությունը, ցանկացած ոլորտ մտնելով, ստեղծում է սեփական չափանիշները՝ ներկայացնելով արտադրական նոր մշակույթ և բարձրացնելով սպառողների ակնկալիքների մակարդակը։ «Սիգարոն» բրենդն այսօր ներկայացված է Ասիայի, Մերձավոր Արևելքի և Եվրոպայի ավելի քան 40 երկրում։
Հոդվածը ներառում է նաև հարցազրույց «ՍՊՍ Սիգարոն»-ի համասեփականատեր Արմեն Պողոսյանի հետ. «Միշտ ավելի լավ է ձգտել շուկայում առաջնորդ լինելուն, քանի որ միայն այդպես է հնարավոր մնայուն ինչ-որ բան ստեղծել։ «Շնորհիվ պատենտավորված տեխնոլոգիաների և կատարելագործված դիզայնի՝ «ՍՊՍ Սիգարոն»-ը նոր սերնդի այն ընկերություններից է, որը ձևավորում է Հայաստանի միջազգային ընկալումը՝ ցույց տալով, թե ինչ երկիր է Հայաստանը և ուր է շարժվում»։

Jardins d’Arménie
«Jardins d’Arménie 35-ամյա ռոյալ բրենդիի հիմքում Հայաստանի գինեգործության ժառանգությունն է, սակայն այն առաջարկում է բոլորովին նոր փորձառություն։ Հաճախորդները հնարավորություն ունեն այն փորձել համտեսի արտոնագրված բաժակներով, որպեսզի մինչ գնելը ծանոթանան համին ու դրանով էլ առաջնորդվեն ընտրություն կատարելիս։
Jardins d’Arménie բրենդին պատրաստվում է Ոսկեհատ տեսակի խաղողից ստացված տասը տարբեր սպիրտերի խառնուրդից. բրենդին հնեցվում է հաջորդաբար կաղնու, ապա ծիրանենու, ապա կրկին կաղնու փայտից պատրաստված տակառներում։
Godfather
Godfather օղու արտադրությունում կիրառվում է հատուկ թորման տեխնոլոգիա, որի շնորհիվ նվազեցվում են ծանր մետաղներն ու թույները՝ միացություններ, որոնք հաճախ դառնում են խումհարի պատճառ։ Այն կատարելագործելու համար Ընկերությունն անցկացրել է տասնյակ փորձարկումներ», – նշվում է հոդվածում։
Արմեն Պողոսյանը Forbes Germany-ում հրապարակված հարցազրույցում նշում է. «Մեր արտադրանքի փիլիսոփայությունը լյուքսի վերաիմաստավորումն է։ Այս երկու արտադրանքներն էլ են արտացոլում մեր ինքնությունը՝ մարտահրավեր նետելով ընդունված չափանիշներին և ներկայացնելով գերազանցությունը»։
LiveChef
«LiveChef-ը բարձրակարգ խոհանոցը տեղափոխում է հաճախորդի տուն և հնարավարություն է տալիս խոհանոցում տեղադրված տեսախցիկներով առցանց դիտել, թե ինչպես է պատրաստվում ուտեստը։
Ծառայությունն առաջակում է բարձրակարգ ռեստորանային փորձառություն՝ տանը. սեղանի ամբողջական սպասարկում՝ տեղում շեֆ-խոհարարի աշխատանքից, մատուցումից մինչև մաքրում։ «Միավորելով բաց ու թափանցիկ գործընթացն ու թվային հասանելիությունը՝ LiveChef-ը փոխում է սննդի մատուցման այն մոդելը, որը երկար տարիներ հիմնված էր ոչ անհատականացված մոտեցման վրա»,- նշվում է Forbes Germany-ի անդրադարձում։

«Թեև մենք փոքր երկրների շարքում ենք և ունենք սահմանափակ բնական ռեսուրսներ, սակայն հայերը ճանաչված են իրենց արհեստավարժությամբ և ստեղծարարությամբ։ Լյուքսի ոլորտում մենք առանձնանում ենք ոչ թե ծավալով, այլ ինքնատիպությամբ ու որակով։ Մենք հաջողում ենք, քանի որ ցանկանում ենք տարբերվել և սահմանում ենք բարձր նպատակներ։ Հուսով եմ՝ ավելի շատ հայկական բրենդներ կհասնեն գլոբալ ճանաչման և կօգնեն Հայաստանը դիրքավորել որպես լյուքս ոլորտում ձևավորվող ազդեցիկ ուժ»,- Forbes Germany-ի հետ հարցազրույցում նշել է Արմեն Պողոսյանը։
Այսպիսով՝ Pogossian Luxury Brand House-ը միավորել է ոչ միայն ավանդույթն ու ժամանակակից տեխնոլոգիական լուծումները, այլև համաշխարհային մակարդակում լյուքս դասի իր բացառիկ բրենդներով նոր իմաստ ու բովանդակություն է հաղորդել հայկական բարձրակարգ արտադրությանը։ «ՍՊՍ Սիգարոն»-ն առաջարկում է որակ, ինքնատիպություն և նորարարական լուծումներ, որոնք համապատասխանում են գլոբալ լյուքսի չափանիշներին։
Նշենք, որ «ՍՊՍ Սիգարոն» և Newline Brands Global ընկերությունների ակունքներում Սիմոն Պողոսյանն է։ Ավելի քան 30 տարի Պողոսյանների ընտանիքը նվիրել է լյուքս դասի ապրանքների արտադրությանը՝ «ՍՊՍ Սիգարոն» և Newline Brands Global ընկերությունների ﬕջոցով։ Այսօր Ընկերության կառավարումը ստանձնել է Սիմոն Պողոսյանի որդին՝ Արﬔն Պողոսյանը, ով գլոբալ բիզնես առաջնորդների նոր սերունդն է ներկայացնում։ Արտադրության շարժիչ ուժն է եղել բացառիկ արհեստավարժությունը, նորարարությունն ու ձգտումը դեպի գերազանցություն։ Ընկերության կազմում գտնվող բրենդներն են Cigaronne-ը, Jardins d’Arménie 35-ամյա ռոյալ բրենդին, Godfather օղին և LiveChef թվային գաստրո հարթակը։ Այժմ Ընկերությունը հանդես է գալիս Pogossian Luxury Brand House հովանոցային ընկերությամբ։
