Այս տարի Beeline-ի բջջային բաժանորդների թիվն աճել է 100 000-ով
Beeline-ն օգնում է փոխել կյանքը դեպի ավելի լավը և աշխատում է, որպեսզի բաժանորդների համար լինի պարզ և հարմար: Այսօր ընկերությունը հաշվետվություն ներկայացրեց նախորդ տարվա ընթացքում նշված ուղղություններից յուրաքանչյուրով իրականացված աշխատանքների վերաբերյալ:
Նշված ժամանակահատվածի ընթացքում բջջային սեգմենտում Beeline-ը գրանցել է բաժանորդային բազայի ռեկորդային աճ, որը կազմել է գրեթե 100 000 հաճախորդ: Հայաստանում Beeline-ը ճանաչվել է որպես «Լավագույն գին առաջարկող կապի օպերատոր», իսկ ընկերության բրենդային սմարթֆոններն ամբողջ տարվա ընթացքում վաճառքների առաջատար են եղել հայաստանյան շուկայում: Ընդհանուր առմամբ մեկ տարվա ընթացքում իրացվել է շուրջ 25 000 Beeline սմարթֆոն և պլանշետ:
Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության ոլորտում ընկերությունն իրականացրել է շուրջ 80 ծրագիր մայրաքաղաքում և երկրի բոլոր մարզերում: Ընկերությունը հիմնական ուշադրությունը դարձնում է երեխաների և երիտասարդների աջակցությանը` օգնելով նրանց փոխել կյանքը դեպի ավելի լավը:
Հաճախորդների սպասարկման ոլորտում հատկանշական է Facebook սոցիալական ցանցում հաճախորդների սպասարկման ծրագրի ներդրումը, ինչպես նաև հաճախորդների հավատարմության ցուցանիշի` Net Promoter Score (NPS), բարձրացմանն ուղղված գլոբալ ծրագիրը, որի հարցումներին մասնակցել է ընկերության ավելի քան 125 000 բաժանորդ։ Հարցումների նպատակն է բաժանորդների տեսանկյունից բացահայտել ընկերության զարգացման ամենանշանակալի ուղղությունները, մասնավորապես, խոսքը վերաբերում է հաճախորդամետության գործընթացին, սպասարկման որակի բարձրացմանը, նոր ապրանքների, ծառայությունների և հավելվածների մշակմանը, ինչպես նաև ցանցի զարգացմանը:
Հաճախորդների հետադարձ կապի շնորհիվ ընկերությունը ստացել է ավելի քան 13 հազար արձագանք և ավելի քան 11 հազար առաջարկ: Տվյալների այս վերլուծությունը հիմք հանդիսացավ ծառայությունների, սակագնային փաթեթների և սարքավորումների համար առավելագույն մատչելի գների առաջարկման քաղաքականությանը շարունակելուն, ընդ որում, այս ամենին միանալը, գնելը կամ օգտվելը նախկինի նման պարզ է և հարմար: Beeline–ի աշխատակիցները սկսել են օգտագործել MQA հատուկ հավելվածը: Այն ներբեռնվում է հեռախոսի միջոցով և ֆոնային ռեժիմով հնարավորություն է տալիս մշտապես հետևել բջջային ցանցի և ինտերնետի որակին: Այս ամենը խթան հանդիսացավ գրեթե ամբողջովին վերացնել բջջային կապի ծածկույթի թույլ գոտիները:
«Ավարտին է մոտնենում Հայաստանում Beeline-ի գործունեության հերթական տարին, և այս ամսվա ընթացքում մենք կանցնակցնենք ևս մեկ հարցում մեր հաճախորդների շրջանում: 2015 թ. ընկերությունը մեծ պատասխանատվությամբ է մոտեցել մի շարք խոշոր ծրագրերի իրականացնելուն` ձգտելով գործով ցույց տալ իր սերը հաճախորդների նկատմամբ, ունենալ սոցիալական ուղղվածություն և, որն ամենակարևորն է, լավագույն գնով առաջարկել պարզ և հարմար ծառայություններ: Մենք մեր բաժանորդներին կոչ ենք անում ակտիվորեն մասնակցել առաջիկա հարցմանը և գնահատել այս տարվա ընթացքում մեր ընկերության աշխատանքը», – նշեց Հայաստանում Beeline-ի Գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը։
Նշենք, որ 2016 թ. ընկերությունը կշարունակի ակտիվորեն աշխատել զարգացման և կորպորատիվ պատասխանատվության վերոնշյալ բոլոր ուղղություններով: