Ամանորյա գնումների հիմնական խթանը՝ հոգատարություն հարազատների հանդեպ, հարմարավետություն և շահավետ գին
Ամանորը Հայաստանում նախ և առաջ ընտանիքի, ուշադրության և ջերմ վերաբերմունքի տոն է։ Այս շրջանում գնումները դադարում են լինել զուտ ռացիոնալ ընտրություն․ յուրաքանչյուր պատվերի հետևում կա ցանկություն՝ ուրախացնելու, զարմացնելու և ամենամոտ մարդկանց համար ստեղծելու տոնական առանձնահատուկ մթնոլորտ։
Ամանորյա գնումների և որոնման հարցումների վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ ուշադրության կենտրոնում հայտնվում են ոչ թե պարզապես ապրանքները, այլ կոնկրետ մարդիկ՝ նրանք, ում համար ընտրվում են նվերները։ Հենց այս գործոնն է մեծապես ձևավորում պահանջարկի կառուցվածքն ու գնորդների վարքագիծը տոնական շրջանի նախաշեմին։
Ամանորյա պահանջարկի վերլուծության շրջանակում Wildberries-ը կենտրոնացել է երեք առանցքային հարցերի վրա, որոնք առավել հաճախ հուզում են գնորդներին տոնական շրջանում․ ում են նվերներ տալիս, ինչ են ընտրում որպես նվեր և ինչ ժամկետներում է իրականացվում պատվերի առաքումը։ Այս պարամետրերն են ձևավորում ամանորյա գնումների հիմնական շարժիչ ուժերը և անմիջական ազդեցություն ունեն սպառողի ընտրության վրա։
«Նվեր Ամանորին»․ ու՞մ են ցանկանում նվիրել առաջին հերթին
«Նվեր Ամանորին» արտահայտությամբ սկսվող որոնման հարցումները հստակ արտացոլում են հայաստանցի գնորդների առաջնահերթությունները․
- մայրիկին — 56%
Ամենաէմոցիոնալ նշանակություն ունեցող կատեգորիան։ Ամանորը դառնում է երախտագիտություն և հոգատարություն արտահայտելու առիթ՝ օգտակար, գեղեցիկ և ունիվերսալ նվերների միջոցով, որոնք հեշտորեն տեղ են գտնում առօրյա կյանքում։ - երեխաների համար — 41%
Մանկական նվերները մնում են տոնի անբաժանելի մասը։ Խաղալիքները, ստեղծագործության և ժամանցի համար նախատեսված ապրանքները ձևավորում են ընտանիքի տոնական մթնոլորտը և, որպես կանոն, ձեռք են բերվում նախապես՝ հաշվի առնելով առաքման ժամկետները։ - կանանց համար — 2%
- սիրելի կնոջ համար — 1%
Թեպետ մասնաբաժինը փոքր է, նման հարցումները սովորաբար ենթադրում են նվերի ընտրության ավելի անհատական մոտեցում․ այստեղ կարևոր են մանրուքները, անհատականացումը և էմոցիոնալ ազդեցությունը։
Ընդհանուր առմամբ պահանջարկի կառուցվածքը ցույց է տալիս, որ Հայաստանում ամանորյա գնումները առաջին հերթին ուղղված են ընտանիքին և ամենամոտ շրջապատին։ Հենց նրանց համար են գնորդները փորձում ընտրել առավել մտածված և որակյալ լուծումներ։
Ի՞նչ են ընտրում որպես նվեր․ հիմնական կատեգորիաներ
Ամանորյա շրջանում նվերների ընտրությունը ձևավորվում է այն կատեգորիաների շուրջ, որոնք հեշտորեն հարմարեցվում են տարբեր սցենարների և նախասիրությունների։ Նախորդ տարի գնորդների առավել մեծ հետաքրքրությունը կենտրոնացած էր հետևյալ ուղղությունների վրա․
- Գեղեցկություն. կատեգորիա, որին ավանդաբար դիմում են ունիվերսալ նվեր ընտրելիս
- Հագուստ և ներքնազգեստ. գործնական լուծումներ՝ հատկապես պահանջված ձմռանը
- Տոնական ապրանքներ. ամեն ինչ, ինչ ստեղծում է մթնոլորտ՝ դեկորից մինչև տոնական մանրուքներ
- Խաղալիքներ. մանկական ամանորյա նվերների հիմքը և տոնի խորհրդանիշը
- Աքսեսուարներ և բիժուտերիա. կոմպակտ նվերներ՝ ընդգծված էմոցիոնալ բաղադրիչով
- Էլեկտրոնիկայի աքսեսուարներ. ֆունկցիոնալ իրեր, որոնք պահանջված են առօրյա կյանքում
- Սպասք և խոհանոցային պարագաներ. նվերներ տան և ընտանեկան հավաքույթների համար
- Տնտեսական ապրանքներ. ռացիոնալ ընտրություն՝ ուղղված հարմարավետությանն ու կենցաղին
Կատեգորիաների այս համադրությունը արտացոլում է գնորդների ձգտումը համատեղելու տոնական զգացողությունը և գործնական օգտակարությունը՝ դարձնելով նվերները ոչ միայն հաճելի, այլև իրականում անհրաժեշտ։
Առաքման ժամկետները․ նվերը պետք է հասնի ժամանակին
Նախամանորյա շրջանում առանձնահատուկ նշանակություն են ստանում առաքման ժամկետները։ Միջինում պատվերի առաքումը մինչև պատվերների հանձնման կետ Հայաստանի ամբողջ տարածքում տևում է մոտ 8 օր, ինչը գնորդներին թույլ է տալիս նախապես պլանավորել գնումները և խուսափել տոնական խառնաշփոթից։
Երևանում առաքումն իրականացվում է ավելի կարճ ժամկետներում, իսկ բազմաթիվ պատվերների համար հասանելի է նաև անվճար առաքում մինչև տուն, ինչը առցանց գնումները դարձնում է առավել հարմարավետ նույնիսկ տոնական ամենածանրաբեռնված օրերին։ Լոգիստիկայի կանխատեսելիությունը դառնում է գնորդների վստահության հիմնական գործոններից մեկը։
Նույնիսկ այն դեպքերում, երբ տոնին մնացած ժամանակը շատ քիչ է, գնորդները կարող են կողմնորոշվել առաքման արդիական ժամկետներով նվեր ընտրելիս։ Ապրանքների ֆիլտրումը ըստ առաքման ժամկետների՝ օրինակ 1–2 օր սահմանափակմամբ, թույլ է տալիս նվազագույնի հասցնել ռիսկերը և խուսափել իրավիճակներից, երբ նվերը չի հասնում ժամանակին։
Ամանորյա գնումները պարզապես վիճակագրություն չեն, այլ արժեքների արտացոլում։ Մայրիկի հանդեպ հոգատարությունը, երեխաների ուրախությունը, ուշադրությունը հարազատների նկատմամբ, հարմարավետությունը և վստահությունը, որ նվերը կհասնի ժամանակին, ձևավորում են սպառողի ընտրությունը տոնական շրջանում և սահմանում պահանջարկի հիմնական շարժիչ ուժը։
